Sinua puuttuvaa siipieä,
etsin vedestä, kukkasesta,
sinusta uudesta aamusta.
Pienen linnun laulu,
tullu lähelle, tärkeää,
elämää pienessä höyhenpallossa.
Pienet hetket,
piirsi taulua sydämen,
alastoman huoneen.
Taulua
josta etsin siipeäs,
jonka suojassa lämmössä,
sydämes ääntä kuulla.
Taivaan sinessä nään,
lentää joutsenpari,
tunnen siipes kosketuksen.
.
Etsin
10
325
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kyllähän sinä taas kirjoitit sellaisen runon että..
Minä olen maalannut joutsenia, mutta en näin kauniita varmaankaan, kuin runosi!
Tässä tekstissä silmä lepäsi ja mieli huokaisi.
Kiitos Liisa hienosta lukuhetkestä, pakkasen paukkuessa nurkissa runosi ja nyt aurinko ilahduttaa! :)Riittämättömyyteni sen aina tunnen,
synnyttämään sitä mitä kantaa.
Tuosta puuttuvasta siivestä,
sen menetyksestä, mitä on se lento.
MURUKULTA
Eilen siivestä, tänää ties mistä,
eräreppuani sen pohjia myöten,
oisko joku muru tätä päivää varten.
Oi joutsenista noista pitkäkaulaisista,
silmää hivelevän upein valkoisin muodoin,
samaistua tahtois, olla joutsen.
Sinulla mielenkiintoinen aihe,
sen äärellä sielu lepää, siipeä herättelee.
Oii...kato nyt minäki aloin maalaan,
oikeastaan sitä hetkeä olenki ootellu.
Velvollisuuteni niinki lapsilleni jättää,
sydämellä kannettua kuvaa.
Nyt lämmin kiitos positiivisille ajatuksilles.Liisa
- tomppa2006
...aina edes löydä sitä puuttuvaa, silti...
Joskus riittää, kun edes tuntee sen kosketuksen. Herkkä ja kaunis runo, pidin.Kuikka yksin uiskenteli,
epätoivoista uintia katselin.
Ulapalle enää ei,
vaan aivan siinä rantavedessä,
nousi laiturille, siinä kyyhötti.
Samaistuin
olin juuri menettänny mieheni,
kiedoin käteni ympärilleni,
minua palelsi.
Ne kädet ei enää minua kosketa,
on kesä, tunsin syvää kylmää.
Ei ole kaikki, mitä nähdään,
ne vain koetaan , tunnetaan.
tomppa2006
Sinulle lämmin kiitos, hipaisus.
näin tässä uuden aamunkynnykseltä....Liisa
- kaaru
taivas on harmaa
lunta sataa hiljalleen
kuitenkin runosi myötä
näen sinisen taivaan
joutsenparin
uskollisena toisilleen
Kevättä odotellen kanssasi
heräsin aamuun ja kiitos
runostasi:)kaaru
Ollu kiireitä nyt vasta ehdin tulla
kiitelemään käynnisttäs.
Jospa ois sula lahti,
jossa tuo jotsenpari uis.
Lähden jäätaiteen pariin,
mielenkiintoista jäisiä veistoksia.
Avantouintia, umpihankea sielä,
korpihiihtoa.
Sinulle hyvää viikonloppua
Liisa lähtökuopassaan
- Belethiel
Taas niin koskettava on runosi, täynnä kaipausta ja tunnetta katoamattomasta yhteydestä. Kiitän kauniista lukukokemuksesta.
Ei elämä pelkkää auringon paistetta suonu,
niistä teistä tänne asti tuonu.
Tyyneys siiven lailla lepää,
ajatellessa tiellä tänää,kiitollisuudella.
Belethiel
Sinulle lämpimistä sanoistas kiitos,
keväisiä säteitä jo näin,
niitä ajatustes tielle,hyvää viikonloppua.Liisa
- Minanoita
Minäkin tunsin hentojen
siipien hellän sipaisun
lukiessani tätä kaunista
runoasi Liisa..
Tässä yhdistyy luonnon
rikkaudet ja sinun sisäinen
ajatusmaailmasi tämän runon teko
hetkellä..
En voi kuin ihailla =)))Aikansa kun on etsinny,
kaukaaki sieltä missä,
palmut kaukaiset huojuu.
Metsistä sieltä missä,
siivet yhteiset lensi.
Vain taivas tietää,
sen sateen määrän,
mi onkaa satanu.
Minänoita
On sydämeni vedet saaneet,
kaiken jälkeen
kulkea sinne minne,
missä syvä rauha lepää.
Tyttäreni pyysi
äiti lähdetkö mökille,
mikä lämmin tunne,
saadaan olla yhdessä.
Sielä on suuri tapahtuma,
samalla jäätaiteen lumoa,
tikapuita yhdistäviä.
Rakkaudella kiitän siivet ne
olkoon läsnä sitä toivon...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
