Osaisko kukaan sanoa mistä löytyisi esim. netti kauppa jossa olisi kaasolle juhlamekkoja jossa olisi "isoja kokoja"?Osaisko kukaan auttaa..
Kaasolle juhlamekko
1
3259
Vastaukset
- kukkanenn
Zazabellasta saa tilattua myös mittatilausmekkoja, joten saat ok koon ja juuri oikealla tavalla istuvan:
http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?sessio=new&pid=3&cols=2&jarjestys=1
Hyvä ja luotettava toimittaja, oon itse tilannut tuolta hiuspidennysklipsejä pariin otteeseen. Myyjä on tosi mukava ja ihan selkeästi tuntuu haluavan asiakkaan parasta.
Tilaamista ennen jo katselin netistä sieltä sun täältä kommentteja zazabellan kanssa asioinnista, ja kaikki mun lukemani ovat olleet tyytyväisiä, ja pukuja on kehuttu.
Siinä kohtaa jos itse tarvitsisin jotain kunnon juhlapukua niin tilaisin aika takuuvarmasti tuolta :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970