Wii ja Elisa Kotiboksi

anon12

Millä ihmeellä Wiin saa verkkoon? Aikaisemmin oli Soneran netti ja joku perus-wlan-reititin ja Wii meni sisään mitään kyselemättä. Nyt vaihtui Elisan Kotiboksiin eikä netti suostu löytymään millään. Aina tarjoaa vain virhekoodia 51330. Avain on oikein - väärällä avaimella tulee eri virhe. Ja kaikki läppärit ja kännykät toimii uudessa verkossa ongelmitta.

Onko vihjeitä, mitä tehdä?

16

3554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Nintendowifi.comin mukaan tuo virhekoodi tarkoittaa, että WEP-avain on muuttunut edellisestä yhteyskerrasta.

    • vanha p

      katso boksin merkki ja malli. reititinkohtaisia ohjeita loytyy www.nintendo.fi

      verkko ei saa olla piilotettu. salaus korkeintaan wep tai wpa [wpa2 ei ehka toimi]. reitittimen kanava oltava 1 tai 6.

      • polon3n

        verkko ei ole piilotettu ja kanava on 1. ei vaan auta. wii ei löydä nettiä elisan boksilla


      • kesy2
        polon3n kirjoitti:

        verkko ei ole piilotettu ja kanava on 1. ei vaan auta. wii ei löydä nettiä elisan boksilla

        Haloo !

        Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ?


      • PeterPan22
        kesy2 kirjoitti:

        Haloo !

        Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ?

        Sama ongelma täällä. Wii ja elisan kotiboksi ei toimi yhteen


      • wii pelimies

        Kannattaa kokeilla muitakin kanavia kuin 1 tai 6! Itsellä oli sama ongelma. Kokeilin muita kanavia ja wii yhdistyi nettiin. Kannattanee kokeilla.


      • PeterPan22
        wii pelimies kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla muitakin kanavia kuin 1 tai 6! Itsellä oli sama ongelma. Kokeilin muita kanavia ja wii yhdistyi nettiin. Kannattanee kokeilla.

        Itsellä portin vaihto ei auttanut, mutta vaihdoin kotiboksin salauksen WPA :sta WEP:iin niin johan Wii:n nettiyhteys taas pelaa.


      • Polon3n
        PeterPan22 kirjoitti:

        Itsellä portin vaihto ei auttanut, mutta vaihdoin kotiboksin salauksen WPA :sta WEP:iin niin johan Wii:n nettiyhteys taas pelaa.

        kun vaihtaa WEP:iin niin johan alkaa pelittämään. Maaliskuusta asti olen tätä pähkäillyt. parempi myöhään kuin ei milloinkaan!


      • Ei tyytyväinen
        Polon3n kirjoitti:

        kun vaihtaa WEP:iin niin johan alkaa pelittämään. Maaliskuusta asti olen tätä pähkäillyt. parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

        Ei voi olla niin, että jotta WII toimii tämän perhanan Elisa-boxin kanssa, pitää koko verkko heittää WEPin alle. Linksysin JA Dlinkin tukiasemien kanssa WPA ja WPA2 pelasi todella nätisti. Nyt ei vaan meinaa mikään onnistua.

        Alkaa kohta koko Elisa Viihde tuntumaan suorastaan huonolta diililtä. Digiboxikin kaatuu vähintään 3 kertaa illassa.


      • R4nd0/\/\
        Ei tyytyväinen kirjoitti:

        Ei voi olla niin, että jotta WII toimii tämän perhanan Elisa-boxin kanssa, pitää koko verkko heittää WEPin alle. Linksysin JA Dlinkin tukiasemien kanssa WPA ja WPA2 pelasi todella nätisti. Nyt ei vaan meinaa mikään onnistua.

        Alkaa kohta koko Elisa Viihde tuntumaan suorastaan huonolta diililtä. Digiboxikin kaatuu vähintään 3 kertaa illassa.

        Miten saa wpa asalauksen vaihettuu wep salaukseen? Vastakkaa pls.


      • Vili_97
        R4nd0/\/\ kirjoitti:

        Miten saa wpa asalauksen vaihettuu wep salaukseen? Vastakkaa pls.

        R4ndom. Sinun täytyy kirjautua nettiin omilla elisa tunnuksillasi Elisa Nettisivustoon (lukee Ohjekirjassa). Sieltä Rullaat alaspäin netin suojaustasoa.


      • Vili_97
        kesy2 kirjoitti:

        Haloo !

        Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ?

        Kesy, ei muuta kuin wiin Lan Adabter ostoon! Elikkäs Nettipiuha toiseenpäähän ja Toinen Wiin Usb reikään.


    • Vili_97

      Itselläni oli sama ongelma, etsin isäni kanssa tietoa asiaan n.4päivää. Wii ei kertakaikkiaan sovellu elisan kanssa! Suosittelen ostamaan (kuten itse tein) Wii lan adabterin. nyt toimii ongelmitta. Ps. !!!!Varmista että nettipiuha on oikeanlainen!!!!!

      • Vili_97

        Tarkoitan oikeanlaisella nettipiuhalla koko joka juuri ja juuri menee Elisan Boksiin.


    • Hilipataa

      No ottaa siitä selvää kun muilla palstoilla sanotaan että wii toimii waan valko-antennisen kökköboksin kanssa, ei siis mustan kanssa. Mun kotiboxissa ei oo minkäänlaista antennia.

      Mitenhän saisin neti toimii wiihin??

      • Hilipataa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe