Heippa hei ! Ajattelin kysellä, onko Miss XL kisoihin Vaasan Sokos Hotel tulisuudelmaan samanhenkisiä naisia lähdössä?
Itte siis menossa osakilpailuun ja ois mukava vaikka jutustella muiden kanssa hieman..
Vaikka sellaisten jotka siellä ovat jo olleet tai
sellaisten jotka ovat myöskin täysin untuvikkoja.
Luulen kuitenkin että mukavaa tulee olemaan :)
Miss XL 2009
6
2247
Vastaukset
- XL-nainen
Mihis osakilpailuun oot menossa? Ja mistä tulossa? :)
Vantaalla on kyllä mukava meininki ja kisat on tosi mukavat!- Ensimmäinen kirjoittelija.
Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.
Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ? - XL-nainen
Ensimmäinen kirjoittelija. kirjoitti:
Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.
Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ?Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan! - Ensimmäinen kirjotitelija
XL-nainen kirjoitti:
Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan!toivottavasti ei tarvi kauheesti onnea :) Vaan ei voitto ole tärkeää. 8Niihä ne kaik sanoo8 :)
- kisailija
Onko Vaasassa tänä vuonna osakisa? Luin netistä, että kaikki muut paitsi yksi on HOTELLI VANTAAN TULISUUDELMA YÖKERHOSSA. Yksi osakisa on Kemissä pohjoisessa. Onko näin?
- Mutta kyllä
Vantaalla on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1553790Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk843238Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva852695Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442599Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?682545Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,232372Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1402322Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522195Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville381980Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121896