Olen syönyt Roaa vajaa 2 kuukautta (samalla aloitin myös yasmin e-pillerit) ja ihoni on huonommassa kunnossa kuin koskaan aiemmin ennen lääkekuuria. Pientä epäpuhtautta pukkaa joka suunnalta ja lisäksi on tullut n. kuukauden ajan ärsyttäviä kipeitä ihonalaisia patteja poskiin (missä mulla ei ennen ollut juuri yhtään finnejä).
Kauan tämä paheneminen oikein kestää? Luulin pahenemisvaiheen olevan jotain 2 viikon luokkaa, mutta mulla on kestänyt jo 5 viikkoa... Todella kiva, jos näistä pateista jää kauheat arvet.
Olen todella pettynyt ja mietin jopa, jos jättäisin kuurin kesken (vai olenko vaan liian hätäinen), kun ei huvittaisi maksaa tällaisesta itseään kipeäksi.
Kauan tämä paheneminen oikein kestää? Luulin pahenemisvaiheen olevan jotain 2 viikon luokkaa, mutta mulla on kestänyt jo 5 viikkoa... Todella kiva, jos näistä pateista jää kauheat arvet.
Olen todella pettynyt ja mietin jopa, jos jättäisin kuurin kesken (vai olenko vaan liian hätäinen), kun ei huvittaisi maksaa tällaisesta itseään kipeäksi.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Ei mitenkään epätavallista toi että pahenemisvaihe kestää parikin kuukautta. Itsellä alko parantumaan vasta kolmannen kuukauden jälkeen, ja nyt oon neljä kuukautta syönyt. Naama alkaa oleen ihan ok kunnossa eikä uusia finnejä tuu enää kauheesti, tosin arvet on ikävät mutta en oo niistä niinkään huolissaan koska ajan mittaan ne haalistuu. Luulen että sunkin iho alkaa ihan pian parantua joten en jättäisi kuuria kesken :) Kannattaa panostaa kosteutukseen ja juoda paljon vettä, uskon et se auttaa. Mikä on muuten sun annostus?
Täysin samaa mieltä. Älä jätä kuuria kesken. Kyllä iho jossain vaiheessa rupee tulemaan paremmaksi.
Mulla kans sama juttu ku sulla,paitsi en syö e-pillerietä tietenkään. itelläkin näyttää tulevan uusia patteja tämän tästä,vaik olen syönyt jo yli 2kk roaccutania. (Poskessa sellane komea ja oikein pehmeä paise; et ku vähä koski ni lensi päin peilikaappia :( -Että näin täällä-