Kuumaa ja kosteaa Mumbaissa - Osa 1

Jondalar74

Kuumaa ja kosteaa Mumbaissa

Hikikarpalot valuvat otsaani alas ja vierähtävät leualle, josta ne putoavat paidan kaulukselle. Kosteus ja kuumuus on huumaava. Maaseudun tuoksut tulvahtavat kuvottavina auki olevista ikkunoista ja ihmisten voimakas ominaistuoksu täyttää seisomavaunun tässä ääriään myöten pakatussa junassa. Tunnen kuinka selkäni kastuu litimäräksi ja painun väkisinkin vasten kuumia ja valkosipulilta tuoksuvia vartaloita, kun junan vaunu keinahtelee puolelta toiselle tai kun juna pysähtyy ja lähtee hetken päästä jälleen pari kertaa nytkähtäen liikkeelle. Toivoisin jo olevani perillä määränpäässäni ja kuvittelen itseni jo kaiken tuskan poistavaan suihkuun ja melkein aistin saippuan tuoksun sieraimissani.

Juna saapuu valtaisan kaupungin reuna-alueille, jota asuttavat äärimmäisen köyhät ja kurjassa asemassa elävät ihmiset. Slummit jatkuvat kilometri kilometriltä. Avoviemärit kuljettavat mukanaan kaiken, mitä perheet asunnoisaan tuottavat. Alan inhota hikoamistani ja ympärillä vellovia ihmismassoja. Miehet tuijottavat minua. Vaaleaihoinen, pitkä, mutta päivettynyt eurooppalainen olemukseni on täällä aina ohjelmanumero. En voi kuvitella tilannetta, jos kyseessä olisi nainen. Olen huomaavinani joskus, että jopa minua nämä miehet yrittävät salaa koskettaa ja hieroa vartaloaan vasten vartaloani, joka kuvottaa minua.

Lopulta kuitenkin erittäin epämukava junanvaunu vaihtuu tungeksivaan ihmismassaan asemalaiturilla. Kuulutukset kaikuvat äärimmäisen nopealla kielellä säristen kaiuttimissa. Pää on todella sekaisin ja ihmiset vilistävät ohitseni kun huojun siinä tyhjä katse silmissäni. Joku haluaa minulta koko ajan jotain. Kerjäläinen kähisee minulle muutaman metrin päästä. Naiset kulkevat perinteisissä värikkäissä vaatteissaan ohitseni useimmiten kasvot peitettynä. Rivi nuoria miehiä tuijottaa minua sumeilematta kun laitan reppua selkääni ja nappaan varman otteen kameralaukustani. Jalkojani pakottaa hieman pitkän seisomisen jälkeen ja ensimmäinen toiveeni on oikeastaan päästä istumaan johonkin hetkeksi. En ole ensimmäistä kertaa Intiassa, mutta aina se sävähdyttää monella tapaa. Aina löytyy uusia kokemuksia ja elämyksiä - niin ikäviä kuin mukaviakin. Valokuvaajan ammatissa Intia on erittäin haastava, mutta palkitseva paikka. Toimeksiantoni National Geographic:lle on tuonut minut tänne jälleen. Monsuunikausi on alkamassa ja vastoin yleistä olettamusta uskon, että katukuva kovilla sateilla, jos onnistun pitämään kamerani suojattuna tuottaa kuvia, joiden uskon menestyvän.

Menen sisään rähjäiseen, valtavaan asemarakennukseen ja istahdan penkille, jonka ystävällinen nuori mies minulle osoittaa nähdessään ehkä hieman kärsivän olemukseni. Pieni rähjäinen poika tulee kerjäämään rahaa, muta vanhempi nainen usuttaa hänet pois minua häiritsemästä. Kainalot ovat märkänä paidassani, joka on väljä puuvillainen kauluspaita. Hieman alle polviin asti ulottuvat housuni ovat myös valittu mukavuuden takia. Isoissa taskuissa kulkee kätevästi valokuvaustarvikkeita ja kondomit. Katson kelloani ja huomaan, että minulla on kymmenisen minuuttia aikaa mennä sovittuun paikkaan aseman ulkopuolella, jossa olen sopinut tapaavani paikallisen avustajani Beenan, jonka tarkoituksena on opastaa minut majapaikkaani, jollaisen olen toivonut paikalla saavani. Myös monet käytännön järjestelyt liikenteen ja kuvauspaikkojen löytämisen suhteen kuuluvat hänen toimeensa. Kyselen ihmisiltä, missä päin on sähköpostissani mainittu kellotapuli ja ihmiset opastavat minua avuliaasti. Joskus tosin täysin eri suuntaan kuin toiset, mutta seuraamalla ohjeita, jotka eniten täydentävät toisiaan löydän paikalle hyvissä ajoin.

Aurinko alkaa hiljalleen laskea tämän kuuman ja kostean kaupungin toiselle puolelle, vihreiden kukkuloiden taakse. Trooppiset puut kirkuvat elämää ja lehmät käyskentelevät märehtien mitä ruuaksi löytävät ja huitovat hännällään kärpäsiä loitommaksi. Valo on lämpimän oranssin sävyinen maalaten valokuvaukselliset hindutemppelit sävyillään. Liikenteen meteli on huumaava ja riksat puksuttavat huimalla nopeudella ahtailla kaduilla. Katselen tuota elämää kiinnostuneena, kaivan kamerani esiin ja otan muutaman kuvan päästäkseni tunnelmaan.

Olen väsynyt, nälissäni, suihkun tarpeessa ja huomaan, että mieleni alkaa myös tehdä mieli seksiä. Ajatukseni olotilastani ja kaupungin vilinän ihasteluni keskeyttää hyvin omituiselta kuulostava huudahdus: "Moi Jenni!". "Moiiii Narali!". Aina silloin tällöin maailmalla tapaa muita suomalaisia mitä eriskummallisimmissa paikoissa, mutten osannut odottaa sitä tähän rakoon. Katson huudahduksen suuntaan ja näen kauniin pitkähiuksisen, ruskeasilmäisen nuoren tytön halaavan selkeästi suomalaista vaaleaa ja sinisilmäistä tyttöä kadun varressa. Tummalla on päällään tyylikkäät lähes viktoriaanisen ajan mukaan suunnitellut vaatteet. Valkoinen jakkupuku on huolitellun siisti ja tismalleen mittojen mukaan tehty paljastaen kauniit intialaisittain vaaleat sääret, jotka päättyvät vaaleisiin avokkaisiin hänen jalassaan. Päässään hänellä on tyylikäs valkoinen lierihattu. Katseeni kiinnittyy ertyisesti hänen kauniisiin symmetrisiin kasvoihinsa, isoihin silmiinsä ja piukeaan peppuunsa, jonka muodot havaitsen hyvin hänen halatessaan toista tyttöä. Vaaleatukkaisella on luonnonväriset väljät housut ja hauska värikäs paita - tyypillinen reppureissaaja. Kuuntelen pienen etäisyyden päästä heidän tyypillisiä kommenttejaan siitä, miten matka on mennyt, kuinka ihana on taas nähdä ja että väsyttääkö. Lempeän oloinen intialainen itseäni vanhempi herrasmies seisoskelee etäällä hienon auton vieressä ja hymyilee, kun tytöt halailevat toisiaan ja suukottelevat poskille. Mitä ilmeisimmin kaukaiset ystävykset tapaavat nyt jälleen pitkästä aikaa. Mies kättelee myös tätä vaaleata tyttöä ja ymmärrän, että on kyseessä tummaverikön isä, josta huokuu ylpeys kauniista tyttärestään.

Katselen heitä hymyillen. Mukavaa nähdä tuollaista aitoa iloa ystävyydestä. Vaistomaisesti näkiessäni tuollaisen aidon ja lämpimän tilanteen, nappaan heistä muutaman valokuvan. Kuvassa on hieno kontrasti puhtaan valkoisen jakkupuvun ja takana märehtivien lehmien välillä. Lämpimät auringonsäteet tuovat kuvaan ajatonta inhimillisyyttä. Lyhyesti emmittyäni nappaan kameralaukkuni ja astun heidän luokseen ja esittelen itseni. Tällainen tilanne, kun ventovieras tulee yllättäen puhumaan suomea on aina hämmentävä. Itsellenikin on joskus niin käynyt, että joku tulee koputtamaan olkapäälle. Silloin, kun kyseessä on ollut maailmaa kiertävä kaunis suomalaisneito, olen aina ollut kovasti mielissäni - ja hän myöskin vietettyään hieman aikaa kanssani sängyssä. Hieman hölmistymisestä toipuneena tytöt ja tämä herrasmies myös esittelevät itsensä ja kaikki kummastelemme sattumaa naureskellen ja päivitellen. Katselen tyttöjä ja säihkettä heidän silmissään. En voi olla ajattelematta, että siinä on kaksi uskomattoman viehättävää nuorta naisenalkua. Alan ajatella myös, että reissuni saattaa jopa osoittautua menestyksekkäämmäksi kuin alunperin ajattelin, myös naisrintamalla. Ainakin aina voi toivoa. Saapumiseni tähän kaupunkiin ainakin alkoi hyvissä merkeissä. Vaihdan muutaman merkityksellisen, mutta vielä viattoman katseen tytön kanssa, joka esitteli itsensä Naraliksi. Vaalea tyttö on myös erittäin kaunis, mutta jotenkin aistin hänessä pientä levottomuutta, kun juttelen Naralin kanssa. Epäilen, että kyseessä on jonkinlainen mustasukkaisuus. Ehkä sen takia, että itse sain aika paljon huomiota osakseni, vaikka hänhän tässä oli saaapunut heidän luokseen.

Innostuneen keskustelumme ja taustojemme pintapuolisen selvittelyn keskeyttää kirkas naisen ääni takaani: "Excuse me, mister Tommy?" Käännyn ympäri ja huomaan edessäni leveästi hymyilevän hieman päälle kaksikymmentävuotiaan lyhyen ja hennon intialaisen tytön pukeutuneena perinteiseen kirkkaan keltaiseen sariin. Hänen tummat silmänsä säihkyvät ja mustat pitkät hiuksensa kiiltävät lämpimän auringonlaskun valossa. Hän on klassisen kaunis pyöreiltä siroilta kasvonpiirteiltään ja ryhti on mitä parhain. Itsensä hän esittelee Beenaksi, assistentikseni, jota itse asiassa paikalla jo etsinkin. Alan ajattelemaan, että tälle päivälle minua on kestitty jo liiaksikin naiskauneudella. Emme kättele vaan hän tervehtii minua paikalliseen tapaan yhdistämällä kämmenensä ja kumartavansa hieman. Pyydän Beenaa odottamaan hetkisen, koska kahdella tytöllä on oletettavasti jo hieman hoppu päästä pois paikalta Naralin ja hänen isänsä luokse. Jenni vaikuttaa aikalailla matkan väsyttämältä ja samoin kuin minä kaipaa suihkua ja maittavaa ateriaa. Epäröimme hetken, että mitä nyt pitäisi tehdä, ennen kuin erotaan. Huomaan varsinkin Naralin katseessa sellaista sähköisyyttä, että arvelen tietäväni hänen mieltyneen ulkonäkööni kovastikin ja hän pyytääkin isältään paperia ja kynän. Hetkessä minulla on kädessäni ryppyinen paperilappu, jossa kauniilla käsialalla kirjoitettuna puhelinnumero ja kaunis allekirjoitus. Sovimme, että soittelen, kunhan kuvauskiireiltäni ehdin. Tosiasiassa haluan soittaa mahdollisimman pian. Tuollainen herkkupala ei saa jäädä odottamaan liian kauaksi aikaa. Beenalla on myös heille antaa majapaikkani puhelinnumero, joten yhteystiedot on nyt turvattu. Naralin isä toivottaa minut myös tervetulleeksi Intiaan ja heidän luokseen illalliselle jonakin iltana. Pidän ajatuksesta.

Hyvästelen Naralin ja Jennin ja he hurauttavat kaoottisen liikenteen sekaan tyylikkäällä valkoisella autollaan istuen tyylikkäästi takapenkillä. Jään seisomaan kahden Beenan kanssa, joka opastaa minut riksan luokse, jossa kuljettaja jo istuu kuskin penkillään valmiina päristämään kapeita kujia jättäen jälkensä sinistä savua. Kuvausreissuillani en koskaan yövy länsimaisissa luksushotelleissa, paitsi joskus kun tarvitsen lepoa ja rauhaa. Nytkin olen pyytänyt etsimään hyvin varustellun asunnon mahdollisesti jostain ullakolta tai toisesta kerroksesta, jossa on katunäkymä. Sijainniksi olen pyytänyt mahdollisimman keskeistä, paikkaa, jossa tapahtuu koko ajan ja liikenne soljuu ympäri vuorokauden. Liikun myöskin aina mahdollisimman lähellä kohdettani, eli esimerkiksi riksoilla ja polkupyörän tarakalla, jotta pääsen kiinni paikan tunnelmaan. Isumme molemmat riksan takapenkille, jossa on aikalailla ahdasta varsinkin, kun yritän saada laukkuni penkin taakse aseteltua. Väkisinkin olemme hyvinkin kiinni toisissamme Beenan kanssa ja hän vaikuttaa tilanteesta hieman nolostuneelta, mutta hymyilee minulle valloittavaa hymyään. Kysyn, josko hänellä on siinä mukava olla ja hän vakuuttaa, että kaikki on ihan OK. Tunnen hänen kuuman reitensä omaani vasten ja hänen itämainen tuoksunsa on hyvin naisellinen. Tunnen kipunoita jalkojeni välissä. Beena kuiskaa minulle: "It's just that... people here might start to gossip... but it's OK". Nyökkään vastaukseksi. Hän taputtaa minua reiteen kädellään ja hänen hymynsä leviää korvasta korvaan paljastaen kauniit valkoiset hampaat ja tuikkivat silmät.

Saavumme kapean kadun varressa sijaitsevan talon eteen. Sijainti on aivan loistava, ajattelen. Nousemme rappuset ylös huoneistoni ovelle pehmeästi valaistun ja suitsukkeilla tuoksutetun rappukäytävän kautta. Sisällä on vieläkin kosteampaa kuin ulkona. Asunto on juuri sellainen, kuin olin halunnut. Ikkunoissa ei ole laseja, vaan puusta tehdyt kaihtimet tuovat asuntoon tähän aikaan päivästä lempeää luonnon valoa. Huonekalut ovat valmistettu paikalliseen tyyliin paikallisesta puusta ja huoneet ovat täynnä divaaneja ja tyynyjä. Paikallisessa puussa on miellyttävä ominaistuksu, joka luo huoneeseen itämaisen tunnelman. Sänky makuuhuoneessa on erittäin matalalla lattiasta. Olohuoneen nurkassa on myös pienet kierreportaat, joista kiipeämällä pääsee pienelle näkösuojassa olevalle kattoterassille. Sieltä on hienot näkymät kaukana siintäville vuorille ja lähellä virtaaviin ihmismassoihin ja eläimiin, jotka käyskentelevät äänekkään liikenteen seassa. Beena esittelee minulle valtaisan kylpyhuoneen, joka ei ole aivan perinteinen länsimainen malli. Siellä on suihku, mutta huoneessa on myös paljon puisia vateja ja iso palju kylvyn ottamista varten. Kylpyhuoneessa tuoksuu hyvälle ja sinne virtaa lämmintä valoa raollaan olevista kaihtimista. Hyllyillä on luonnollisia yrttejä ja öljyjä, jotka tuoksuvat huumaavasti. Yhdellä seinustalla on hierontapöytä, joka on vuorattu valkoisilla pyyhkeillä. Kyselen, miten täällä voi saada hieronnan ja Beena kertoo yllätyksekseni, että hän on perinteisen intialaisen hieronnan mestari ja voin ilmoittautua hänelle. Kuulemma päivittäin käy hänelle kuvauksien jälkeen. Hän kuitenkin sanoo suoraan, että tänä iltana se ei ole hyvä idea, koska hoito kuulemma ei ole välttämättä hyvä pitkän matkan jälkeen, varsinkaan lennon. Olen hieman pettynyt, koska ajatus hieronnasta suihkun jälkeen kuulostaa niin hyvälle. Pidän Beenan tyylistä. Hän on todella lyhyt ja siro nainen, mutta kulkee ympäriinsä kuin pyörremyrsky, heitellen huiviaan puolelta toiselle sarin helmat liehuten. Hänessä on paljon energiaa ja hän puhuu paljon varsinkin, kun olemme aivan kahden. "Maybe after dinner, small massage, ok Sir? To take away tension I see in you", hän kuitenkin yllättäen virkkaa. Kerron, että pidän ajatuksesta. Mielessäni käy kuitenkin ajatus, että mieluusti hieroisin häntä syvältä isolla ja sykkivällä kalullani. Luulen, ettei hän tiedä ajatuksiani, ainakin toivon niin.

Beena ilmoittaa poistuvansa noin tunniksi. Sinä aikana hän järjestää illallisen huoneeseeni ja voin tällä välin peseytyä ja vaihtaa vaatteeni. Ovi kolahtaa kiinni ja jään yksin huoneeseen. En tosiaan jaksaisikaan ihan heti lähteä kadulle käyskentelemään ja illallinen huoneessa kuulostaa hyvälle. Katselen hetken aikaa ihmisvilinää kadulla. Kaihtimien välistä näen myös Beenan keltaisessa sarissaan painaltavan riksan kyytiin ja häviävän ihmisvilinään.

Puran vähät matkatavarani siististi kaappeihin ja järjestelen kameratarvikkeet. Tämän jälkeen riisuudun vihdoinkin hikisistä vaatteistani ja nautin trooppisen ilman kosteudesta alastomalla vartalollani. Olen tyytyväinen siihen, että huoneessa ei ole ilmastointia. Se saa minut oikeaan tunnelmaan ja katossa pyörivä tuuletin viilentää tarpeeksi. Kameran pitäminen samoissa oloissa koko ajan myös takaa sen toimivuuden. Muutamaan kertaan päivän aikana hieman paisunut kaluni roikkuu nyt velttona ja tekee heilahduksia puolelta toiselle, kun kävelen pyyhkeen kanssa kylpyhuoneeseen. Suihkussa nautiskelen täysin siemauksin saippuoiden vartaloni päästä varpaisiin antaen kuuman veden huuhtoa kaiken lian pois iholtani. Tunnen rentoutuvani tuossa hyvältä tuoksuvassa kylpyhuoneessa. Menetän täysin ajantajuni ja vietän aikaa kylpyhuoneessa hyvinkin pitkään mietiskellen päivän tapahtumia ja pohtien tulevaa. Mieleeni tulee kuva nuoresta tytöstä, Naralista, johonka törmäsin juna-asemalla. Tahtomattani kaluni saa ryhtiä ja yllätyn niin voimakkaasta eroottisesta tuntemuksesta tuollaista itseäni huomattavasti nuorempaa, mutta satumaisen kaunista tyttöä kohtaan. Arvelen, että hän voisi olla ehkä kahdeksantoista, mutta mahdollisesti vähän nuorempi. Hän ei selvästikään ole täysin intialainen vaan ilmeisesti saanut kauniit piirteensä intialaiselta ja suomalaiselta vanhemmalta.

Suljen suihkun ja astun pois suihkukaapista. Kietoudun pyyhkeeseen ja samalla kuulen oven käyvän ja kahden henkilön keskustelevan olohuoneessa. Kuulen, että Beena antaa rahaa muutamalle miehelle, jotka ovat ruuan toimitettuaan poistumassa asunnosta. Astun samalla pyyhe päällä ulos kylpyhuoneesta. Beena tuijottaa minun suorastaan höyryävää ylävartaloani muutaman merkityksellisen sekunnin, ennenkuin singahtaa vaatekaapille, josta poimii valkoisen kylpytakin. "Wear this, Sir", hän saa sanotuksi. Menen makuuhuoneeseen ja pukeudun kylpytakkiin. Beena on vaihtanut vaatteensa väljään siniseen ja koristeltuun nilkkoihin asti ulottuvaan mekkoon. Hänen hiuksensa ovat auki roikkuen pikimustina hänen harteillaan. Hän on todella kaunis tässä kotoisassa valossa.

Runsas annos erilaisia curreja ja intialaisittain maustettua biryaniriisiä on kukkuroittain ruokapöydällä ja aterimet lautasineen on jo katettu. Ajattelen, etä tämäpä on hienoa palvelua. Istumme pöytään ja nautiskelemme pöydän antimista täysin siemauksin. Juttelemme niitä näitä ja hän kertoo paljon itsestään ja elämästään. Suunnittelemme myös hieman tulevaa viikkoa ja sen tavoitteita. Ymmärrän, että hän on erittäin koulutettu ja viisas nainen. Aterian jälkeen on erittäin mukava olo ja tunnen itseni raukeaksi. Suussa polttelee, mutta se antaa mukavan täyteläisen olon, tyytyväisen tunteen.

Beena sanoo, että ruuan jälkeen on hyvä levätä, mutta hänen mielestään tarvitsen uuvuttavan ja sekavan päivän jälkeen jotain hänen erityistä hoitoaan lisäksi. Kiinnostun asiasta kovasti. Hän määrää minut topakasti lepotuoliin istumaan siksi aikaa, kun hän laittaa erityistä rauhoittavaa teetä ja valmistelee kylpyhuoneen hoitoa varten. Nautin hänen intialaisesta pyöreästä englannin aksentistaan kun hän puhua pulputtaa samalla kun hän valmistelee kylpyhuonetta. Kuulen veden loisketta ja ääniä, jotka syntyvät kun vettä kaadetaan ja sekoitetaan. Hän vie kylpyhuoneeseen tuoksuvia öljylamppuja, jotka valaisevat huoneen liekillään. Lopulta hän kysyy, että olisiko minulla lainata hänelle pitkää t-paitaa. Minulla on sellainen väljä kokovalkoinen t-paita antaa hänelle.

Minut käsketään menemään kylpyhuoneeseen makaamaan hierontapöydälle. Teen työtä käskettyä, mutta epäröin sen suhteen, että pitäisikö minulla olla pyyhe vai kylpytakki päälläni. Ajattelen, että jos makaan mahallani, voin peittää pakarani pyyhkeellä. Beena saapuu kylpyhuoneeseen pelkästään minun t-paita päällään. Hierontapöytä on melkolailla matalalla lattiasta. Näen hänen hahmonsa siinä maatessani alhaalta päin. Näen nyt ensimmäistä kertaa hänen kauniit ruskeat säärensä ja paljaat käsivartensa. Minun valkoinen paitani näyttää suunnattomalta hänen yllään ja se ulottuu pitkälti hänen reisiinsä saakka. Huoneessa on todella kosteaa ja kuumaa ja pyyhkeet allani on kasteltu tuoksuvalla kuumalla vedellä ja tuntuvat miellyttäviltä ihoa vasten. "Sir, why towel, better naked...", hän tiuskaisee ja kiskaisee pakaroitani peittävän pyyhkeen pois. Sanon, että mikä vain on hänen mielestään parempi ja hän naurahtaa hersyvästi. "People don't see here, people don't talk...", hän tokaisee. Kun hän nauraa, hänen terhakkaat kiinteät rintansa pompahtelevat paitani sisällä ja en voi muuta kuin nauttia näystä. Hän käskee minua painamaan pääni alas siten, että kasvoni ovat pöydässä olevan reiän kohdalla. Minulla on siinä hyvin rento asento olla. Aistin hänen läheisyytensä, kun hän astuu lähelle pöytää ja koskettaa sormenpäillään selkääni ensimmäistä kertaa. Moni ihminen on minua koskettanut, mutten ole koskaan tuntenut samanlaista tuntemusta kuin nyt. En osaa edes kuvailla, mihinkä hän minua koskettaa ja kuinka lujaa, mutta samalla kun hänen sormensa osuvat ihooni ja alkavat vaeltamaan vartaloani pitkin, tunnen kuinka jalkani menevät hervottomiksi. Hän saa minut pienillä eleillä täysin rennoksi ja keuhkoni tyhjenevät ilmasta. Makaan siinä täysin tahdottomana.

Kuulen veden loisketta ja hän kastelee pehmeitä pyyhkeitä tuoksuviin vesiin. Tunnen kuinka hän alkaa pesemään minua alkaen jaloista ja pohkeista edeten aina niskaani asti. Hän tekee kaiken erittäin aistikkaasti samalla laulellen jotain miellyttävää sävelmää. Mieleni vaipuu johonkin syvään kelluvaan tilaan. Havahdun, kun hän hyväilee kiinteitä lihaksikkaita pakaroitani. Ajattelen, että hän viipyy siellä ehkä liiankin pitkään ja tunnen jonkinlaista kiihottumista. Kaluni paisuu hieman ja painautuu vasten hierontapöytää. Ikäänkuin valpastumiseni huomaten, Beena koskettaa minua siten, että automaattisesti nostan vatsaani hieman ylös pöydältä, jolloin hän kiskaisee jotain pois altani. Vartaloni painautuu takaisin kiinni pöytään, mutta yllätyksekseni kaluni ei painaudukaan kiinni pöytään vaan roikkuu sen läpi. Pöydässä on sitä varten aukko, kuten kasvojakin varten, kun siinä makaa vatsallaan. Vaivun taas rentoutuksen tilaan. Tunnen kuitenkin, kun Beena painaa minua sormellaan alaselkään ja huomaan oudon tunteen, kun päästäni tuntuu veri pakenevan, nivusissani kirpaisee ja täysin tahtomattani, ilman tyypillistä kiihottumisen tunnetta, kaluni paisuu täysin täyteen mittaansa sojottaen raudan lujana kohti lattiaa ja sykkien siinä sydämen rauhallisen pulssin tahtiin. Muuten olen täysin rento, mutta tuntuu, että kaikki energiani olisi nyt suunnattu nivusiini ja ylvääseen kaluuni. Siihen suorastaan sattuu, kun paine siellä ylittää normaalin erektioni paineen. Kuulen Beenan sanovan minulle rauhalliseen sävyyn samalla kun hän kurkistaa pöydän alle: "Sir, you have too much sexual energy. It is problem for you. Good for women, bad for you. You always think of sex, no?". Ynisen jotain vastaukseksi. Hän puhuu vielä jotain tämän energian uudelleen kanavoimisesta. Itse toivon jotain helpotusta mukavaan mutta kiusalliseen valtaisaan erektiooni.

Ennen kuin huomaankaan, Beena on jotenkin kääntänyt minut selälleen makaamaan hierontapöydälle. "You want to fuck that young girl, Narali, do you?", hän kysyy yllättäen. Vastaan, että kyllä näin on, täysin valehtelematta. "You will", hän jatkaa. "She has too much sexual energy for a young woman. I could see that. It makes her suffer. She can not release it, not control. She needs you.", Beena virkkoo. "You can share this energy and have enlightment together". Nyt en täysin enää ymmärrä, mitä hän tarkoittaa, mutta ajatus kuulostaa hyvältä. "Sir, you are just very big. Very very big. You must be careful with her." Katson häntä silmiin. Huomaan kuinka hänen tumman ruskeilla kasvoillaan näkyy valtaisa himo ja hänen silmänsä kimaltelevat kiimasta. Ilmiselvästi hän on mieltynyt vartalooni ja pystyssä sojottavaan kaluuni. Valkoinen paita on kastunut edestä ja hänen terhakkaat rintansa kohoilevat ja painuvat märkää kangasta vasten. Erotan hänen mustat nänninsä paidan läpi ja vaaleamman ruskean rinkulan niiden ympärillä, kun paita osittain koskettaa hänen kiinteitä rintojaan. Yllättäen hän kiskoo koko paidan pois. Näen hänet nyt täysin alasti. Näky saa minun erektioni entisestään kovenemaan. Hänen pikimustat hiuksensa ja silmänsä täydentävät hänen kauniin tumman ruskeaa ihoaan, mustia nännejään ja pikimustaa kiharaa karvakolmiota hänen jalkojensa välissä. Hänen vartalonsa on pieni, mutta jäntevä. Pienet lihakset erottuvat rasvattomasta vartalosta tässä miellyttävässä valossa, jonka palavat soihdut saavat aikaan.

"Sir, do you agree to special treatment? It will suprise you, I promise.". Sanon, että ehdottomasti, olen valmis mihin vaan mikä hänellä on mielessä. Hän nauraa taas hersyvästi paljastaen valkoiset hampaat ja rinnat pompahtelevat kauniisti. Beena kävelee hyllyn luo pieni pyöreä peppu keinahdellen ja ottaa sieltä lasisen pullon. Hän hieroo pullosta jonkinlaista öljyä runsaasti käsiinsä ja sen jälkeen levittää reitensä kyykistyen hieman. Hän hieroo öljyä jalkojensa väliin ja kuulen kiihottavan märän litisevän äänen kun hän hyväilee vakoaan tuolla öljyllä. Hänen häpykarvoituksensa kiiltelee nyt öljyttynä ja kuulen kuinka hän työntää pari sormeaan sisään pilluunsa ja hän huokaisee. Hän ottaa hieman lisää öljyä, levittää sormillaan vakoaan ja näen hänen vaaleanpunaisen kiiltelevän lihansa ja siinä edessä paisuneen klitoriksen. Hän hieroo öljyllä klitoristaan ja huokaa vieläkin syvempään sulkien silmänsä. Mustat hiuskiehkurat valahtavat hänen rinnoilleen. Huomaan nyt, että hänen hiuksensa ovat erittäin pitkät. Valmisteltuaan itsensä, hän tulee viereeni seisomaan, kaataa öljyä pullosta alavatsalleni ja rinnukselleni. Hän hyväilee sitä pyörittävin liikkein ja öljyn lämmittävä vaikutus yhdessä taivaallisen kosketuksen kanssa saa minut näkemään tähtiä ja tunnen kihelmöintiä joka puolella vartaloani. On sanomattakin selvää, että kaluni sojoittaa kuin patsas ja sykkii verisuonet pullollaan. Uskon sen olevan kovempi kuin koskaan. Tunnen kuinka Beena valuttaa sulan hunajan oloista öljyä terskalleni, josta se valuu noroina alas varttani. Se tuntuu kuumentavan kaluani entisestään. Siinä on kummallinen lämmittävä ja miellyttävä ainesosa.

Hän tarttuu nyt ensimmäistä kertaa kädellään sykkivään aisaani ja hieroo öljyä erittäin taitavin liikkein pitkin varttani ja punaisena loistavaa terskaani. Hän koskettaa taitavasti piukeita pussejani ja tunnen kuinka öljy lämmittää myös niitä ja tunneaistimukset koko nivusten alueelta ovat erittäin voimakkaat. Beena kiipeää jalkojeni päälle istumaan hajareisin ja hänen vakonsa aukeaa kutsuvasti. "Too much sexual energy...", hän huokaa. Sen sanottuaan, hän kiipeää nopeasti ylemmäs, laittaa jalkapohjansa hierontapäydälle erittäin ketterästi ja kyykistyy valtaisan kaluni päälle. Hän tarttuu siitä kädellään, joka juuri ja juuri yltää sen ympäri. Terskani koskettaa hänen öljyisiä häpykarvojaan, tuuheaa pehkoa, joka on karkeaa mustaa karvaa. Hän pysyy siinä tasapainossa käyttämättä käsiään ja kaluni pää koskettaa hänen vakoaan samalla kun hän hieroo öljyä rintoihinsa ja vatsaansa. Ihailen tuota akrobatiaa ja tajuttoman kaunista öljyttyä tummaa vartaloa ja sen kiinteitä rintoja kovettuneine nänneineen. "I have never treated a man with so much sexual energy.... and with so big manhood…", hän puhuu hiljaisella äänellä. Sen sanottuaan hän laskeutuu alemmas ja tarttuu toisella kädellään varteeni ja ohjaa sen kohti hänen liukasta aukkoaan. Tunnen kuinka osa kalustani tunkeutuu hänen sisäänsä, kuumaan, erittäin kosteaan luolaan. Kalullani ei ole mitään vaikeuksia tunkeutua syvemmälle tuohon öljyttyyn aukkoon. Varressani tunnen hänen tuuhean karvoituksensa. "Soo big... Sir, oh, so big", hän huokailee siinä istuessaan, kun kaluni uppoaa kahvaa myöten hänen sisäänsä. Hän nousee ryhdikkääseen asentoon, selkä kaarella ja silmät suljettuina. Hän ei liiku vaan hän totuttelee massiiviseen lihaani hänen sisällään. Tämän jälkeen hän nojaa eteenpäin ja painaa kiinteät rintansa vasten rintakehääni. Hän tuntuu erittäin kevyeltä siinä päälläni. Beena tekee pientä rauhallista liikettä lantiollaan ja kaluni soutaa hänen sisällään edes takaisin. Kovettuneilla nänneillään hän hieroo ylävartaloani ja tunnen kuinka niskani rentoutuu ja jälleen kaikki energiani suuntautuu nivusiini. En tunne mitään muuta osaa elimistöstäni kuin penikseni, joka sykkii tuossa liukkaassa mutta erittäin tiukassa pillussa. Minusta tuntuu, että pystyn tuntemaan hänen sisuksensa pelkästään kaluni kautta. Beena nousee taas pystympään asentoon ja käsillään hieroo vatsaani. Tämä saa aikaan kouristuksia puseissani, jotka melkein lähettävät lastini liikkeelle. Tunnen kuinka Beenan sisällä supistelee ja hän sulkee silmänsä. Hän ikäänkuin tunnustelee kaluani hänen sisällään. Tunnen puristusta varren alaosassa, joka siirtyy kohti terskaani ja aaltoliike ikään kuin lypsää kaluani. En ole koskaan kokenut tuollaista lihasten kontrollointia. Hän alkaa liikkumaan hieman ja pian nousee ylemmäs ja ylemmäs minun painuessa häneen uudestaan ja uudestan. Kuulen voimakaan litisevän äänen aisani painuessa häneen. Hän pysähtyy taas ja hieroo kaluani sisällään käyttäen supistelevia lihaksiaan. Tunnen voimakkaita puristuksia ja joka kerta eri osa vartalostani menee hervottomaksi. Hän koskettaa taas sormellaan kohtaa alavatsassani ja tunen kuinka lastini lähtee liikkeelle. Beena kuitenkin tekee jotain vaginansa lihaksilla ja estää laukeamisen. Hän sen sijaan vapisee ja tunnen kuinka hänen pillustaan valahtaa lämmintä nestettä reisilleni ja hän huokaa erittäin syvään. Minulla on ihan sellainen tunne, että orgasmini olisi siirtynyt häneen. Beena kääntyy kokonaan ympäri ja nojaa minun jalkoihini. Näen kaluni venyttävän hänen tiukan pillunsa äärimmilleen ja pienen mustan pepun kasvojeni edessä. Näky on erittäin kiihottava. Valkoinen varteni on syvällä tuossa mustassa pöheikössä tumman ruskeiden pakaroiden välissä. Yllättäen hän alkaa ravistamaan alapäätään rajusti ja kaluni soutaa hänen kolossaan villisti. Tunne kuinka kaluni hieroo häntä eri kulmasta ja hänen vaginansa tekee taas lypsävää liikettä samalla kun hän ratsastaa. Mieletön kostea litinä täyttää huoneen kun rasvatut sukupuolielimet ja vartalot hierovat toisiaan vasten. Tunnen kuinka valtaisa orgasmini lähtee vyöryen liikkeelle, mutta siinä samassa Beena tarttuu minua kiinni jalkapohjista ja räjähtää itse valtaisaan orgasmiin täristen ja vaikertaen. Jokin tietty piste jalkapohjissani lähettää kummallisen aistimuksen sukupuolielimiini ja lastin lentäminen keskeytyy. Kaluni veltostuu ja Beena valahtaa täysin raukeana, ikään kuin energian pihalle päästäneenä, päälleni. Ihmettelen omaa tunnettani, että ilman varsinaista laukeamistani muutun täysin hervottomaksi ja kaluni kutistuu täysin löysäksi ja valahtaa pois hänen mahlaa valuvasta pillustaan. Tunnen oloni uneliaaksi ja täysin tyydytetyksi ilman pussien tyhjennystä. Beena on todellakin tehnyt jotain minun seksuaaliselle energialleni. Minusta jotenkin tuntuu, vaikka minua ei himota enää, että se energia, joka minulla äsken oli, on nyt jossain piilossa alavatsassani.

Ei menee kauaa kun Beena on jo oma itsensä ja ketterästi säntäilee pitkin kylpyhuonetta. Itse olen täysin raukea enkä oikein ymmärrä mitä ympärilläni tapahtuu. Beena pesee minut suihkussa tottunein ottein ja samalla pesee myös itsensä. Valkoinen saippuavaahto näyttää kauniilta hänen tumman ruskealla ihollaan kun se valuu kiinteiltä rinnoilta alas hänen karvakolmioonsa. Hän puhuu jotain onnistuneesta seksuaalienergian varastoinnista ja hallinnasta. Hän myös ihastelee omaa oloaan ja täyttymystään, jollaista ei osannut odottaa.

Seuraavana aamuna herään auringon paistaessa kaihtimien läpi. Makaan alasti puhtaiden lakanoiden alla yksin. Oloni on erinomaisen pirteä ja energinen, levännyt. Joudun hetken miettimään oliko tämä kaikki tottakaan, kunnes puhelin soi ja kuulen siellä tutun Beenan intialaisen aksentin. Hän kyselee, millainen olo minulla on hänen erikoishoitonsa jälkeen. Vastaan, että erinomainen. Hän sanoo, että minun pitäisi ottaa nyt yhteyttä Naraliin. Päätänkin soittaa saman tien. On viikonloppu ja kuulen Naralin pirteän kauniin äänen puhelimessa. Hän kuulostaa erittäin innostuneelta soitostani, mutta valittelee, että Jenniin on iskenyt joku matkapöpö ja hän on voimattomana sängyssä. Sovimme, että Narali tulee pian luokseni ja voimme käydä tutustumassa kaupunkiin yhdessä. Soitan vielä Beenalle, että tänään en tarvitse valokuvaukseen varsinaisesti avustajaa mukaan, vaan tutustun kaupunkiin Naralin kanssa, ehkä kuvaan vähän jos jotain kiinnostavaa osuu kohdalle. Beena haluaa, että Jenni tulee Naralin mukaan, vaikka onkin sairas. Hän haluaa hoitaa Jenniä asunnossani sillä välin, kun olemme kaupungilla. Hänellä on kuulemma tietämys, mika vaivaan auttaa. Mietin, että mikäli hoito mitenkään vastaa itse saamaani, on Jenni kunnossa varmasi Beenan käsittelyn jälkeen. Hän jos joku osaa poistaa huonot energiat ja kanavoida hyvät oikeaan paikkaan. Vielä soitto Naralille ja he ajattelevat, että ajatus on hyvä, sillä Jenni joutuisi muuten olemaan yksin heidän suuressa talossaan. Vanhemmat ovat kuulemma lähteneet viikonlopuksi sukulaisten luo toiseen kaupunkiin. Olen iloinen, että pian tapaan tuon mystisen nuoren neidon, Naralin. Tämä matka on todellakin alkanut hyvin.

5

7776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun pitkiä

      juttujasi !!

    • paskaa ei jaksa

      kukaan lukea. Madesopan mysteeri esim. sata kertaa parempi.

      • joku

        Aivan loistavaa :) ne jotka haukkuvat, eivät ymmärrä mistään mitään :p kannattaisi harkita kirjoittamista ihan ammatiksikin :)


    • Anonyymi

      Helvetin hyvä, vaikka näin myöhään tämäkin novelli löyty täältä netin kätköistä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe