-Iskijä
-Vastuuntunnoton..pikkupoika.
-Ei ymmärrä raha-asioista mitään.
-Luulee että kyllä ne hoituu,ihan vaan itsekseen.
-Todellisuuden tajuton.
-Hörhö
Kalat-Mies on uneksija
8
1931
Vastaukset
- Danzigi
Jotkut saattaa olla tuollaisia.
Luojankiitos en itse lukeudu tuohon porukkaan. Paitsi ehkäpä siinä mielessä et netissä tulee surffailtua ajoittain ja kyllä olen myös Uneksijakin silloin tällöin. Onko se pahasta?
Lisäksi mainitakseni, että onhan näitä muissakin merkeissä. - juuri näin ne ovat
ja lisäksi lapsellisia eikä niistä on mihinkään parisuhteeseen,, liian raskas mies. rakkauselämässä aivan toivoton tapaus, eikä osa päättää mitä haluu tästä elämästä... ikuinen lapsi ja pikkupoika:-D
- Danzigi
Mikä on kun kaloja, varsinkin miehiä haukutaan niin helvetisti? Ei ole parisuhteeseen? Rakkauselämä toivoton, päättämätön, lapsi ja pikkupoika? Taidatte todellaki seurustella. Tai sanotaanko että te haukkujat olette taineet seurustella tosiaankin noitten pikkupoikien kanssa. :DD Ei vaan oikein natsaa ainakaan meikäläiseen nuo laisinkaan.
Olen parisuhteessa, rakkauselämä kukoistaa, tiedän mitän haluan ja olen sitä osittain jo toteuttanut ja aion myös loputkin toteuttaa. Olen päämäärätietoinen. Enkä todellakaan tunne olevani mikään lapsi/pikkupoeka vaan aikuinen mies joka tuntee vastuunsa.
Taitaa nämäkin olla vain provoja joittenkin osalta. :DD - kala
Danzigi kirjoitti:
Mikä on kun kaloja, varsinkin miehiä haukutaan niin helvetisti? Ei ole parisuhteeseen? Rakkauselämä toivoton, päättämätön, lapsi ja pikkupoika? Taidatte todellaki seurustella. Tai sanotaanko että te haukkujat olette taineet seurustella tosiaankin noitten pikkupoikien kanssa. :DD Ei vaan oikein natsaa ainakaan meikäläiseen nuo laisinkaan.
Olen parisuhteessa, rakkauselämä kukoistaa, tiedän mitän haluan ja olen sitä osittain jo toteuttanut ja aion myös loputkin toteuttaa. Olen päämäärätietoinen. Enkä todellakaan tunne olevani mikään lapsi/pikkupoeka vaan aikuinen mies joka tuntee vastuunsa.
Taitaa nämäkin olla vain provoja joittenkin osalta. :DDon herkkä, haaveilija, päättämätön määrätyissä asioissa mutta hyvin hellä, taiteellinen, ihana isukki,rakastettava. Äiti, kaksi veljeä ovat kaloja ja rakaani.
- viestejä DD:
Mistä näitä ennakkoluuloisia ihmisiä oikein löytyy? Oletkos esim. jousimies tai kauris? Jousimiet ovat juoppoja ja eivät asetu aloilleen...siinä sulle.
- 123
pidä paikkaansa.Kalamies jonka kanssa olen seurustellut pian viisi vuotta on:
-erittäin vastuuntunoinen
-hoitaa kaikki asiansa hyvin
-aikunen mies paikallaan
-uskollinen ja lojaali
-herkkä ja romanttinen
ja siksi niin ihana suomalainen mies!- myös edellisiä
Itse olen seurustellut 6 vuotta kalan kanssa ja ihmettelen suuresti noita edellisiä kommentteja: lapsellinen, haaveilija ym..
Minun kalani:
- Hoitaa raha-asiat erittäin hyvin
- Hyvin vastuuntuntoinen
- Hellä ja rakastava
- Ajoittain pohtiva
- Huomaavainen
- Omat periaatteet joista ei luovu
- Läheisiään rakastava ja heistä huolehtiva mies
- juuri aivan
höpöjä. voi joku olla, mutta pääosiltaan erittäin vastuullisia,kilttejä,uskollisia,koti oma väki ykkönen,auttavaisia ym. kyllä monet muijatkin on "vaikka mitä". moni ei huolis ilmankaan.
sinänsä poikamaisuus ei ole pahe,ainakin parempi kuin mörökölli juntti tai joku ravattisonni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003685321- 182319
- 1982171
- 1071516
- 821458
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023- 741022
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126905Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796