Suomesta ei tahdo löytyä kunnon retkivuoteita. Miten ulkomailta? Kokemuksia? Katselin JRC:n malleja, siinä 70e - 130e kantturoissa. Kallista mutta hyvää? Rahti?
Kunnon retkivuode?
5
1553
Vastaukset
- minusta
liukumaton ilmatäytteinen alusta ja kunnollinen untuvamakuupussi. Voi että on makoisaa nukkua ja kuunnella luonnon ääniä.
- atlatl
...ole ollut mulla mitään virkaa.
Kyljelläännukkujana aina lonkat ja olkapäät maata vasten.
Vähintään 5 cm puhallettava patja se olla pitää.
Olen vielä ommellut patjojen päällä pidettäväksi lakanapussin,niin eivät tunnu niin nihkuille kesällä.
Talvella sinne tarttee paksu solukumipatja vielä alle ja ehkä ohkanen siihen päälle ja vot:
Niin on ku emosa sylissä kelliskelis.
Retkivuoteissakin pitää olla jotakin alla,muuten kylmä hohkaa kolakammalla säällä alta nukkujaan,ellei pussi ole tosi muhkea.
- wj
Hei, kiva kun viestit on siistejä :-). atlati, "muhkea makuupussi" on sitä vain yläpuolella, eristys pitää olla alla! tarkotan siis talven reissuja -20 asteessa, vaikka SA-10ssä ois kaminassa tuli. olen ite miettinyt maapohjan päälle vaikka voimistelupatjan, samoin makkarin alla solumuovin ja sitten retkipedin sivuun vähinttän pitkän, maahan asti yltävän lakanan....meinaan tällä sitä, että jos on 7,9 ja 11 v lapset kokemassa kaamosta ( ja lumi nostettu 60 senttiä teltan pystyseinille.
wj - iw
http://stores.ebay.co.uk/Tenth-Wonder-Hammocks
Paras retkivuode on riippumatto hyttysverkolla. Se on maassa teltta jos ei puita ole lähettyvillä. - retkellä
Mites toi Savotan retkivuode..59 euroa. www.erä-aitta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053