Millä ihmeellä Wiin saa verkkoon? Aikaisemmin oli Soneran netti ja joku perus-wlan-reititin ja Wii meni sisään mitään kyselemättä. Nyt vaihtui Elisan Kotiboksiin eikä netti suostu löytymään millään. Aina tarjoaa vain virhekoodia 51330. Avain on oikein - väärällä avaimella tulee eri virhe. Ja kaikki läppärit ja kännykät toimii uudessa verkossa ongelmitta.
Onko vihjeitä, mitä tehdä?
Wii ja Elisa Kotiboksi
16
3583
Vastaukset
- rndm.
Nintendowifi.comin mukaan tuo virhekoodi tarkoittaa, että WEP-avain on muuttunut edellisestä yhteyskerrasta.
- vanha p
katso boksin merkki ja malli. reititinkohtaisia ohjeita loytyy www.nintendo.fi
verkko ei saa olla piilotettu. salaus korkeintaan wep tai wpa [wpa2 ei ehka toimi]. reitittimen kanava oltava 1 tai 6.- polon3n
verkko ei ole piilotettu ja kanava on 1. ei vaan auta. wii ei löydä nettiä elisan boksilla
- kesy2
polon3n kirjoitti:
verkko ei ole piilotettu ja kanava on 1. ei vaan auta. wii ei löydä nettiä elisan boksilla
Haloo !
Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ? - PeterPan22
kesy2 kirjoitti:
Haloo !
Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ?Sama ongelma täällä. Wii ja elisan kotiboksi ei toimi yhteen
- wii pelimies
Kannattaa kokeilla muitakin kanavia kuin 1 tai 6! Itsellä oli sama ongelma. Kokeilin muita kanavia ja wii yhdistyi nettiin. Kannattanee kokeilla.
- PeterPan22
wii pelimies kirjoitti:
Kannattaa kokeilla muitakin kanavia kuin 1 tai 6! Itsellä oli sama ongelma. Kokeilin muita kanavia ja wii yhdistyi nettiin. Kannattanee kokeilla.
Itsellä portin vaihto ei auttanut, mutta vaihdoin kotiboksin salauksen WPA :sta WEP:iin niin johan Wii:n nettiyhteys taas pelaa.
- Polon3n
PeterPan22 kirjoitti:
Itsellä portin vaihto ei auttanut, mutta vaihdoin kotiboksin salauksen WPA :sta WEP:iin niin johan Wii:n nettiyhteys taas pelaa.
kun vaihtaa WEP:iin niin johan alkaa pelittämään. Maaliskuusta asti olen tätä pähkäillyt. parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
- Ei tyytyväinen
Polon3n kirjoitti:
kun vaihtaa WEP:iin niin johan alkaa pelittämään. Maaliskuusta asti olen tätä pähkäillyt. parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Ei voi olla niin, että jotta WII toimii tämän perhanan Elisa-boxin kanssa, pitää koko verkko heittää WEPin alle. Linksysin JA Dlinkin tukiasemien kanssa WPA ja WPA2 pelasi todella nätisti. Nyt ei vaan meinaa mikään onnistua.
Alkaa kohta koko Elisa Viihde tuntumaan suorastaan huonolta diililtä. Digiboxikin kaatuu vähintään 3 kertaa illassa. - R4nd0/\/\
Ei tyytyväinen kirjoitti:
Ei voi olla niin, että jotta WII toimii tämän perhanan Elisa-boxin kanssa, pitää koko verkko heittää WEPin alle. Linksysin JA Dlinkin tukiasemien kanssa WPA ja WPA2 pelasi todella nätisti. Nyt ei vaan meinaa mikään onnistua.
Alkaa kohta koko Elisa Viihde tuntumaan suorastaan huonolta diililtä. Digiboxikin kaatuu vähintään 3 kertaa illassa.Miten saa wpa asalauksen vaihettuu wep salaukseen? Vastakkaa pls.
- Vili_97
R4nd0/\/\ kirjoitti:
Miten saa wpa asalauksen vaihettuu wep salaukseen? Vastakkaa pls.
R4ndom. Sinun täytyy kirjautua nettiin omilla elisa tunnuksillasi Elisa Nettisivustoon (lukee Ohjekirjassa). Sieltä Rullaat alaspäin netin suojaustasoa.
- Vili_97
kesy2 kirjoitti:
Haloo !
Onko tähän Elisa Viihde (Kotiboxi) ja Wii -ongelmaan löytynyt ratkaisua ?Kesy, ei muuta kuin wiin Lan Adabter ostoon! Elikkäs Nettipiuha toiseenpäähän ja Toinen Wiin Usb reikään.
- Vili_97
Itselläni oli sama ongelma, etsin isäni kanssa tietoa asiaan n.4päivää. Wii ei kertakaikkiaan sovellu elisan kanssa! Suosittelen ostamaan (kuten itse tein) Wii lan adabterin. nyt toimii ongelmitta. Ps. !!!!Varmista että nettipiuha on oikeanlainen!!!!!
- Vili_97
Tarkoitan oikeanlaisella nettipiuhalla koko joka juuri ja juuri menee Elisan Boksiin.
- Hilipataa
No ottaa siitä selvää kun muilla palstoilla sanotaan että wii toimii waan valko-antennisen kökköboksin kanssa, ei siis mustan kanssa. Mun kotiboxissa ei oo minkäänlaista antennia.
Mitenhän saisin neti toimii wiihin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279