nettitikku

ystävällä

Mitä tehdä?
Ystävälläni siis Elisan yhteys ja nettitikku, hän näki että koneessa oli asennettuna myös Saunalahden yhteys ja poisti sen..
nyt Elisa kuulemma yhdistää mutta hän ei saa selaintaan auki!

Kysymys siis kuuluukin; onko mahdollista että Saunalahden yhteys olisi pitänyt säilyttää jostain syystä??

Vai mikä mättää??

Pitäisikö nettitikku asentaa uudelleen ja miten se kuuluisi tehdä (hän ei itse osaa eikä mulla ole mitään kokemusta mokkulasta tai tikusta)?

Mitään cd-levyä tms ei ole tullut tikun mukana, josta uudellen asennuksen voisi tehdä.

3

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymykseen

Ei kuulemma olekaan Elisan tikku vaan mokkula, mutta ongelma kuitenkin edellämainittu!

• vikaa...

Nettiyhteyden kanssa tuolla ei lie paljonkaan tekemistä. Yhteys ja sen muodostava sovellus ovat eri asioita kuin selaimen ongelmat.
      MobilePartner on se yhteysohjelma tai Elisan tapauksessa en olekkaan ihan varma. Se voi olla myös MobileConnect.
      Uudelleenasennukseen ei tarvita cd-levyä, tarvittavat asennustiedostot sisältyy mokkulaan yhdistettyyn muistiin.

Kysele tarkemmin, miten hän selaintaan on avaamassa ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Jos InternetExplorerissa on häiriö, eikä se aukea, muitakin selaimia voi koneeseen asentaa. Pitää vaan siirtää asennuspaketti koneeseen vaikka muistitikulla; sultakin se varmaan onnistuu, koska tänne kirjoitat.
      Toimiikohan sähköpostiohjelma vai onko vika vain selaimessa.

Mulla on Saunalahden yhteys, mutta yhteyttä luodessa miniläppäri näyttää verkoksi Elisa FI.

Kyllä yhteyksiä voi luoda ja poistaa, ei sen saisi selaimen aukeamiseen mitenkään vaikuttaa. Voisko koneessa olla Vista?

• jipila

Tietämättä muuta tästä asiasta, Saunalahti ja Elisa käyttävät samaa verkkoa, Elisahan osti Saunalahden taannoin, eli net on samaa firmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      76
      5884
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      5170
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3254
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2683
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      9
      2619
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1635
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1428
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1370
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      131
      927
    Aihe