UUSI ALBUMI JO MYYNNISSÄ

NLOTH

U2.start.comilta tuli sähköposti:

Maybe you haven't heard it yet, but the new U2 album No Line On The Horizon has officially leaked. Leaked by Universal Australia, an Australian website put it on sale a few days earlier than expected.

11 great tunes are being played by thousands of people all over the world right now, and that is a great reason to visit U2start again. Discuss the album and all the songs in our dedicated NLOTH-forums, or discuss the new promo-tour (with rumours) in our tour-forum. Speaking of which, U2 will open the Brit Awards in a few hours, and we will have audio and video bootlegs online for you as soon as possible.

8

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt jo sadoilla tuhansilla
    • blääh

Kuuntelin juuri levyn läpi ja taitaa tältäkin bändiltä olla jo ideat loppu.

• rallattelua

en tiedä mikä U2seen on iskeny ku tekee tällästa tyhjänpäivästä diipadaapaa.. levy on taas miksattu ja tuotettu päin persettä, Mullenin rummut miksattu taas jonneki taustalle ei hyvä. Mitä ny pari kertaa soitin levyä ni Get on your bootsin lisäks ei ollu muita jotka nousis esille. Jospa sit ens levyllä.

• Vanhat pierut
        rallattelua kirjoitti:

en tiedä mikä U2seen on iskeny ku tekee tällästa tyhjänpäivästä diipadaapaa.. levy on taas miksattu ja tuotettu päin persettä, Mullenin rummut miksattu taas jonneki taustalle ei hyvä. Mitä ny pari kertaa soitin levyä ni Get on your bootsin lisäks ei ollu muita jotka nousis esille. Jospa sit ens levyllä.

Eipä niistä taida olla lupaustaan pitämään kun ne kaksi on jo tehty ja kolmas siis pian myynnissä. Itse en tuota levyä vielä kuullut mutta olen pahaa aavistellut jo pitkään.

Harmi. Jopa Pop alkaa vaikuttaa tässä vaiheessa mahtavalta luomukselta. Harmi kun ovat noin vanhoiksi tulleet.

• Vanhat pierut
        Vanhat pierut kirjoitti:

Eipä niistä taida olla lupaustaan pitämään kun ne kaksi on jo tehty ja kolmas siis pian myynnissä. Itse en tuota levyä vielä kuullut mutta olen pahaa aavistellut jo pitkään.

Harmi. Jopa Pop alkaa vaikuttaa tässä vaiheessa mahtavalta luomukselta. Harmi kun ovat noin vanhoiksi tulleet.

No on tää nyt selvästi edellisiä rupulevyjä parempi kolmen ekan biisin perusteella. Eheämpää linjaa ja avaria saundeja. Sanoisin, että tätä onkin jo odotettu.

Kun ei nyt osuisi keikka samaan sumaan Tina Turnerin, AC/DC:n ja Madonnan kanssa kuten toisaalla arvioitiin. Lähinnä siksi, että olen tuolloin matkoilla. Toisaalta nyt jos koskaan kaikki muutenvaan häslääjät on jo muilla keikoilla ja U2:takin vois päästä katsomaan ilman makuupusseja.

• rallattelua
        Vanhat pierut kirjoitti:

No on tää nyt selvästi edellisiä rupulevyjä parempi kolmen ekan biisin perusteella. Eheämpää linjaa ja avaria saundeja. Sanoisin, että tätä onkin jo odotettu.

Kun ei nyt osuisi keikka samaan sumaan Tina Turnerin, AC/DC:n ja Madonnan kanssa kuten toisaalla arvioitiin. Lähinnä siksi, että olen tuolloin matkoilla. Toisaalta nyt jos koskaan kaikki muutenvaan häslääjät on jo muilla keikoilla ja U2:takin vois päästä katsomaan ilman makuupusseja.

vaikka se olikin tuotettu kuulostamaan kilon kokoiselta ylimakealta vaahtokarkilta, niin se ei onneksi pilannu sitä että levyllä oli monta hyvää biisiä.. aluks en tykänny yhtään mutta muutaman vuoden vanhempana aloin tajuta kuinka hyviä melodioita niis oli. HTDAAB = Vertigo ei muuta. Uusi levy No line on the horizon = oikeeseen suuntaan mentiin mut iskevät sävelet puuttuu, ihmeellistä hissuttelua ja pimputtelua joka biisissä ilman sisältöä.

• rallattelua
        Vanhat pierut kirjoitti:

siinä biisi jo yksistään pesee nää kaks vikaa levyä sävellykseltään ja soundiltaan. Pop on mannaa korville; muovisesta ja teennäisestä soundista ei o tietoakaan ja melodioita on vaikka muille jakaa.

Rolling stonen arvostelu Popista:

"Pop may turn out to be a make-or-break album for U2. Alone among the giants of the '80s, they have a chance to carry their musical vision into the 21st century while still selling a ton of records."

"With Pop, they've defied the odds and made some of the greatest music of their lives. Pretty heroic stuff, come to think of it."

Toinen ennustus tuossa piti paikkaansa: Popista tosiaan tuli U2:n uran toinen vedenjakaja kuten Achtung baby oli 90-luvun alussa. Popin saatua nihkeän vastaanoton tietyissä piireissä U2 pelästyi ja alkoi suoltaa "radio friendlyä" rallattelua jottei myyntiluvut romahda. Toinen ennustus ei toteutunut kuin osittain: U2 ei jatkanut 2000-luvulla musiikillisen visionsa toteuttamista muuten kuin vuonna 2000 ja sen jälkeen on ollut hiljaista kuin huopatossutehtaalla.

http://www.rollingstone.com/artists/u2/albums/album/321527/review/5942462/pop

• kärsivällisyys kovilla
        rallattelua kirjoitti:

vaikka se olikin tuotettu kuulostamaan kilon kokoiselta ylimakealta vaahtokarkilta, niin se ei onneksi pilannu sitä että levyllä oli monta hyvää biisiä.. aluks en tykänny yhtään mutta muutaman vuoden vanhempana aloin tajuta kuinka hyviä melodioita niis oli. HTDAAB = Vertigo ei muuta. Uusi levy No line on the horizon = oikeeseen suuntaan mentiin mut iskevät sävelet puuttuu, ihmeellistä hissuttelua ja pimputtelua joka biisissä ilman sisältöä.

POP atyclb ja hdmab on u2 huonoimmat levyt. Zooropa hakkaa nää menne tulle vaikka ei sekään hyvä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe