Mulla on elisan mobiililaajakaista 1 giga, huawei tikulla. Yhteys on ihan hyvä, noin 900 noilla nettimittareilla mitattuna. Muuten homma pelittää ihan hyvin ja sivustot aukeaa aika kivuttomasti paitsi facebook joka jumii täysin.
Samoin jos läppäri menee tai sen laittaa valmiustilaan, menee säppiin ja on pakko sammuttaa pakottamalla virtanappulasta.
Nyt kun vielä laajakaista on helmikuun voimassa, nuo ongelmat poistuvat kun laitan kaapelin seinään ja yhteyden sieltä.
Missä vika? Auttaisko tuo huawein päivitys?
ei toimi
2
385
Vastaukset
- make
itselläni sama ongelma
mutta 2g yhteys huawein tikku
muut sivut pelittää hyvin mutta naamakirja on täysin tööt- vikahan se
Tulee ja menee tuo kyseinen vika Elisan Mobiililaajakaistalla. Minkäs teet, kaipa se jossain vaiheessa saadaan korjattua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963507Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252796Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?992225TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921509Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67926