Olen menossa Fortalezaan hotelliin Ponta mar. Olisin kiitollinen jos kertoisitte vähän tästä paikasta hotellista, hinnoista, retkistä. Paljon maksaa sielä vaatteet, ruoka yms.. Mieluiten ne jotka ovat käyneet lähi aikoina menossa siis olen nyt 2009.. Kiitos etukäteen.
Fortaleza Ponta mar
7
1317
Vastaukset
- Vieraita nytkin Fortalezasta
Olen todella tyytyväinen Fortalezaan,käyn joka talvi sielläkerran tai kahdesti.Nyt tammikuussa tulin lomalta sieltä ja aina sydämeni kaipaa Brasilian lämpöön.Ponta Mar on ihan hyvä ja viihtyisä hotelli,ruoka on halpaa ja edullista.Vaatteet on niinkuin meilläkin mutta numerokoko ei vastaa samoja kuin meillä,eli he ovat pienempää kansaa kuin me suomalaiset.Olen käynyt 8 kertaa Fortalezsassa ja minulle ei ole sattunut mitään pahaa.Korut kellot laukut kannattaa pitää asunnossa,rikollisuudesta matkaoppaat puhuu paljon,mielestäni pelottelevaan sävyyn liikää.Kun et liiku yksin hämärissä paikoissa ei ole pelkäämistä.Olen saanut hyviä perhetuttuja Fortasta,nytkin on yksi vieras sieltä,turistina ainakin neljä kuukautta,he ovat tosi ihania ja ystävällisiä ihmisiä.HYVÄÄ LOMAA SINULLE SINNE FORTALEZAAN....
- -Riina-
Kiitos vastauksista.. Vaihdoimmekin hotelliin Seara Praia,:jaan. Jostain syystä mies halusi siihen hotelliin. Joo sen verran , kun olen palstoja lukenut niin huomasin et varmasti monet liiottelee varkauden suhteen varmasti on vaarallista jos kulkee rolexit kädessä yms. :) Aijon jättää itse kaikki korut kotiin vihkisormuksia myöten niin ei ´kellekkään houkutuksia tule. Lomalle sinne olla menossa eikä näyttämään miten paljon koruja kelläkin on. Innoissani matkaa odotan. Sielä myös kuulemma palaa hyvin hyvin herkästi onko ollut kellään hyvin herkkä ihosella kokemusta onko silti ruskettunut?
- aurinkoa
-Riina- kirjoitti:
Kiitos vastauksista.. Vaihdoimmekin hotelliin Seara Praia,:jaan. Jostain syystä mies halusi siihen hotelliin. Joo sen verran , kun olen palstoja lukenut niin huomasin et varmasti monet liiottelee varkauden suhteen varmasti on vaarallista jos kulkee rolexit kädessä yms. :) Aijon jättää itse kaikki korut kotiin vihkisormuksia myöten niin ei ´kellekkään houkutuksia tule. Lomalle sinne olla menossa eikä näyttämään miten paljon koruja kelläkin on. Innoissani matkaa odotan. Sielä myös kuulemma palaa hyvin hyvin herkästi onko ollut kellään hyvin herkkä ihosella kokemusta onko silti ruskettunut?
Ollaan lapsien kanssa matkustettu sekä Fortalezassa että lähialueilla 4 eri kertaa. Palattiin muutama viikko sitten viimeiseltä reissulta ja hyvin olen minäkin päivettynyt, vaikka sain pysyä aika hyvin suojassa lasten kanssa. Ja lapsilla kun on herkkä nahka, niin papuja nuokin ovat, vaikka aika lailla suojasin. Alle 20 kerrointa en suosittele, alkupäivinä laitettiin 40 (aikuisille siis) ja hyvin tulee heti väriä! Ihanaa matkaa! Taksi aamusta heti vaan Futurolle, niin siellä viettää päivää hyvin, eikä kypsy samaan rantakatuun kahdessa viikossa, kun sitä sitten iltaisin ramppaa..
- hyvä tuuri
-Riina- kirjoitti:
sillä Ponta Mar on rantakadun surkein hotelli.
- Vela e Mar
hyvä tuuri kirjoitti:
sillä Ponta Mar on rantakadun surkein hotelli.
on vielä huonompi...
- Ponta Mar
Hei,samaan hotelliin 23.2 olen kyllä tiedustellut samoja asioita,aurinkomatkojen sivuilla on tietoa retkistä ja onhan paikalliset toimistot paikanpäällä vaemasti halvempia.Ostoksita sen verran,nahkatuotteet,vaatteet(ei merkkituotteet)ovat edullisia sekä käsityöt,ruoka halpaa.Hyvää matkaa.
- werty
joo kanssa lähdössä brasseihin tuolloin.. sää vain vähän huolestuttaa tällä hetkellä.. luvattu vissii aika huonoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042