XPn kello

elisan adsl

Elikkä ongelma on sellainen että laajakaista yhteys katkeaa aina tunnin välein. Olen päätellyt että johtuu jotenkin tietokoneen kellosta sillä se ei pysy ajassa vaan loikkaa aina välillä takaisin edellisellä kerralla asetettuun aikaan. Tämä ongelma ollut tietokoneessa alusta asti siis noin 4 vuotta. Nyt kuitenkin mukaan tullut tämä verkon katkeaminen.
Aiemmin mulla oli myös Elisa mikä toimi aluksi ihan hyvin sitten tuli tämä sama ongelma. Välillä mulla oli eräs toinen liittymä mikä toimi moitteettomasti, mutta nyt sitten taas kun palattiin elisaan niin ongelma alkoi uudelleen. ELI tietääkö kukaan mitään ratkaisua? Eli miten sais vaikka kellon pysymään ajassa vai onko vaan siedettävä verkon katkeilua tai hankittava uus kone?

1

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2023
    2. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      72
      833
    3. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      44
      795
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      74
      704
    5. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      56
      667
    6. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      39
      605
    7. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      88
      579
    8. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      23
      555
    9. Onneks mies teit

valinnasta helppoo. Its joor lost not main.
      Ikävä
      67
      535
    Aihe