Löytyykö Menorcalla käyneitä? Matka varattu kesäkuulle - onko vinkkejä missä kannattaisi ehdottomasti käydä jne.? Kannattaako auton vuokraus esim. suoraan lentokentältä, onko saarella helppo suunnistaa (hotelli toisella puolen saarta)? Vai olisiko parempi käyttää esim. shuttle bus -palvelua ja vuokrata auto pariksi päiväksi lomapaikasta?
Menorca
5
886
Vastaukset
- don luis
kävin siellä laivalla mallorcan alcudiasta.rauhallisen tyylikäs paikka.ciudadela(nykyisin käytetään myös paikallisnimeä)on hieno satamakaupunki,ellette asu siellä niin käykää.auton vuokraisin vasta periltä(en kentältä).
- ensi kertaa Baleaareille
Ihan Ciudadelan kupeessa asutaan joten siellä tulee käytyä. Lähinnä mietityttää tuo liikenteen kaoottisuus, mutta Menorca taitaa tässäkin suhteessa olla rauhallisempi? Ja toisaalta olen kuullut että julkisen liikenteen aikataulut eivät ole kovin pitäviä eli varmin tapa liikkua lienee oma auto...?
Onko suosituksia muista käymisen arvoisista kohteista? "Paratiisirannoista" ainakin Macarelleta taitaa olla sellainen. - don luis
ensi kertaa Baleaareille kirjoitti:
Ihan Ciudadelan kupeessa asutaan joten siellä tulee käytyä. Lähinnä mietityttää tuo liikenteen kaoottisuus, mutta Menorca taitaa tässäkin suhteessa olla rauhallisempi? Ja toisaalta olen kuullut että julkisen liikenteen aikataulut eivät ole kovin pitäviä eli varmin tapa liikkua lienee oma auto...?
Onko suosituksia muista käymisen arvoisista kohteista? "Paratiisirannoista" ainakin Macarelleta taitaa olla sellainen.siellä viettäneenä emme käyneet muualla kuin cala galdana-rannalla.tietysti myös ciudadelassa mennen tullen.varmaan rauhallisin baleaareista.
- ensi kertaa Baleaareille
don luis kirjoitti:
siellä viettäneenä emme käyneet muualla kuin cala galdana-rannalla.tietysti myös ciudadelassa mennen tullen.varmaan rauhallisin baleaareista.
Don luis, miltä firmalta vuokrasitte auton? Netistä löytyy kalliimpaa ja edullisempaa, lieneekö muut kuin Europcarit jne. luotettavia?
- don luis
ensi kertaa Baleaareille kirjoitti:
Don luis, miltä firmalta vuokrasitte auton? Netistä löytyy kalliimpaa ja edullisempaa, lieneekö muut kuin Europcarit jne. luotettavia?
retken hintaan kuului bussikujetus tuolle mainitsemalleni rannalle,ja takaisin ciudadelaan.yleensä vuokraan auton kadunvarrelta,ilman ongelmia olen selvinnyt(pärjäilen espanjan kielellä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121639
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
- 128857
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni50854Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55699