Millaisia kokemuksia sosiologian opiskelusta Joensuussa? Muuttaako se itäsuomen yliopisto asioita opiskelijalle?
Joensuu, sosiologia
5
737
Vastaukset
- jep-jepX
Kuulema itä-suomen yliopiston aloittaminen yhdenmukaistaa Joensuun ja Kuopion opetukset ja yhdistää kandidaatintutkinnot yhteiskuntapolitiikka/sosiaalipolitiikka sekä sosiologia pääaineissa. Virtuaali- ja verkko-opetusta on tulossa tätä mahdollistamaan. Eriytymistä tapahtuu maisteriopinnoissa jatkossa. Tämä 2010 alkaen.
- Kysyy minä
Onko se sitten ihan sama hakeeko Kuopioon vai Joensuuhun lukemaan sosiologiaa?
- Jep-Jep-Xa
Kysyy minä kirjoitti:
Onko se sitten ihan sama hakeeko Kuopioon vai Joensuuhun lukemaan sosiologiaa?
On ja ei ole. Opetuksen sisällöt kanditutkielmaan saakka yhtenäistyvät monilta osin (ei kaikilta). Sitten opintojen loppuvuodet eli ns. maisteriopinnot erikoistuvat eri suuntiin Kuopiossa ja Joensuussa. Ko. oppiaineiden nettisivuilta löytyy varmasti juttua opetuksen ja tutkimuksen eri painotuksista.Tämä siis 2010 alkaen. Ajatuksena kai on että opiskelijat voivat vaihtaa joustavasti paikkaa Kuopion ja Joensuun välillä niin halutessaan.
- Ans-Lie
Jep-Jep-Xa kirjoitti:
On ja ei ole. Opetuksen sisällöt kanditutkielmaan saakka yhtenäistyvät monilta osin (ei kaikilta). Sitten opintojen loppuvuodet eli ns. maisteriopinnot erikoistuvat eri suuntiin Kuopiossa ja Joensuussa. Ko. oppiaineiden nettisivuilta löytyy varmasti juttua opetuksen ja tutkimuksen eri painotuksista.Tämä siis 2010 alkaen. Ajatuksena kai on että opiskelijat voivat vaihtaa joustavasti paikkaa Kuopion ja Joensuun välillä niin halutessaan.
Kenelläkään kokemuksia Kuopion sosiologiasta? Vesa Puuronen on ainakin tuttu nimi.
- Hou-Hou7
Ans-Lie kirjoitti:
Kenelläkään kokemuksia Kuopion sosiologiasta? Vesa Puuronen on ainakin tuttu nimi.
Ihan mukava ja lupsakka pikku laitos.Tuossa tietoa painotuksista http://www.uku.fi/ssf/sosiologia/index.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066