freeroll

pelaaminen!

miks freerolleissa pokerihuone suosii aina paskoja maksuja!

pari kertaa huomannu! pöydässä A 3 10 K

minulla AK laitan all in kahdella parilla ei ole edes värinvetoja!

kaveri maksaa 10 2:lla ja riverille tulee 10!


sitte toinen jako AA käteen korotan puolet chipeistä

kaveri maksaa floppi on 10 8 K all in ja kaveri kehtaa maksaa 6 6:lla ja saa runner runner suoran turn 9 river 7! tässä jaossa oli kyllä jo niin paljon potissa, että maksu ei edes ihmetytä! kuitenkin tulee niitä runnereita runnereita!

usein menen all in tilanteeseen johtoasemassa esim suora vastaan yksi ruutu ja yksi risti toisella, pöydässä 2 ruutua ja se saa runner runner värin minun floppi suoraa vastaan!

näitä tapahtuu ainakin 10 kertaa päivässä freerolleissa ja sen takia en ole viitsinyt ruveta oikealla rahalla edes pelaamaan.

jos nämä paskan maksun kaavat toistuu sielläkin, että tulee runner runner värejä ja suoria all in tilanteissa ja 2 outtiset n. 4% osuu rivrillä!

meneekö se rahapeleissäkin näin että ohi mennään yleensä runner runner korteilla! ei se mitään jos ohi mennään jo turnilla mutta ku aina tulee ne 2 juoksevaa korttia jotka on pakko tulla jos kaveri meinaa juosta ohi! ja näin käy aina!

monesti huomannu kyllä itsekkin että jos keskiparilla teen helevetin paskan maksun niin pääsen ohi runnereilla, eli onko tämä vain joku freerollien kaava, että paska pelaaja voittaa vai tapahtuuko noita rahapeleissäkin, että saa jatkuvasti 2 ainoaa korttias jotka passaa voittoon kun ei ole oikealla rahalla pelaamisesta hirveesti kokemusta???

ei livessä kyllä koskaan tule tuomosia 2kortin yhdistelmä juttuja kun kaverien kanssa pelailee ehkä 1 jako 1000 on semmonen, mutta pokerihuoneen freerolleissa tuo tapahtuu 1/8

tuntuu että suosikit pitää 10% todennäköisyydellä, kun taas ohi mennään 90% todennäköisyydellä vaikka oikeasti pitäis olla toisin päin!


siis nämä runner runner tilanteet tapahtuu usein kun ollaan all in ja johdetaan 97% vastaan 3% niin sieltä se 3% muuttuukin 100% aivan liian usein sama homma!

2

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30%

      Ikävä kyllä menee se liian usein odotusarvo prosentteihin
      nähden.Ei se ketään suosi mutta et voi laskea
      todennäköisyyksiä.

    • pelaaminen!

      tänään tapahtui näin!

      10 10 kädessä mulla on 4530 chippiä kaverilla 4400 korotan 800 blindit on 100/200

      floppi 6 8 2

      korotan 1330 kaveri maksaa

      turn 10

      laitan all in 2400 ja kaveri maksaa salaman nopeasti ja näyttää kortit 7 8

      8 pari ja 7 kickeri ja 9 saa suoran!

      no tottakai sieltä tulee se 9 riverillä ja mulle jää 100 chippiä ja olis enää 20 tarvinnu tippua rahasijoille jännää että jotkut pelaa miten sattuun vaikka turnaus kestäny yli tunnin!

      mutta sehän oli jo selvä kun näin sen kortit että 9 tulee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe