Huomaan aina silloin tällöin, että viestien poistamisesta tulee kritiikkiä. Kritiikkihän on aina tervetullutta ja auttaa ihmistä kehittymään, joten kiitos!
Poistan viestin/viestiketjun silloin, kun katson sen asiattomaksi.
En ole itse poistanut läheskään kaikkia täältä hävinneitä viestejä. Joskus asialla on Suomi24 -ylläpito.
Toivon, että keskustelu steinerkouluista käy edelleen vilkkaana. Asiattomuuksia ei kuitenkaan edelleenkään hyväksytä. Purnata saa minulle ja Suomi24 -ylläpidolle.
Viestien poistot ynnä muuta
2
458
Vastaukset
- Kamppailun harrastaja
Mä yritän kanssa vähän kehittyä keskustelijana, mutta epätäydellisenä ihmisenä mä en onnistu siinä ilman apua. Voitko siis auttaa? Riittää kun vastaat pariin kysymykseen.
Miksi "Hoitoeukka" -ketju poistettiin? Mä en muista, että siellä olisi ollut mitään sellaista, josta kukaan olisi voinut loukkaantua. Lähinnä mua sen poistossa harmittaa sen, että kävin pitkän ja mielenkiintoisen keskustelun parinkin nimimerkillisen ihmisen kanssa (en muista nimimerkkejä) ja uskoisin että se voisi kiinnostaa uusiakin lukijoita ja kirjoittajia.
Pari muutakin ihan mielenkiintoista ketjua on poistettu, enkä mä oikein ymmärrä, miksi. Esim. yhdessä ketjussa ajauduin yhden nimimerkin (joku äitiin viittaava se oli) kanssa keskustelemaan, heh, "syvällisiä" liittyen mm. inhimilliseen kärsimykseen ja pahuuteen (Ruanda taisi tulla mainituksi). Eli mikä on se "juttu", joka saa sut deletoimaan kokonaisia viestiketjuja? Eikö yksittäisten häirikköviestien poistaminen riittäisi? (Okei, kyllähän siinä mentiin, kun tarkemmin ajattelen, ohi aiheen, mutta ei täällä nyt muutkaan aina ihan aiheessa pysy. Se oli kuitenkin aika pitkä ja värikäs keskustelu, kuten hoitoeukkakin.)
En mä muuten kysyisi, mutta harmittaahan se että monien kirjoittajien viestit katoaa bittitaivaaseen. Varsinkin kun monien viesteistä selvästi käy ilmi, että niitä asioita on tosissaan mietitty ja kirjoittaja on nähnyt vaivaa pohdintojaan kirjoittaessa. Sellaisten ihmisten kanssa on aina mukava jutella, niin anonyymisti kuin oikeassakin elämässä.
Jos viittit, laita pari vinkkiä millä mä voisin edesauttaa ketjujen säilymistä. Netikettiin olen tutustunut enkä mielestäni ole sitä rikkonut. - becco
Huomasin että muutamia kommentteja oli poistettu,
kiusaamis aiheesta. Ihmettelen, eikö koulukiusaaminen ole sellainen aihe, että siitä
pitäisi rohkeasti puhua? Vaiko onko se steinerissa kielletty puheenaihe? Mitään herjaavaa näissä kommenteissa ei ollut. Ei mainittu mikä steinerkoulu tms.Vai yritetäänkö kenties saada joku kiperä aihe jotenkin epäkiinnostavaksi, poistamalla osa viesteistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1179972Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694832Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73290Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142507Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071730Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551550- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591454Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661392