Kaurismies on viimeinen maapallolla, johon tämän jälkeen päästän itseni rakastumaan.Rakastuin Kauriiseen....surullista näin jälkeen päin mietittynä. Ihan kuin Mamban laulusta..."mitä yhdestä särkyneestä sydämmestä,mitä sen on väliä vaikka oot ihan lätkässä, sillä sinulle riittä, kun hän tulee edes käymään,vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä..."
Niin, kauris oli kaikessa ottava osapuoli.Ja tuntosarvet koko ajan ylhäällä jonnekkin muualle.Ja minä sentään myönnän, että minussa on paljon vikaa; en edes yritä olla täydellinen.
Silti elämä jatkuu ja toivotan kaikille;myös kauriille aurinkoista kevättä (kauriit kaukana minusta).
Kauris....
4
1189
Vastaukset
- samanlainen...
surusilmä! Olen kaurisnainen, joka rakastui oinasmieheen. Tässä suhteessa minä olen se antava osapuoli (puhumista, intohimoa, hellyyttä ja välittämistä), mutta oinasmies vain nauttii ja oikkuilee... eikä anna itsestään mitään! Mutta kuten kaikki kuriitkaan eivät näköjään ole samanlaisia, niin eivät ehkä myöskään oinaat. Uskon olevan olemassa niitä "hyväkin" oinaita... :)
- .surusilmä.
...että kaikki oinaat ja kauriit eivät ole samanlaisia.On varmasti olemassa hyviäkin kauriita, mutta ei enää minulle.Tämä ero teki niin kipeää (kuten erot joskus tekevät).Elämä jatkuu kuten jo totesin ja varmasti jonakin päivänä löydän sen unelmieni miehen. Mitä horoskooppia hän sitten edustaakin; ei voi tietää.Ja eihän pelkkä horoskooppi mitään ratkaise.Kiitos ja aurinkoa sinulle elämääsi!
- tämä...
http://www.youtube.com/watch?v=LkuV1KdURM8
...lohduttaisi sua hiukan... - tinzu
moi! oon ite kauris ei sillä oo mitään välii vaiks joku olis kauris.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136