Suomesta ei tahdo löytyä kunnon retkivuoteita. Miten ulkomailta? Kokemuksia? Katselin JRC:n malleja, siinä 70e - 130e kantturoissa. Kallista mutta hyvää? Rahti?
Kunnon retkivuode?
5
1535
Vastaukset
- minusta
liukumaton ilmatäytteinen alusta ja kunnollinen untuvamakuupussi. Voi että on makoisaa nukkua ja kuunnella luonnon ääniä.
- atlatl
...ole ollut mulla mitään virkaa.
Kyljelläännukkujana aina lonkat ja olkapäät maata vasten.
Vähintään 5 cm puhallettava patja se olla pitää.
Olen vielä ommellut patjojen päällä pidettäväksi lakanapussin,niin eivät tunnu niin nihkuille kesällä.
Talvella sinne tarttee paksu solukumipatja vielä alle ja ehkä ohkanen siihen päälle ja vot:
Niin on ku emosa sylissä kelliskelis.
Retkivuoteissakin pitää olla jotakin alla,muuten kylmä hohkaa kolakammalla säällä alta nukkujaan,ellei pussi ole tosi muhkea.
- wj
Hei, kiva kun viestit on siistejä :-). atlati, "muhkea makuupussi" on sitä vain yläpuolella, eristys pitää olla alla! tarkotan siis talven reissuja -20 asteessa, vaikka SA-10ssä ois kaminassa tuli. olen ite miettinyt maapohjan päälle vaikka voimistelupatjan, samoin makkarin alla solumuovin ja sitten retkipedin sivuun vähinttän pitkän, maahan asti yltävän lakanan....meinaan tällä sitä, että jos on 7,9 ja 11 v lapset kokemassa kaamosta ( ja lumi nostettu 60 senttiä teltan pystyseinille.
wj - iw
http://stores.ebay.co.uk/Tenth-Wonder-Hammocks
Paras retkivuode on riippumatto hyttysverkolla. Se on maassa teltta jos ei puita ole lähettyvillä. - retkellä
Mites toi Savotan retkivuode..59 euroa. www.erä-aitta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703269
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251677- 351665
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 591586