"kalluppi"..

Neitsytnainen

Mikä on kumppaninne horoskooppimerkki, entä miten suhteessanne menee? Itse olin naimisissa härän kanssa yli 20 vuotta. Muuten suhde toimi hyvin, mutta härkä oli hyvin mustasukkainen ja mukavuudenhaluinen. Myös hitauteen tuppasin välillä hermostumaan, siihen että kaikki asiat piti ensin valmistella viimesen päälle, itse kun tykkään toimia välillä ihan spontaanistikin. Nyt olen muutaman vuoden seurustellut rapumiehen kanssa, on aivan ihana luonne, hellä ja huolehtivainen. Huolehtivainen vähän liikaakin, menee välillä holhoamisen puolelle. Meillä on samanlainen huumorintaju ja joskus pitkiä keskusteluja kaikesta maan ja taivaan välillä.

13

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joten ei mene suhteessa mitenkään. Itse olen neitsyt.

      • hyvä sinä

        Pysykin suhteettomana!

        Niin, ihmisiä pelastuu!


      • epäilen,
        hyvä sinä kirjoitti:

        Pysykin suhteettomana!

        Niin, ihmisiä pelastuu!

        että vesimiesnaikkonen on taas palannut palstalle haukkumaan meitä neitsyitä. Tuo kuulosti niiiin tutulta.


      • vesi tyttö
        epäilen, kirjoitti:

        että vesimiesnaikkonen on taas palannut palstalle haukkumaan meitä neitsyitä. Tuo kuulosti niiiin tutulta.

        Tällaista luin netistä. Onko se akka jotenkin sairas?
        "Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri."

        Siitä on tullut alitajuisten voimien uhri!
        Ei kai minusta tule tuommosta.


      • neitsytmummeli
        vesi tyttö kirjoitti:

        Tällaista luin netistä. Onko se akka jotenkin sairas?
        "Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri."

        Siitä on tullut alitajuisten voimien uhri!
        Ei kai minusta tule tuommosta.

        kun ihmisestä tulee noin katkera. Sillä vesimiesnaikkosella on joku pakkoajatus, että kaikki neitsytmiehet on pettäjiä ja hirviöitä. Surullista. Ihmisen pitäis mennä elämässä eteenpäin, eikä jauhaa samaa. Kielteiset tunteet vain vahvistuu jatkuvalla märehtimisellä. Sairastahan tuo sen esiintyminen jo on. Toivon kyllä sydämestäni vesityttö, ettei sinulle koskaan tapahdu niin pahaa, että tulisit tuon naisen kaltaiseksi. Vesimies on ihana luonne, minulla on kaksi vesimiesnaista ystävinä. Empaattisia ja luotettavia tyyppejä.


      • neitsytmummeli kirjoitti:

        kun ihmisestä tulee noin katkera. Sillä vesimiesnaikkosella on joku pakkoajatus, että kaikki neitsytmiehet on pettäjiä ja hirviöitä. Surullista. Ihmisen pitäis mennä elämässä eteenpäin, eikä jauhaa samaa. Kielteiset tunteet vain vahvistuu jatkuvalla märehtimisellä. Sairastahan tuo sen esiintyminen jo on. Toivon kyllä sydämestäni vesityttö, ettei sinulle koskaan tapahdu niin pahaa, että tulisit tuon naisen kaltaiseksi. Vesimies on ihana luonne, minulla on kaksi vesimiesnaista ystävinä. Empaattisia ja luotettavia tyyppejä.

        Veljeni on vesimies, ja hyvin samalla aaltopituudella ollaan. En nyt tosin tiedä, vaikuttaakokaan horoskooppi näin lähisukulaisissa sen kummemmin....Sen voisin todeta, että minä olen havainnut vesimiehen olevan enemmän perfektionisti kuin neitsyen, vaikka neitsyen pitäisi kaikkien kuvausten mukaan sitä olla.....

        Tuossa vain tuo yksi nainen on nyt vain luullut yhden miehen tyypillistä väkivaltaista renttuisuutta joksikin neitsyen ominaisuudeksi...


      • Neitsytmummeli
        M1978 kirjoitti:

        Veljeni on vesimies, ja hyvin samalla aaltopituudella ollaan. En nyt tosin tiedä, vaikuttaakokaan horoskooppi näin lähisukulaisissa sen kummemmin....Sen voisin todeta, että minä olen havainnut vesimiehen olevan enemmän perfektionisti kuin neitsyen, vaikka neitsyen pitäisi kaikkien kuvausten mukaan sitä olla.....

        Tuossa vain tuo yksi nainen on nyt vain luullut yhden miehen tyypillistä väkivaltaista renttuisuutta joksikin neitsyen ominaisuudeksi...

        olen minä näissä vesimiesystävissäni tehnyt. Vaikka minusta aina sanotaan, että olen perfektionisti, vesimies päihittää siinä kyllä mennen tullen. Haluaa aina tehdä asiat viimeisen päälle niin hyvin, ettei kukaan vain pääse huomauttamaan mistään pienimmästäkään detaljista. On sen takia suuressa vaarassa polttaa itsensä loppuun, koska kuitenkaan kukaan ei voi koskaan olla kaikkien mieliksi. Paitsi valheellinen mielistelijä, sellaisella taas tulee vaikeuksia oman peilikuvansa kanssa.


      • no niin

        Onnittele itseäsi, olet tehnyt elämässäsi jotain oikein!


    • Oikein härkä-härkä

      Ollaan oltu yli 30v. yhdessä. Varmistaa kaiken etu- ja takakäteen. En ole siitä hermonnut. Hän huolehtii meidän raha-asiat ja hyvin on mennyt. Tavoitteet on tietysti yhdessä tehty. Hyvä ja luotettava mies.

      • Neitsyt-N

        Härkähän tuo yksi on. Hyvin tullaan toimeen, voisi vaan joskus vähän valottaa että mitä siellä pinnan alla tapahtuu. Tuntuu tylsältä kun ei saa irti mitään kunnon tuntoja. Arki menee ainakin nätisti, toivottavasti se ei tunne itseään ihan tossutetuksi, kun se aina vaan myötäilee ehdotuksiini.


      • Härkään
        Neitsyt-N kirjoitti:

        Härkähän tuo yksi on. Hyvin tullaan toimeen, voisi vaan joskus vähän valottaa että mitä siellä pinnan alla tapahtuu. Tuntuu tylsältä kun ei saa irti mitään kunnon tuntoja. Arki menee ainakin nätisti, toivottavasti se ei tunne itseään ihan tossutetuksi, kun se aina vaan myötäilee ehdotuksiini.

        päätynyt myös. Aiemmat vakavammat yritelmät Kauriin(auttamattoman puiseva) ja Vesimiehen (ojasta allikkoon) kanssa. Nyt Härän kanssa muutama vuosi takana, tunnettu ollaan jo paljon pitempään. Varsinainen jukuripää, Mies isolla M:llä. Haastetta piisaa, vaikka perusasioissa ollaankin hyvin samoilla linjoilla.


    • Ei vaan jaksa enää.

      Minä härkä, mies neitsyt. Yhdessä jo parikytä vuotta ja nyt tuntuu kuin olisi lopun aika lähellä. Niin kyllästyttää se liikatarkkuus ja nalkuttaminen. Myös muita ihmisiä kohtaan on liian epäileväinen eikä salli muissa ihmisissä mitään vikoja ja heikkouksia. Itsessään olevia vikoja ei huomaa ja jos niistä huomauttaa, suuttuu.

    • Määräytyy

      Sen vuodenajan mukaan milloin syntyy.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe