Hei,
Varattiin ryanairilta halpislennot Barcelonaan ensi kesälle. Paikasta on jonkin verran matkaa keskustaan, miten olisi järkevin tapa liikkua tuo matka. Entä kannattaako auto vuokrata jo lentokentältä vai vasta muualta? Ajateltiin viettää muutama päivä ensin Barcelonassa ja sitten lähteä kiertämään autolla rannikkoa Ranskan ja Monacon suuntaan. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta yhdistelmästä eli missä kannattaa käydä ja yöpyä jne.
Ryanairilla Barcelonan Gironaan
3
901
Vastaukset
- ottaa auto
Auto kannattaa ottaa kyllä jo lentokentältä ellei halua matkustaa n.80km bussilla/junalla. Nuo ryanairin kentät on toisaalta aika sivussa ja kaukana. Kentistä puhutaan Barcelonan kenttinä mutta todellisuudessa aika kaukana itse Barcelonan keskustasta johon kaikki yleensä suuntaavat.
- Myös Ryanairilla
Ollaan paljon kuljettu Ryanairilla ja homma on pelannut hyvin. Kentältä kannattaa ottaa auto. Itse olen vuokrannut auto eautovuokraamosta; suomenkielinen palvelu, ei peruutusmaksuja jos ei otakaan, edulliset hinnat eikä ole tuputettu väkisin mitään hemmetin kalliita lisämaksuja, kuten Ryanairin suosittelemalla Herzillä. Eautovuokraamo on ollut yleensä edullisinkin vaihtoehto. Autot ovat olleet meille aina uusia jonkun ison autovuokraamoketjun autoja. Vakuutusehdot ovat selvät. Barcelonaan tosin tuskin kannattaa autoa ottaa seisomaan moneksi päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111