mistä keittiö

etsijä

Mistäs me löydettäisi hinta/laatu suhteeltaan paras keittiö keväällä valmistuvaan omakotitaloomme? Ollaan saatu tarjous puustellilta ja ollaan pyydetty tarjousta keittiö netistä. Onko keittiö net minkä laatuinen, onko kenellä kokemuksia? Kamalan kallista ei oo varaa ostaa, eli norm. varusteilla oleva keittiö riittää. Kaikki asialliset mielipiteet ruutuun, kiitos.

18

5595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      Itse tilasimme aika laajan paketin ,tosin kodinhoito huoneeseen (mutta samaa tavaraahan ovat)sellaiselta kun keittiö Helminen ,jolla on ainakin Aka-keittiöt. Palvelu Helmisellä oli asiantuntevaa ja ystävällistä, eikä jäänyt rahastuksen maku.Se on käsittääkseni pienempi perheyritys joten se näkyy myös palvelussa.Suosittelen! Paikka siaitsee Vantaalla/Petikossa.

    • mimmi

      piti kertoa keittiönetistä sen verran että sieltäkin tarjous pyydettiin.Palvelu oli ystävällistä ehkä hieman "helpolla siitä mistä aita on matalin" meininki,mutta voiko siitä syyttää tuolla myynnillä. Miksi emme päätyneet siihen koska kaappien rungot(kuin myös Ikeassa)
      olivat vakiomittaisia ja niitä ei pystynyt yhtään muokkaamaan. Mutta jos käy mitoituksiin niin varmaan ihan hyvä.

    • Pade

      Pyysimme tarjouksia viime kesänä keittiöstä... Yksi tarjouksen antajista oli keittiö.net ja sieltä ei herunut minkäänlaista suunnitteluapua. Jos tietää tarkalleen mitä tarvitsee niin kai se sitten menee mutta itse en tarvitse ko. liikettä. Tarjouksia oli parista "merkkikeittiö-liikkeeltä" mutta...

      Parhaimman tarjouksen saimme Tuusulasta Daily-keittiöiltä. Palvelu oli hyvää ja suunnittelu asiantuntevaa. Hintakin oli kohdallaan ja heillä on hyvälaatuiset tuotteet. Asennuksessa oli pieni vastoinkäyminen mutta niiltä ei liene välty kun vanhaan taloon uusii keittiötä... Kokonaisuutena olemme olleet tosi tyytyväisiä. Suosittelen!

    • ylämummo

      puustelli ja topi liian kallita.
      á´la carte keittiö otettiin alkusyksystä

    • vasta valmistunut

      Valitsimme vasta valmistuneeseen keittiöömme Parman kalusteet, koska niissä oli mielestäni hyvä hinta-laatusuhde.
      Keittiökalusteille tuli hintaa noin 3500,- L-muotoisen keittiömme koko on noin 2 x 4 m.
      Kodinkoneet ostimme Markantalosta josta ne sai huomattavasti edullisemmin.

      • Äiskä

        oli meidän keittiön hankintapaikka. Kaapit koottiin itse. Se oli helppoa. Ainoa mikä jäi todella ärsyttämään, oli se, että laatikoissa saattoi olla rikkinäisiä levyjä tai levyissä oli sävyeroja (harmaat kaapin rungot). Näiden virheellisten osien vaihto oli tuossa putiikissa aivan äärimmäisen vaikeaa ja vei aikaa paljon. Ts. piti korottaa ääntä useampaan kertaan.
        Keittiön eri laaduista en tiedä, mutta me valitsimme kirsikkaovet, jotka ei olleet sieltä halvimmasta päästä. Pari vuotta ne on nyt olleet ja hyvältä näyttävät edelleen. Samoin kaapit sisäpuolelta edelleen ihan ok.


      • JA KYLLÄSTYIN
        Äiskä kirjoitti:

        oli meidän keittiön hankintapaikka. Kaapit koottiin itse. Se oli helppoa. Ainoa mikä jäi todella ärsyttämään, oli se, että laatikoissa saattoi olla rikkinäisiä levyjä tai levyissä oli sävyeroja (harmaat kaapin rungot). Näiden virheellisten osien vaihto oli tuossa putiikissa aivan äärimmäisen vaikeaa ja vei aikaa paljon. Ts. piti korottaa ääntä useampaan kertaan.
        Keittiön eri laaduista en tiedä, mutta me valitsimme kirsikkaovet, jotka ei olleet sieltä halvimmasta päästä. Pari vuotta ne on nyt olleet ja hyvältä näyttävät edelleen. Samoin kaapit sisäpuolelta edelleen ihan ok.

        kÄVIN KYSELEMÄSSÄ TARJOUSTA KEITTIÖNEYTISTÄ.
        KÄVIN SIELLÄ KOLME KERTAA.
        EKA KERTA IHMETTELIN VAIN, HENKILÖITÄ OLI MUTTA JOKAINEN TOUHUSI OMIAAN. KATSELIN JA IHASTELIN VALMIITA KAAPEJA JA MINUA OLISI KIINOSTANUT NE SILEÄPINTAISET KAAPIT JA PIENET LASILAATAT.
        NO PÄÄTIN TULLA JOKU TOINEN KERTA. TULIN SITTEN LAUANTAINA PARI TUNTIA ENNEN SULKEMISTA. NO KIIRETTÄ NÄYTTI EDELLEEN OLEVAN JA MYYJÄ LASKI JOTAIN TARJOUSTA KUN KYSYIN NIIN SAIN VASTAUKSEKSI ETTEI TÄNÄÄN EHDI KATSOA MITÄÄN KUVIA ( OLI MULLA KUVAT MUKANA) NO EI MITÄÄ TULIN VIIKOLLA UUDESTAAN. NYT OLI TULLU UUSI TYTTÖ TÖIHIN, TYTTELI NÄPLÄSI KONETTA JA HUUTELI VIEREISELTÄ NEUVOJA, EI TAINNU KAIKKI ONNISTUA, VIEREINEN VANHA KONKARI TEKI IHAN RAUHASSA HOMMIA JA KUMPAAKAAN EI MUN JUTUT KIINNOSTANEET. MENIN VIELÄ KERRAN JA MYYJÄ SANOI, ETTÄ VARAA AIKA. SANOIN JOO TÄYTYY VARATA JA EN MENNYT ENÄÄ KOKO PULJUUN.


      • JAzz
        JA KYLLÄSTYIN kirjoitti:

        kÄVIN KYSELEMÄSSÄ TARJOUSTA KEITTIÖNEYTISTÄ.
        KÄVIN SIELLÄ KOLME KERTAA.
        EKA KERTA IHMETTELIN VAIN, HENKILÖITÄ OLI MUTTA JOKAINEN TOUHUSI OMIAAN. KATSELIN JA IHASTELIN VALMIITA KAAPEJA JA MINUA OLISI KIINOSTANUT NE SILEÄPINTAISET KAAPIT JA PIENET LASILAATAT.
        NO PÄÄTIN TULLA JOKU TOINEN KERTA. TULIN SITTEN LAUANTAINA PARI TUNTIA ENNEN SULKEMISTA. NO KIIRETTÄ NÄYTTI EDELLEEN OLEVAN JA MYYJÄ LASKI JOTAIN TARJOUSTA KUN KYSYIN NIIN SAIN VASTAUKSEKSI ETTEI TÄNÄÄN EHDI KATSOA MITÄÄN KUVIA ( OLI MULLA KUVAT MUKANA) NO EI MITÄÄ TULIN VIIKOLLA UUDESTAAN. NYT OLI TULLU UUSI TYTTÖ TÖIHIN, TYTTELI NÄPLÄSI KONETTA JA HUUTELI VIEREISELTÄ NEUVOJA, EI TAINNU KAIKKI ONNISTUA, VIEREINEN VANHA KONKARI TEKI IHAN RAUHASSA HOMMIA JA KUMPAAKAAN EI MUN JUTUT KIINNOSTANEET. MENIN VIELÄ KERRAN JA MYYJÄ SANOI, ETTÄ VARAA AIKA. SANOIN JOO TÄYTYY VARATA JA EN MENNYT ENÄÄ KOKO PULJUUN.

        Keittiö.netissä oli kyllä huono palvelu siellä Tikkurilan läheisessä myymälässä, mutta Vantaan Variston myymälässä oli aivan toinen meininki. Ei tarvinnut varata aikaa, ja suunnitelma tuli nopeasti ja vaivatta noin tunnissa. Tiesimme kyllä mitä halusimme ja mitat olivat mukana. Hinnat ovat melkein samat kuin Ikeassa.


    • yawara

      Morot,

      Meidän tapauksessa otettiin tarjoukset Keittönetistä ja Keittiötukusta.

      Keittiötukku mainosti itseänsä halvaksi ym. Kävin siis heillä ja tehtiin suunnitelma paperille aivan kynällä ja paperilla. Vaikutti aivan asialliselta ym , mutta pikkuisen tuli semmoinen olo, että valinnan vara komponenteille ei ollut niin laaja kuin Keittönetillä. Keittiönetillä tehtiin tietokoneella hyvät suunnitelmat eli heti näki kaikki muutokset todella hyvin niihin liittyvät tarvikelistat.

      Keittiötukun toimistossa oli vain yksi kaveri eli asiakkaat joutuivat odottamaan aika pitkät tovit palvelua. Keittiönetissä taas on tarpeeksi myyjiä ja ylipäätänsä isommat tilat joissa näkee heidän esimerrkikeittiö casejä selkeästi.

      Keittönetin kautta kun tilaa niin komponentit saa ainakin kaappi mielessä kasattuna ja keittötukussa on kaikki pitää käsittääkseni levy levyltä kasata itse.

      Kuljetus pitää keittötukussa järjestää itse ja keittiönetissä kuljetus järjestetään.

      Tarjous luvattiin keittötukussa viikon parin päivän sisällä sähköpostiin ja keittönetissä sen sai heti mukaan. Keittötukun tarjous ei soitostani huolimatta ole vieläkään saapunut .... kaipa siittä on jo kolme kuukautta :) varmaan kohta saapuu....

      Keittönetissä heillä oli kamppanja tarjouksia eli sai lcd tv:een / 600 euron arvosta keittiövälineita. Tukussa ei ainakaan meidän aikaan mitään ylimääräistä / kamppaanjaa ollut.

      Jätän aivan lukijan arvattavaksi mistä meidän keittö otetiin. Keittö saapui sovittuna hetkenä eli kasattuna viikon parin sisällä tarjouksen hyväksymisestä.

      Jos arvostat laatua, tehokkuutta jne mielestäni valinta on aika selvä.

    • Valmis keittiö

      Keittiö Helminen vantaalta edelleen hyvä ystävällinen ja toimituksissaan sekä työssään aikataulussa pysyvä. Ei halvin mutta ei kalleinkaan.

    • jopasonvanhaketju

      Ääni AKA:n keittiölle ja myös khh:n kalusteille.

      • AKA-NIXI

        Eiks se on ihan samaa kuin ostais NIXI keitiön
        kaikki saman omaistajan takaa tulee..
        Eri mainoksilla vain. ?


      • Johanna T
        AKA-NIXI kirjoitti:

        Eiks se on ihan samaa kuin ostais NIXI keitiön
        kaikki saman omaistajan takaa tulee..
        Eri mainoksilla vain. ?

        Ostin keittiön Nykykeittiöstä, jossa oli AKA:n edustus. 1. otin tarjouksen Nixiltä mutta kalusteet olivat huomattavasti edullisemmat AKA:lla, joten kun suunnittelu oli niin täydellistä Nykykeittiössä, niin tilasin kaikki sieltä. Säästin huomattavasti. Uskomatonta mutta totta! ei yhtään virhettä, kuten aiemmin tilatussa keittiössä, joka tuli Keittiö Jätistä. Keittiö ei valmistunut koskaan. Suosittelen AKA:n kalusteita tai Nixiä, joka on vain kalliimpi.


    • Vertaa hintoja

      En voi suositella Keittiömaailmaa. Minä petyin, tuli aika kalliiksi ja kun sitten olimme odotteleet puuttuvia hyllyjä ja vihdoin asentajan tullessa laittamaan, jälkeen jäi naarmut runkoihin.

      Mielestäni keittiö tuli maksamaan i h a n liikaa, kun nyt olen uskaltanut katsella muita vaihtoehtoja.
      (Sorruin tämän ko. Firman kohdalle siitä syystä kun ajattelin sen olevan iso/tunnettu yritys)

    • Keittiö / Liukuovet
    • mllm1

      Edullinen ja tyylikäs www.klassinenkeittio.com

    • kaapit

      Suosittelen nykykeittiötä lämpimästi. He asensivat laadukkaan keittiön, kodinhoitohuoneen, kylpyhuoneen, kaikki komerot ja liukuovikaapistot nopeasti ja ilman ongelmia. Palvelu oli hyvä. Pyysin vielä tapetointia ja maalausta ja nekin onnistui viikonlopun aikana. Palattuani mökiltä kaikki oli valmista. ***** tähden palvelua.

    • Ariia

      Kun nyt ei ole Nykykeittiötä vähään aikaan niin vastaavan palvelun saat Porvoonkatu 5-7 ISR Yhtiöt. Laadukas keittiö todella edulliseen hintaan.
      Myös rakennustarvikkeet, kodinkoneet jne. KAIKKI
      Tervetuloa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe