Minulla on paikallinen levy (C) sillain että ymmärretty mutta jaetaan pääkansio silti.Kenen kanssa minä sen jaan? ja miten sen saa siten että sitä ei jaeta,kun siinä ei ole sitä mahdollisuutta.Olen vähän uuno näissä tietotekniika asioissa.
JAKAMINEN PAIKALLINEN
6
306
Vastaukset
- Jakanut sitä
vielä kun lukee "ymmärretty mutta jaetaan silti#
Napsauta Käynnistä mene oiealla näkyvä Ohje- ja tuki napsauta kirjoita jaetut kansiot ja napsuta näytä. Alla esimerkki
Huomautuksia
Voit avata Tietokoneen hallinnan napsauttamalla Käynnistä-painiketta ja valitsemalla Ohjauspaneeli. Kaksoisnapsauta Valvontatyökalut-kuvaketta ja kaksoisnapsauta sen jälkeen kohtaa Tietokoneen hallinta.
Saat lisätietoja Jaetuista kansioista valitsemalla Tietokoneen hallinnan Toiminto-valikosta Ohje.
Saat lisätietoja napsauttamalla Aiheeseen liittyviä ohjeita- olkoot ja
jakakoot sitten.
- joku
olkoot ja kirjoitti:
jakakoot sitten.
mikin oletusjako, joka on päällä.
Mistä hiffasit sen? - tietokone siitä
joku kirjoitti:
mikin oletusjako, joka on päällä.
Mistä hiffasit sen?ominaisuudet.Sieltä löysin.
- joku
tietokone siitä kirjoitti:
ominaisuudet.Sieltä löysin.
asiasta lisää
http://support.microsoft.com/kb/314984
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215238Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303399Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si363267Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933201Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää403123Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1152851- 682611
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1222102En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri482068Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1401906