Miss XL 2009

Se ei mee joka pelkää.

Heippa hei ! Ajattelin kysellä, onko Miss XL kisoihin Vaasan Sokos Hotel tulisuudelmaan samanhenkisiä naisia lähdössä?
Itte siis menossa osakilpailuun ja ois mukava vaikka jutustella muiden kanssa hieman..
Vaikka sellaisten jotka siellä ovat jo olleet tai
sellaisten jotka ovat myöskin täysin untuvikkoja.

Luulen kuitenkin että mukavaa tulee olemaan :)

6

2259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XL-nainen

Mihis osakilpailuun oot menossa? Ja mistä tulossa? :)
      Vantaalla on kyllä mukava meininki ja kisat on tosi mukavat!

• Ensimmäinen kirjoittelija.

Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.

Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ?

• XL-nainen
        Ensimmäinen kirjoittelija. kirjoitti:

Niin, hienoa jos tosiaan on hyvä meininki. Ei sillä että olisin yhtään epäillyt.

Itse olen menossa siihen viimoiseen karsintaan. Tulen vähän kauempaa vaan en nyt ihan jumalan selän takaa, n. 200 kilometriä matkaa. :) Entäs itse ? Oletko ennen ollut kisoissa ?

Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
        Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
        Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan!

• Ensimmäinen kirjotitelija
        XL-nainen kirjoitti:

Olen ollut kisoissa viime vuonna... :) Ja kivaa on!
        Irc-galleriasta (Miss XL kisat 2008) ja facebookista (Miss XL) löytyy yhteisöt ja ainakin irc-gallerian yhteisössä on keskustelua aiheesta.
        Itse en tänä vuonna kilpaile, osakisoja olen menossa katsomaan sekä finaalia. Viimeistäkin osakilpailua olen tulossa katsomaan, hirveästi tsemppiä vaan!

toivottavasti ei tarvi kauheesti onnea :) Vaan ei voitto ole tärkeää. 8Niihä ne kaik sanoo8 :)

• kisailija

Onko Vaasassa tänä vuonna osakisa? Luin netistä, että kaikki muut paitsi yksi on HOTELLI VANTAAN TULISUUDELMA YÖKERHOSSA. Yksi osakisa on Kemissä pohjoisessa. Onko näin?

• Mutta kyllä

Vantaalla on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      91
      1607
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      119
      1472
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      71
      1309
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1222
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1040
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      968
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      940
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      828
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      753
    Aihe