Heippa hei ! Ajattelin kysellä, onko Miss XL kisoihin Vaasan Sokos Hotel tulisuudelmaan samanhenkisiä naisia lähdössä?
Itte siis menossa osakilpailuun ja ois mukava vaikka jutustella muiden kanssa hieman..
Vaikka sellaisten jotka siellä ovat jo olleet tai
sellaisten jotka ovat myöskin täysin untuvikkoja.
Luulen kuitenkin että mukavaa tulee olemaan :)
Miss XL 2009
6
2196
Vastaukset
- XL-nainen
Mihis osakilpailuun oot menossa? Ja mistä tulossa? :)
Vantaalla on kyllä mukava meininki ja kisat on tosi mukavat!- Ensimmäinen kirjoittelija.
Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.
Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ? - XL-nainen
Ensimmäinen kirjoittelija. kirjoitti:
Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.
Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ?Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan! - Ensimmäinen kirjotitelija
XL-nainen kirjoitti:
Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan!toivottavasti ei tarvi kauheesti onnea :) Vaan ei voitto ole tärkeää. 8Niihä ne kaik sanoo8 :)
- kisailija
Onko Vaasassa tänä vuonna osakisa? Luin netistä, että kaikki muut paitsi yksi on HOTELLI VANTAAN TULISUUDELMA YÖKERHOSSA. Yksi osakisa on Kemissä pohjoisessa. Onko näin?
- Mutta kyllä
Vantaalla on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368