Mitä tehdä?
Ystävälläni siis Elisan yhteys ja nettitikku, hän näki että koneessa oli asennettuna myös Saunalahden yhteys ja poisti sen..
nyt Elisa kuulemma yhdistää mutta hän ei saa selaintaan auki!
Kysymys siis kuuluukin; onko mahdollista että Saunalahden yhteys olisi pitänyt säilyttää jostain syystä??
Vai mikä mättää??
Pitäisikö nettitikku asentaa uudelleen ja miten se kuuluisi tehdä (hän ei itse osaa eikä mulla ole mitään kokemusta mokkulasta tai tikusta)?
Mitään cd-levyä tms ei ole tullut tikun mukana, josta uudellen asennuksen voisi tehdä.
nettitikku
3
1087
Vastaukset
- kysymykseen
Ei kuulemma olekaan Elisan tikku vaan mokkula, mutta ongelma kuitenkin edellämainittu!
- vikaa...
Nettiyhteyden kanssa tuolla ei lie paljonkaan tekemistä. Yhteys ja sen muodostava sovellus ovat eri asioita kuin selaimen ongelmat.
MobilePartner on se yhteysohjelma tai Elisan tapauksessa en olekkaan ihan varma. Se voi olla myös MobileConnect.
Uudelleenasennukseen ei tarvita cd-levyä, tarvittavat asennustiedostot sisältyy mokkulaan yhdistettyyn muistiin.
Kysele tarkemmin, miten hän selaintaan on avaamassa ja mitä sen jälkeen tapahtuu. Jos InternetExplorerissa on häiriö, eikä se aukea, muitakin selaimia voi koneeseen asentaa. Pitää vaan siirtää asennuspaketti koneeseen vaikka muistitikulla; sultakin se varmaan onnistuu, koska tänne kirjoitat.
Toimiikohan sähköpostiohjelma vai onko vika vain selaimessa.
Mulla on Saunalahden yhteys, mutta yhteyttä luodessa miniläppäri näyttää verkoksi Elisa FI.
Kyllä yhteyksiä voi luoda ja poistaa, ei sen saisi selaimen aukeamiseen mitenkään vaikuttaa. Voisko koneessa olla Vista?- jipila
Tietämättä muuta tästä asiasta, Saunalahti ja Elisa käyttävät samaa verkkoa, Elisahan osti Saunalahden taannoin, eli net on samaa firmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1424776- 1803909
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153596Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381866
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213