Löytyykö Menorcalla käyneitä? Matka varattu kesäkuulle - onko vinkkejä missä kannattaisi ehdottomasti käydä jne.? Kannattaako auton vuokraus esim. suoraan lentokentältä, onko saarella helppo suunnistaa (hotelli toisella puolen saarta)? Vai olisiko parempi käyttää esim. shuttle bus -palvelua ja vuokrata auto pariksi päiväksi lomapaikasta?
Menorca
5
833
Vastaukset
- don luis
kävin siellä laivalla mallorcan alcudiasta.rauhallisen tyylikäs paikka.ciudadela(nykyisin käytetään myös paikallisnimeä)on hieno satamakaupunki,ellette asu siellä niin käykää.auton vuokraisin vasta periltä(en kentältä).
- ensi kertaa Baleaareille
Ihan Ciudadelan kupeessa asutaan joten siellä tulee käytyä. Lähinnä mietityttää tuo liikenteen kaoottisuus, mutta Menorca taitaa tässäkin suhteessa olla rauhallisempi? Ja toisaalta olen kuullut että julkisen liikenteen aikataulut eivät ole kovin pitäviä eli varmin tapa liikkua lienee oma auto...?
Onko suosituksia muista käymisen arvoisista kohteista? "Paratiisirannoista" ainakin Macarelleta taitaa olla sellainen. - don luis
ensi kertaa Baleaareille kirjoitti:
Ihan Ciudadelan kupeessa asutaan joten siellä tulee käytyä. Lähinnä mietityttää tuo liikenteen kaoottisuus, mutta Menorca taitaa tässäkin suhteessa olla rauhallisempi? Ja toisaalta olen kuullut että julkisen liikenteen aikataulut eivät ole kovin pitäviä eli varmin tapa liikkua lienee oma auto...?
Onko suosituksia muista käymisen arvoisista kohteista? "Paratiisirannoista" ainakin Macarelleta taitaa olla sellainen.siellä viettäneenä emme käyneet muualla kuin cala galdana-rannalla.tietysti myös ciudadelassa mennen tullen.varmaan rauhallisin baleaareista.
- ensi kertaa Baleaareille
don luis kirjoitti:
siellä viettäneenä emme käyneet muualla kuin cala galdana-rannalla.tietysti myös ciudadelassa mennen tullen.varmaan rauhallisin baleaareista.
Don luis, miltä firmalta vuokrasitte auton? Netistä löytyy kalliimpaa ja edullisempaa, lieneekö muut kuin Europcarit jne. luotettavia?
- don luis
ensi kertaa Baleaareille kirjoitti:
Don luis, miltä firmalta vuokrasitte auton? Netistä löytyy kalliimpaa ja edullisempaa, lieneekö muut kuin Europcarit jne. luotettavia?
retken hintaan kuului bussikujetus tuolle mainitsemalleni rannalle,ja takaisin ciudadelaan.yleensä vuokraan auton kadunvarrelta,ilman ongelmia olen selvinnyt(pärjäilen espanjan kielellä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785336
- 1253844
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413576- 573178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262798Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72339- 242121
- 2022025
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4351681Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91588