Minulla on paikallinen levy (C) sillain että ymmärretty mutta jaetaan pääkansio silti.Kenen kanssa minä sen jaan? ja miten sen saa siten että sitä ei jaeta,kun siinä ei ole sitä mahdollisuutta.Olen vähän uuno näissä tietotekniika asioissa.
JAKAMINEN PAIKALLINEN
6
302
Vastaukset
- Jakanut sitä
vielä kun lukee "ymmärretty mutta jaetaan silti#
Napsauta Käynnistä mene oiealla näkyvä Ohje- ja tuki napsauta kirjoita jaetut kansiot ja napsuta näytä. Alla esimerkki
Huomautuksia
Voit avata Tietokoneen hallinnan napsauttamalla Käynnistä-painiketta ja valitsemalla Ohjauspaneeli. Kaksoisnapsauta Valvontatyökalut-kuvaketta ja kaksoisnapsauta sen jälkeen kohtaa Tietokoneen hallinta.
Saat lisätietoja Jaetuista kansioista valitsemalla Tietokoneen hallinnan Toiminto-valikosta Ohje.
Saat lisätietoja napsauttamalla Aiheeseen liittyviä ohjeita- olkoot ja
jakakoot sitten.
- joku
olkoot ja kirjoitti:
jakakoot sitten.
mikin oletusjako, joka on päällä.
Mistä hiffasit sen? - tietokone siitä
joku kirjoitti:
mikin oletusjako, joka on päällä.
Mistä hiffasit sen?ominaisuudet.Sieltä löysin.
- joku
tietokone siitä kirjoitti:
ominaisuudet.Sieltä löysin.
asiasta lisää
http://support.microsoft.com/kb/314984
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4055955- 815313
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653419Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1063186Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513168- 432279
- 492205