tunnistan itseni. mut hei, jos on kaks naamaa, niin se korvaa toisen silmän ja hampaat! jeeee..:)
Hampaaton kauris
7
780
Vastaukset
- toi sitä
ett, osaa esiintyä niin monena oersoonana?
- mitä tarkoittaa
hampaaton kauris.
1. Sana hampaaton tarkoittaa = ei hampaita
2. Tässä tapauksessa "hampaaton" täytyy kuitenkin ymmärtää abstraktisti, eli on kyllä hampaat, mutta ei "raatelijan". Heh:) - naamanen
mitä tarkoittaa kirjoitti:
hampaaton kauris.
1. Sana hampaaton tarkoittaa = ei hampaita
2. Tässä tapauksessa "hampaaton" täytyy kuitenkin ymmärtää abstraktisti, eli on kyllä hampaat, mutta ei "raatelijan". Heh:)tarkottaa varmaan sitten "selkäänpuukottajaa"
- muuten tulee
elämä raskaaksi. Sen varmaan sinäkin olet huomannut.
Huumori auttaa kiperissä tilanteissa, ja nimenomaan oikeanlainen huumori, ei ilkeä huumori vaan leppoisa hassunhauska. Se auttaa monessa tilanteessa. - eivät sovi
naamanen kirjoitti:
tarkottaa varmaan sitten "selkäänpuukottajaa"
tänne, tarjoa niitä johonkin muualle.
- kauris-typy
muuten tulee kirjoitti:
elämä raskaaksi. Sen varmaan sinäkin olet huomannut.
Huumori auttaa kiperissä tilanteissa, ja nimenomaan oikeanlainen huumori, ei ilkeä huumori vaan leppoisa hassunhauska. Se auttaa monessa tilanteessa.Missä kohtaa piti nauraa?
- muutkin kuin
kauris-typy kirjoitti:
Missä kohtaa piti nauraa?
sefut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313