Iltasanomissa kerrotann PA:n hävinneen 2 milliä troijalaista levittäneelle pokerinpelaajalle.... Mielenkiintoista mikäköhän troija tässä ollut kyseessä ja kuinka tästä ollaan oltu hiljaa?
Herää kysymys kuinkahan yleistä on troijalaisten ja muiden ns. vakoiluohjelmien käyttö ja kuinka niiltä voi suojautua? Joskus todella tuntuu että joku näkee kortit.....
Patrik Antoniukselta huijattiin jättisumma
6
738
Vastaukset
- Pokerihai
Joo, oon monesti kelannu tota kun oon pelannu jotain vastaan. Joskus tuntuu vaan siltä että joku näkee varmasti kortit. En tiedä miten yleistö toi on, mutta pistää miettimään.
- .....
Jep. totta se on. joku on nähnyt helvetisti vaivaa ujuttamalla vakoilutiedostoja koneellenne jotta pääsevät näkemään 5cent/10cent blindeilla tapahtuvaa pelaamistanne :D
poker in RIGGER
fishfish
- Kiikkaaa
www.pokeritieto.fi selviää tarkka summa ja huijarin nimi.Kyl tuosta on ollu juttua mut eihän sitä tiedä jos vain NÄILLÄ sivuilla pyörii.
- dReaMWeaVer.........11109
Vai niin no et sit kuitenkaan voinut laittaa linkkiä?!
- "varmisti"
epäilykset.
taitaa olla joillakin pokerihuoneilla omat pelaajat vielä pelissä mukana.
ihme vaan että pitivät kyseiset huijatut suunsa näin pitkään kiinni!
mutta pienillä panoksilla kaljan juonnin ohessa mukavaa kusetusta. 500K jonka Antonius hävis ja Lodden 2M
Se meni jotenkin niin, että se pyysi antoniusta messingeriin ja sujautti ohelman jotenkin messingerin kautta. Ohjelma kaappas sitten aina screen shotin antoniuksen korteista ja lähetti vastustajalle.
Kun kaikki palomuurit yms virustutkat kunossa niin noista ei pitäs olla varaa. Eikä messinger ositetta kannata antaa ikininä tuntemattomille.
Kuitenkin
eiköhän noi huijaukset ole enemmän vaarassa suuremissa heads up peleissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574