Ihmettelen kirjoittajien bipolarisuutta. Ollaan kuin pienet lapset, sun kanssas mä en leiki siis kaikkien aloituksiin ei vastailla, vain tiettyjen.
Ollaan sentään käyty muuallain, nähty yhtä jos toista mutta tämä bannailu on yli kaiken. Ilkeillään siis suorastaan piruillaan joillekin kirjoittajille.Tämä johtaa palstan bakrottiin, kohta ei kirjoita suurin osa palstalle, vaihtaa kirjoittelu kohdetta.
Bankrotti
11
602
Vastaukset
- kiertelijä rauhaton
on melkein kaiken ilkeilyn takana, jotakin tyydytystä hän siitä saa eikä sille kenenkään kannata vastata.
- kiertelijä rauhaton
korostaa mielipiteensä oikeutta
mutta on rajoittamassa toisten oikeutta.
- ihmetellä.
Onhan jo tämänikäiset suurimmaksi osaksi, pelistä pudonneet. Poikkeukset ovat poikkeuksia! 70 elää hämärän rajamailla!
- joillekin
tämä kirjoittelu on kai elämää suurempaa. Kateus on yksi syy, kun systemaattisesti jätetään jollekin vastaamatta. Joitakin taas kehutaan, vaikka miten loukkaavia olisivat. Ei ole fiksua myöskään tunkea itseään eri nikeillä joka paikkaan.
Mutta onneksi täältä pääsee muualle, näitä kirjituksia ei tarvitse edes avata!- NurinNarin
Jos joku aloitus ei kiinnosta ei siihen väkisin vääntämälläkään saa jatkoa.
Enpä usko että näistä tämän avauksen änkyröistäkään on kaikkiin vastannut, ja luulenkin että tähän vastanneet ovat yksi ja sama ihminen, tunnustan en ole samaa rotua!
- kuka olet
niin osataan ensi kerralla sinullekkin vastata!
- lystikäs*
Hyviin tapoihin kuuluu esitellä ensin itsensä jos haluaa tutustua toiseen henkilöön.
Kerro nyt "kuka olet" kaikki henkilötietosi, kengännumeroa myöten, niin voimme harkita esittäytymistä.
Bankrotti= vararikko tai konkurssi
Bipolaarisuus=Maanis-depressiivinen eli kaksisuuntainen mielialahäiriö
Kiitos..opin uusia sivistyssanoja- Huomioitu
Hyvin oivallettu, tällä palstalla joskus vierailen ja mietin kirjoitusten sisältöä.
Toisella ketjussa kitjoitetaan niin lääpi, lääpi, hellanlettas sentään. Mutta ns. bankrottiin ahdisteetulle kirjoittajalle vastataan mitä ilkeimmät sanat voi, joilla voi lyödä kirjoittajaa.Tämä on sitä bipolarisuutta kaiketi. Bankrotti taas voi merkitä jonkun kirjoittajan ahdistamista vilttiketjuun.
Miksi näin, eiköhän olla kaikki jo ensimmäisen murrosiän läpikäyneitä, vai onko kovatkin hormoonihoidot menossa riivinrauta naisilla.
- Oloka
olen ollut huomaavinani, että hauskat hetket vastaa kaikille karvaan katsomatta.
- ei kiinnosta
sen ketjun aihe.Asiaan kai vastataan , éi henkilölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152133- 891379
- 421115
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri155953Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28867Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51806Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22791Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38780Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729