Fortaleza Ponta mar

-Riina-

Olen menossa Fortalezaan hotelliin Ponta mar. Olisin kiitollinen jos kertoisitte vähän tästä paikasta hotellista, hinnoista, retkistä. Paljon maksaa sielä vaatteet, ruoka yms.. Mieluiten ne jotka ovat käyneet lähi aikoina menossa siis olen nyt 2009.. Kiitos etukäteen.

7

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieraita nytkin Fortalezasta

      Olen todella tyytyväinen Fortalezaan,käyn joka talvi sielläkerran tai kahdesti.Nyt tammikuussa tulin lomalta sieltä ja aina sydämeni kaipaa Brasilian lämpöön.Ponta Mar on ihan hyvä ja viihtyisä hotelli,ruoka on halpaa ja edullista.Vaatteet on niinkuin meilläkin mutta numerokoko ei vastaa samoja kuin meillä,eli he ovat pienempää kansaa kuin me suomalaiset.Olen käynyt 8 kertaa Fortalezsassa ja minulle ei ole sattunut mitään pahaa.Korut kellot laukut kannattaa pitää asunnossa,rikollisuudesta matkaoppaat puhuu paljon,mielestäni pelottelevaan sävyyn liikää.Kun et liiku yksin hämärissä paikoissa ei ole pelkäämistä.Olen saanut hyviä perhetuttuja Fortasta,nytkin on yksi vieras sieltä,turistina ainakin neljä kuukautta,he ovat tosi ihania ja ystävällisiä ihmisiä.HYVÄÄ LOMAA SINULLE SINNE FORTALEZAAN....

      • -Riina-

        Kiitos vastauksista.. Vaihdoimmekin hotelliin Seara Praia,:jaan. Jostain syystä mies halusi siihen hotelliin. Joo sen verran , kun olen palstoja lukenut niin huomasin et varmasti monet liiottelee varkauden suhteen varmasti on vaarallista jos kulkee rolexit kädessä yms. :) Aijon jättää itse kaikki korut kotiin vihkisormuksia myöten niin ei ´kellekkään houkutuksia tule. Lomalle sinne olla menossa eikä näyttämään miten paljon koruja kelläkin on. Innoissani matkaa odotan. Sielä myös kuulemma palaa hyvin hyvin herkästi onko ollut kellään hyvin herkkä ihosella kokemusta onko silti ruskettunut?


      • aurinkoa
        -Riina- kirjoitti:

        Kiitos vastauksista.. Vaihdoimmekin hotelliin Seara Praia,:jaan. Jostain syystä mies halusi siihen hotelliin. Joo sen verran , kun olen palstoja lukenut niin huomasin et varmasti monet liiottelee varkauden suhteen varmasti on vaarallista jos kulkee rolexit kädessä yms. :) Aijon jättää itse kaikki korut kotiin vihkisormuksia myöten niin ei ´kellekkään houkutuksia tule. Lomalle sinne olla menossa eikä näyttämään miten paljon koruja kelläkin on. Innoissani matkaa odotan. Sielä myös kuulemma palaa hyvin hyvin herkästi onko ollut kellään hyvin herkkä ihosella kokemusta onko silti ruskettunut?

        Ollaan lapsien kanssa matkustettu sekä Fortalezassa että lähialueilla 4 eri kertaa. Palattiin muutama viikko sitten viimeiseltä reissulta ja hyvin olen minäkin päivettynyt, vaikka sain pysyä aika hyvin suojassa lasten kanssa. Ja lapsilla kun on herkkä nahka, niin papuja nuokin ovat, vaikka aika lailla suojasin. Alle 20 kerrointa en suosittele, alkupäivinä laitettiin 40 (aikuisille siis) ja hyvin tulee heti väriä! Ihanaa matkaa! Taksi aamusta heti vaan Futurolle, niin siellä viettää päivää hyvin, eikä kypsy samaan rantakatuun kahdessa viikossa, kun sitä sitten iltaisin ramppaa..


      • hyvä tuuri
        -Riina- kirjoitti:

        Kiitos vastauksista.. Vaihdoimmekin hotelliin Seara Praia,:jaan. Jostain syystä mies halusi siihen hotelliin. Joo sen verran , kun olen palstoja lukenut niin huomasin et varmasti monet liiottelee varkauden suhteen varmasti on vaarallista jos kulkee rolexit kädessä yms. :) Aijon jättää itse kaikki korut kotiin vihkisormuksia myöten niin ei ´kellekkään houkutuksia tule. Lomalle sinne olla menossa eikä näyttämään miten paljon koruja kelläkin on. Innoissani matkaa odotan. Sielä myös kuulemma palaa hyvin hyvin herkästi onko ollut kellään hyvin herkkä ihosella kokemusta onko silti ruskettunut?

        sillä Ponta Mar on rantakadun surkein hotelli.


      • Vela e Mar
        hyvä tuuri kirjoitti:

        sillä Ponta Mar on rantakadun surkein hotelli.

        on vielä huonompi...


    • Ponta Mar

      Hei,samaan hotelliin 23.2 olen kyllä tiedustellut samoja asioita,aurinkomatkojen sivuilla on tietoa retkistä ja onhan paikalliset toimistot paikanpäällä vaemasti halvempia.Ostoksita sen verran,nahkatuotteet,vaatteet(ei merkkituotteet)ovat edullisia sekä käsityöt,ruoka halpaa.Hyvää matkaa.

      • werty

        joo kanssa lähdössä brasseihin tuolloin.. sää vain vähän huolestuttaa tällä hetkellä.. luvattu vissii aika huonoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe