Lahden Kosmetologikoulu

Kiikki

Onko kellään kokemusta Lahden kosmetologikoulusta? Millaiset opettajat ja millainen opiskelu ympäristö? Ja myös opetuksen laatu, minkälainen? Kallishan se vähäsen on, mutta ajattelin hakea sinne kuitenkin. Olis kiva tietää vähän etukäteen et minkälainen paikka...

16

2880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marinba

      Minä olen myös kiinnostunut kyseisestä koulusta jos rahoitus järjestyy. Koulusta valmistuu 1,5 vuodessa ja on samanarvoinen ammatti kuin perinteinen ammattikoulusta valmistuva ( josta valmistuu 3 vuodessa ) Kosmetologi. Itselläni on lapsia ja en asu Lahdessa mutta kuljen junalla jos menen ja pääsen kouluun. Seuraava jakso alkaa huhtikuussa tätä vuotta. Minusta on myös hyvä kouluttautua kun puhutaan, että on lama! Tekee hyödyllistä ja mielekästä kuten kauneusjutut mulle on.

      Jos jollakin on todella kokemuksia koulusta niin laittakaa infoa :))

      • Kiikki

        Mie olen kanssa ajatellut aloittaa siinä huhtikuussa alkavassa koulutus jaksossa, mikäli vaan tietty pääsen sisään. Haku lomakkeen olen jo lähettänyt. Ja myös junalla olisi tarkoitus kulkea Lahteen. Otappa yhteyttä [email protected] jos kiinnostaa. Tiedä vaikka oltais samoilta nurkilta.


      • Marinba
        Kiikki kirjoitti:

        Mie olen kanssa ajatellut aloittaa siinä huhtikuussa alkavassa koulutus jaksossa, mikäli vaan tietty pääsen sisään. Haku lomakkeen olen jo lähettänyt. Ja myös junalla olisi tarkoitus kulkea Lahteen. Otappa yhteyttä [email protected] jos kiinnostaa. Tiedä vaikka oltais samoilta nurkilta.

        Niin..mulla tuo rahoituspuoli vielä auki..en ole vielä hakenut kouluun mutta ensiviikon aikana selviää saanko lainan, sitten haen kyseiseen jaksoon ja kouluun. Otan suhun sitten yhteyksiä..
        Kukaan ei ole vastannut eli laittanut tänne mielipiteitä koulusta eli koulu taitaa olla aika hyvä koska moitteita ei ole tullut tänne suomi24.n.


      • siniii--
        Marinba kirjoitti:

        Niin..mulla tuo rahoituspuoli vielä auki..en ole vielä hakenut kouluun mutta ensiviikon aikana selviää saanko lainan, sitten haen kyseiseen jaksoon ja kouluun. Otan suhun sitten yhteyksiä..
        Kukaan ei ole vastannut eli laittanut tänne mielipiteitä koulusta eli koulu taitaa olla aika hyvä koska moitteita ei ole tullut tänne suomi24.n.

        Moikka!
        Itse kanssa olin kiinnostunut koulusta, mutta luin keskusteluista(googlaa koulun nimeä, niin sieltä tulee) että on todella surkea koulu. Tiedä sitä sit...


      • Kiikki
        siniii-- kirjoitti:

        Moikka!
        Itse kanssa olin kiinnostunut koulusta, mutta luin keskusteluista(googlaa koulun nimeä, niin sieltä tulee) että on todella surkea koulu. Tiedä sitä sit...

        Eiköhän noita haukkuja löydy joka koulusta, niin kun myös kehuja. Ei kaikkia voi miellyttää kuitenkaa. Ja mie tunnen yhen ihmisen joka kyseistä koulua käynyt, tosin jo monta monta vuotta sitten, ja hänellä ei ainakaan ollut mitään pahaa sanottavaa. Opiskelun tahti koulussa on nopea ja rankkaakin välillä on, mutta eiköhän se ole vain hyvää valmennusta työelämään ajatellen.


      • Marinba
        siniii-- kirjoitti:

        Moikka!
        Itse kanssa olin kiinnostunut koulusta, mutta luin keskusteluista(googlaa koulun nimeä, niin sieltä tulee) että on todella surkea koulu. Tiedä sitä sit...

        Laitas linkkejä kyseisestä koulusta tänne niin mäkin voin lukee ne.. Itse en ole löytänyt mistään arvosteluja koulusta.


      • Kiikki
        siniii-- kirjoitti:

        Moikka!
        Itse kanssa olin kiinnostunut koulusta, mutta luin keskusteluista(googlaa koulun nimeä, niin sieltä tulee) että on todella surkea koulu. Tiedä sitä sit...

        http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1677724

        Tämmösen keskustelun minä löysin googlettamalla, muita ei tullut vastaan. Ja tässäkin keskustelussa tunnuttiin haukkuvan kaikki yksityiset kosmetologikoulut, ei ainoastaan Lahden.


    • MiiaLpr

      Eräs tuttuni on käynyt kyseisen koulun. Itse tykkäsi kovasti. Kuulemma koulussa oppii töitä tekemään, tahti on kova. Niimpä itsekkin hain kouluun. Opettaja soitti ja nyt menen koululla käymään 6.4. Asun itse lappeenrannassa, joten muutto on siis edessä jos kouluun pääsen. Itse koulun aloittaisin koulun kylläkin vasta kesäkuun alussam koska työsopimus on toukokuun loppuun asti. Itse opettaja ehdotti moista. Voi olla aika rankka aloitus. Mut toisaaltaan kuvittelisin että luokassa on melkoisen hyvä luokka henki, että se helpottaisi sitten elämää. Jos minut vielä kesäkuun alussa ryhmään huolitaan ;) Toivottavasti kaikki halukkaat pääsisimme kouluun! :)

      Minulle saa laittaa sähköpostia jos haluaa jutustella: [email protected].

      • Karhu777

        Voisiko joku tämän hetken opiskelijoista kertoa koulun opetuksen tasosta tai muusta vastaavasta. Olen kuullut paljon negatiivistä.


      • Mamio.O
        Karhu777 kirjoitti:

        Voisiko joku tämän hetken opiskelijoista kertoa koulun opetuksen tasosta tai muusta vastaavasta. Olen kuullut paljon negatiivistä.

        Täällä kanssa yksi joka haluaisi tietoa koulusta.....!!!!


      • Kauneusala
        Mamio.O kirjoitti:

        Täällä kanssa yksi joka haluaisi tietoa koulusta.....!!!!

        Onko teistä joku menossa kouluun helmikuussa?
        Itse olen ajatellut hakea!

        Mutta tosiaan olisi vielä kiva kuulla kokemuksia muilta?? :)


      • ammattinakauneus
        Kauneusala kirjoitti:

        Onko teistä joku menossa kouluun helmikuussa?
        Itse olen ajatellut hakea!

        Mutta tosiaan olisi vielä kiva kuulla kokemuksia muilta?? :)

        Mä oon kans nyt aatellu hakee tohon helmikuussa alkavaan! :-)


      • Kauneusala
        ammattinakauneus kirjoitti:

        Mä oon kans nyt aatellu hakee tohon helmikuussa alkavaan! :-)

        Mä oon tosiaan menossa sinne, hyväksytty jo sisään. Oletko sä pistäny vielä hakupapereita menemään? :)


    • cocochoko

      Haluasin myös kokemuksia opiskelusta, opettajista yleisestä koulunilmapiiristä. Onko helppo aloittaa opiskelu kun tulee toisesta kaupungista, saako tukea koululta ja minkä ikäistä porukkaa sielä yleensä opiskelee?
      Olisin kiitollinen jos joku tietävä kertoisi!
      Kiitos näin etukäteen.

      • Anonyymi

        Omasta mielestä kosmetologi alalla lahdessa oli huono ilmapiiri. Opettajat oli hyvin tiukkoja, ja ohjeita annettiin heikosti. Jos kysyttiin neuvoa, tuli tiukka vastaus että sinun pitää itse osata. Ihankuin kaikkea pitäisi osata heti alkuun, vaikka koulussa ollaan. Lisäksi tarvikkeet maksoivat todella paljon, siihen nähden minkä verran niitä oli (muutaman satasen) netistä tilaamalla saat varmasti halvemmalla. En suosittele koulua kellekkään.


    • Hiittauskoululainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe