freeroll

pelaaminen!

miks freerolleissa pokerihuone suosii aina paskoja maksuja!

pari kertaa huomannu! pöydässä A 3 10 K

minulla AK laitan all in kahdella parilla ei ole edes värinvetoja!

kaveri maksaa 10 2:lla ja riverille tulee 10!

sitte toinen jako AA käteen korotan puolet chipeistä

kaveri maksaa floppi on 10 8 K all in ja kaveri kehtaa maksaa 6 6:lla ja saa runner runner suoran turn 9 river 7! tässä jaossa oli kyllä jo niin paljon potissa, että maksu ei edes ihmetytä! kuitenkin tulee niitä runnereita runnereita!

usein menen all in tilanteeseen johtoasemassa esim suora vastaan yksi ruutu ja yksi risti toisella, pöydässä 2 ruutua ja se saa runner runner värin minun floppi suoraa vastaan!

näitä tapahtuu ainakin 10 kertaa päivässä freerolleissa ja sen takia en ole viitsinyt ruveta oikealla rahalla edes pelaamaan.

jos nämä paskan maksun kaavat toistuu sielläkin, että tulee runner runner värejä ja suoria all in tilanteissa ja 2 outtiset n. 4% osuu rivrillä!

meneekö se rahapeleissäkin näin että ohi mennään yleensä runner runner korteilla! ei se mitään jos ohi mennään jo turnilla mutta ku aina tulee ne 2 juoksevaa korttia jotka on pakko tulla jos kaveri meinaa juosta ohi! ja näin käy aina!

monesti huomannu kyllä itsekkin että jos keskiparilla teen helevetin paskan maksun niin pääsen ohi runnereilla, eli onko tämä vain joku freerollien kaava, että paska pelaaja voittaa vai tapahtuuko noita rahapeleissäkin, että saa jatkuvasti 2 ainoaa korttias jotka passaa voittoon kun ei ole oikealla rahalla pelaamisesta hirveesti kokemusta???

ei livessä kyllä koskaan tule tuomosia 2kortin yhdistelmä juttuja kun kaverien kanssa pelailee ehkä 1 jako 1000 on semmonen, mutta pokerihuoneen freerolleissa tuo tapahtuu 1/8

tuntuu että suosikit pitää 10% todennäköisyydellä, kun taas ohi mennään 90% todennäköisyydellä vaikka oikeasti pitäis olla toisin päin!

siis nämä runner runner tilanteet tapahtuu usein kun ollaan all in ja johdetaan 97% vastaan 3% niin sieltä se 3% muuttuukin 100% aivan liian usein sama homma!

2

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30%

Ikävä kyllä menee se liian usein odotusarvo prosentteihin
      nähden.Ei se ketään suosi mutta et voi laskea
      todennäköisyyksiä.

• pelaaminen!

tänään tapahtui näin!

10 10 kädessä mulla on 4530 chippiä kaverilla 4400 korotan 800 blindit on 100/200

floppi 6 8 2

korotan 1330 kaveri maksaa

turn 10

laitan all in 2400 ja kaveri maksaa salaman nopeasti ja näyttää kortit 7 8

8 pari ja 7 kickeri ja 9 saa suoran!

no tottakai sieltä tulee se 9 riverillä ja mulle jää 100 chippiä ja olis enää 20 tarvinnu tippua rahasijoille jännää että jotkut pelaa miten sattuun vaikka turnaus kestäny yli tunnin!

mutta sehän oli jo selvä kun näin sen kortit että 9 tulee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3972
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1466
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1222
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      129
      1000
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe