ohivedot turhauttaa

pellto

pelailen rahapöydissä,200d setti,pelailen 1,5 tuntia ja oon saanu kasvatettua setin 350d muitten noin 200d vastaa,Ja sitten odottamani hetki AA ja viel tulee peli,No nii kaveri veti paskarattaat ja voitti!mul jää joku 140d mutta selvennän pääni ja takaiskusta huolimatta pidän pelini kunnossa ja 1,5 tunnin päästä on taas joku 350 ja kohta taas AA taas isku ja kaveri paskarattaat!mul jää joku 100d ja kokoan pelini mutta lopetan ja otan 250d pois!Eli oon huomannut kaksi asiaa,toinen on tollaset pelaajat ketä ovat tiltissä ja 10 tai 20 jäljellä koittavat iskeä ja niistä yleensä mennää riverilla ohi tai voitetaa,Sitten tämä toinen juttu on tämä pelaajat kellä on jo kaksinkertanen setti ja yrittävät muuttaa sen kolminkertaseksi,ei onnistu ,ei millää !ohjelma näköjää valikoi noi 10d 20d miehet pois pelistä ja näköjään sama homma ettei setti vaa kasva liia isoks ja lopettas!Mielipiteitä?

12

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Setti? Kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.

      En ole huomannut kuvaamaasi toimintaa. Ohivedot turhauttavat joskus, joskus taas niihin osaa suhtautua niiden ansaitsemalla hymyllä.

      Jos luulet, että joku kusettaa, vaihda verkkoa (tai hanki todisteet - ei ole vaikeaa).

      • pellto

        luuletko olevas kovaki poekrupelaaja ko huomaat jollaki pilkuvääräspaikas,vittu pelaa 600d stäkki pöydis tai isommis ni jatkuvasti susta vedetää ohi ,ja muullaista tyhmää toimintaa esim.sulla ak kaverilla k5 ja kaveri o korottanu su 12d panoksen 30 ja maksat pöytään j105 sä panostat potin eli joku 70d,se maksaa,tulee 7 ei värivetoja sä lyöt hieman ylipotin joku 200d,kaveri maksaa,tulee 2,vedät loput all inn ja kaveri maksaa,vittu ei ees 5d turnees makseta jos pöydäs o kolme neljä ylikortti


      • The Rat
        pellto kirjoitti:

        luuletko olevas kovaki poekrupelaaja ko huomaat jollaki pilkuvääräspaikas,vittu pelaa 600d stäkki pöydis tai isommis ni jatkuvasti susta vedetää ohi ,ja muullaista tyhmää toimintaa esim.sulla ak kaverilla k5 ja kaveri o korottanu su 12d panoksen 30 ja maksat pöytään j105 sä panostat potin eli joku 70d,se maksaa,tulee 7 ei värivetoja sä lyöt hieman ylipotin joku 200d,kaveri maksaa,tulee 2,vedät loput all inn ja kaveri maksaa,vittu ei ees 5d turnees makseta jos pöydäs o kolme neljä ylikortti

        Rauhoitupa nyt vähän.

        Siis kaveri pluffaa ihan järjettömällä kädellä ja valittaa kun se bluffi katsotaan? Ei voi kuin kysyä, että miksi...


      • tiukalla?
        pellto kirjoitti:

        luuletko olevas kovaki poekrupelaaja ko huomaat jollaki pilkuvääräspaikas,vittu pelaa 600d stäkki pöydis tai isommis ni jatkuvasti susta vedetää ohi ,ja muullaista tyhmää toimintaa esim.sulla ak kaverilla k5 ja kaveri o korottanu su 12d panoksen 30 ja maksat pöytään j105 sä panostat potin eli joku 70d,se maksaa,tulee 7 ei värivetoja sä lyöt hieman ylipotin joku 200d,kaveri maksaa,tulee 2,vedät loput all inn ja kaveri maksaa,vittu ei ees 5d turnees makseta jos pöydäs o kolme neljä ylikortti

        Epäilen kovasti että pelaisit noin isossa pöydässä kuin 600d kun luen sinun kirjoituksiasi, vaikutat henkisesti epätasapainoiselle. Mutta se ei tee sinusta kovaa pokerin pelaajaa että pelaat isossa pöydässä vaan se että VOITAT. Olen ollut kohta 3kk lomautettuna töistä niin olen voinut keskittyä täydellä tarmolla pokerin peluun voittaen tällähetkellä n.4500 € ja en pelaa ollenkaan käteispelejä, ainoastaan turnauksia ja joskus satunnaisia sittareita 5d-100d. Sinun juttuja lukiessa uskon että olet hävinnyt paljon kuulostat niin katkeralta.

        Pokeri ei ole sinun lajisi lopeta se hyvän sään aikana. Ja yritä tehdä jotain tuolle pahalle asenne ongelmallesi. Vaikka tämä on vain suomi24 niin saa täälläkin käyttäytyä kunnolla.


      • pellto
        tiukalla? kirjoitti:

        Epäilen kovasti että pelaisit noin isossa pöydässä kuin 600d kun luen sinun kirjoituksiasi, vaikutat henkisesti epätasapainoiselle. Mutta se ei tee sinusta kovaa pokerin pelaajaa että pelaat isossa pöydässä vaan se että VOITAT. Olen ollut kohta 3kk lomautettuna töistä niin olen voinut keskittyä täydellä tarmolla pokerin peluun voittaen tällähetkellä n.4500 € ja en pelaa ollenkaan käteispelejä, ainoastaan turnauksia ja joskus satunnaisia sittareita 5d-100d. Sinun juttuja lukiessa uskon että olet hävinnyt paljon kuulostat niin katkeralta.

        Pokeri ei ole sinun lajisi lopeta se hyvän sään aikana. Ja yritä tehdä jotain tuolle pahalle asenne ongelmallesi. Vaikka tämä on vain suomi24 niin saa täälläkin käyttäytyä kunnolla.

        Kyllä oli pipo tiukalla,Otin tosa laatikon kaljaa ja pelailin pokeria,uskoakseni että menestyn yhtä hyvin kuin turnauksissa,1700 euroa tappiota,keväällä hävisin 10000euroa rahapeleissä,Enkä pidä itseäni huonona pelaajana,sillä minulla on yksi 50k european rebuy turnauksen ykkössija,yksi gt karsinnan ykkössija,ja ykkös ja kakkos sija king of hill porrasturnauksesta.mutta nuo rahapöydät ei luonaa..


      • että...
        pellto kirjoitti:

        Kyllä oli pipo tiukalla,Otin tosa laatikon kaljaa ja pelailin pokeria,uskoakseni että menestyn yhtä hyvin kuin turnauksissa,1700 euroa tappiota,keväällä hävisin 10000euroa rahapeleissä,Enkä pidä itseäni huonona pelaajana,sillä minulla on yksi 50k european rebuy turnauksen ykkössija,yksi gt karsinnan ykkössija,ja ykkös ja kakkos sija king of hill porrasturnauksesta.mutta nuo rahapöydät ei luonaa..

        rauhoituitte sir. Ette kuullostakaan tuon viestinne perusteella huonolta pelaajalta. Minullakin tulee suhtkoht hyvää menestystä turnauksissa mutta rahapöydissä enemmän tappiota kuin voittoa. Joten jätin nuo rahapöydät kokonaan ja siirryin turnauksiin. Menetyksestänne huolimatta, saanko ehdottaa seuraavanlaista; enemmän kaljaa vähemmän rahapöytiä!

        Pahoittelen että kutsuin sinua henkisesti epätasapainoiseksi ja muista haukuista. Mutta ei kun onnea vaan peleihin ja jätä ne rahapöydät!


      • pellto
        että... kirjoitti:

        rauhoituitte sir. Ette kuullostakaan tuon viestinne perusteella huonolta pelaajalta. Minullakin tulee suhtkoht hyvää menestystä turnauksissa mutta rahapöydissä enemmän tappiota kuin voittoa. Joten jätin nuo rahapöydät kokonaan ja siirryin turnauksiin. Menetyksestänne huolimatta, saanko ehdottaa seuraavanlaista; enemmän kaljaa vähemmän rahapöytiä!

        Pahoittelen että kutsuin sinua henkisesti epätasapainoiseksi ja muista haukuista. Mutta ei kun onnea vaan peleihin ja jätä ne rahapöydät!

        no nyt kun rahat oli vähis ni pelasin taas turnauksia,tota king of hilliä ja voitin lipun finaaliin,sain myös 80d ja sen laitoin rahapöytiin 1d pöytään,peli oli normaalia ja nousin 180d,ja sit se alko,ensin mulle paskarattaat ja kaveri veti taskukutosilla kolmoset,muutama jako mulla taas peli ,kaverilla tasku8 ja kolmoset,siitä hetken päästä viiminen niitti mulla kk ja kaveri taskukakkosilla kolmoset riverilla,Voit miettiä kun turnauksissa nyteki pelasin 4 tuntia king of hillia ja nousin finaaliin,ni se ohivetojen taajuus on aivan eriluokkaa kuin rahapöydissä,Keksein myös selityksen,ketä jaksaa pelata turnauksia jos ne päättyy koko ajan ohivetoihin,Ja myöskin päinvastoin Rahapeleissä ohivedot tekee sen pelin,tulee iso potti jne,ei ketää jaksais pelata niitä jos ei pottia synny,No toi on vaa mun mielipide mutta olen menstynyt turnauksissa,mutta rahapeleissä toi ei ollut eka kerta ko häviää 3-5 peliä putkee ohivedoilla.Ja kokemusta on aika paljon 1,5v melkee päivittäin olen pokeria pelannu,eikä 10 tunnin päivittäiset pelit ole edes harvinaisia!Mutta noudatan sun neuvoas ja unohdan rahapöydät!!


    • vissiin aivan

      kokeneemmasta päästä?? setti? tarkoitat kai stäkki?? ehe.. setti sulla on silloin jos taskuparilla saat kolmoset. niin ja kerrottakoon sulle vielä että jos saat kolmoset sitten että pöydässä on pari ja sulla on kolmas sama taskussa niin sillon sulla on tripsit. do dii.. päivän lessoni annettu. ole hyvä!

      ps. mikään ohjelma tuskin "valikoi" pois pikkustäkkejä. jos saan kysyä niin kuinka luulet että se hyödyttäisi pelintarjoajaa? eikö se kumminkin olisi parempi jos pikkupinot onnistuisivat tuplaamaan ja pysymään pöydässä pitempään..? rake rake rake..
      hankippas hieman enemmän kokemusta niin huomaat miten väärässä olet!

    • vittujen kevät saatana!

      2 kertaa tänään menty QK:lla ja sitte AQ:lla mun KK:n ohi se jos joku turhauttaa, kun tulee showdown ja näkee kaverin kortit niin pisti naurattamaan että jaa jaa varma voitto, mutta ei niin ei! sitte kaikki roskakädet olis osunu, jos ois uskaltanu lähteä kahtomaan 7h 8s tuolla kädellä olis tullu täky ja 4 6 olis tullu neloset, mutta kukaan fiksu pelaaja ei maksa 6 kertaa iso blindi paskoilla niin se kostautuu! :/

      all in ennen floppia! potissa hurjat 22dollaria

      KhKc vs KsQs

      floppi As 10s 2h turn 9h river Jh

      all in ennen floppia potissa 45 donitsia

      KcKs vs AhQs

      floppi 2h 7h jh turn Kh river 3s

      • se on

        Tiedän tunteen että syö miestä rotan lailla kun johtaa pre flopissa "100-0"ja sitten häviää. Joskus olikohan se 30 dollarin turbo sittari blindit 150 300 ja mulla oli 1700 löin AA all-in. isoblindi vihulla oli myös n.1700 ja se makso 5 3s sen. No ekaksihan se rupesi naurattamaan, mutta kohta nauru vaihtuikin hervottomaan itkukohtaukseen kun floppiin tuli kaksi viitosta :D lopun arvaattekin.

        Mutta tänää menikin ihan hyvin. 20 d turboshort handedissa vedinkin tasku kympeillä tasku jätkistä ohi turnaukseni kannalta aika ratkaisevassa vaiheessa loppujen lopuksi sijoittuen 2 sijalle kuitaten 1400 $. Kuivakauteni on päättynyt olen taas tulessa!


      • pellto
        se on kirjoitti:

        Tiedän tunteen että syö miestä rotan lailla kun johtaa pre flopissa "100-0"ja sitten häviää. Joskus olikohan se 30 dollarin turbo sittari blindit 150 300 ja mulla oli 1700 löin AA all-in. isoblindi vihulla oli myös n.1700 ja se makso 5 3s sen. No ekaksihan se rupesi naurattamaan, mutta kohta nauru vaihtuikin hervottomaan itkukohtaukseen kun floppiin tuli kaksi viitosta :D lopun arvaattekin.

        Mutta tänää menikin ihan hyvin. 20 d turboshort handedissa vedinkin tasku kympeillä tasku jätkistä ohi turnaukseni kannalta aika ratkaisevassa vaiheessa loppujen lopuksi sijoittuen 2 sijalle kuitaten 1400 $. Kuivakauteni on päättynyt olen taas tulessa!

        tänne sössöttää että vituttaa ko 5d turnees veti joku ohi,pelaa 400 tai 600 stäcki pöytii ja saa sielä ohivetoja putkee ko kaikki pelis,varmaa 10000e menettäny ohivetojen takia,ja kokemusta on mutku tää on ihan onni peliä ohivetojen suurenosuuden takia!!!


      • minä neuvon sua
        pellto kirjoitti:

        tänne sössöttää että vituttaa ko 5d turnees veti joku ohi,pelaa 400 tai 600 stäcki pöytii ja saa sielä ohivetoja putkee ko kaikki pelis,varmaa 10000e menettäny ohivetojen takia,ja kokemusta on mutku tää on ihan onni peliä ohivetojen suurenosuuden takia!!!

        Kun näytät olevan tappiollinen pelaaja, niin kannattaisikohan lopettaa ajoissa niin et häviä kaikkia isisi rahoja osta vaatteita tai muuta kivaa ei mene turhuuteen. Jos siitä huolimatta haluat jatkaa häviämistäsi mene vähän pienempiin pöytiin jotka sopii sinun pelitaidoillesi paremmin. Sinun on turha valittaa ohivedoistasi, sillä jos olet pelannut tarpeeksi monta peliä olet itsekkin vastaavasti voittanut pikku ohivedoillasi

        Ps. Itsehän olen voitollinen pelaaja joten tiedän mistä puhun. Pysy kotonasi siihen asti että kasvat aikuiseksi. Puhutaan sitten lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe