nouseva vesimies

mariposa<3

Onko muita nousu-vesimiehiä, olisi kiinnostavaa tietää, kuinka esim. kaloilla tai muilla "herkkiksillä":) nousu-vesimies vaikuttaa taustalla, siis lähinnä subjektivisiä tuntemuksia kyselen... itse tälläinen rauhallinen aurinko kaksonen, nousu vesimies ja kuu jousumiehessä...;)

22

6086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täs vähän jotain

      Nouseva Vesimies on Suomessa vähän harvinaisempi, siis kyllähän heitä on, mutta prosentuaalisesti vähiten Suomessa on ihmisiä joilla on nousevana merkkinä Vesimies, Kalat ja Oinas, johtuu maamme sijainnista tällä planeetalla.

      Ainut tuntemani nouseva vesimies on kyllä hyvin omaperäinen; kuuluisuuksista mainittakoon Jim Morrison, Janis Joplin, Billie Holiday.

    • edlee

      Itse olen horoskoopiltani vesimies ja myös nousevassa. Minulla on kalat kuussa, joten olen aika herkkä vesimieheksi.

      • vettenkantaja

        Täällä sama juttu. Tuntuu, että vesimiehen niin hyvät kuin huonotkin puolet korostuvat, kun nouseva merkkikin on vesimies. Ja kuu kaloissa tekee odottamattomia ja yllättäviä temppujaan tunne-elämään.


    • oikku-vesimies

      Minä olen nouseva vesimies ja olen oinas. Aika erikoinen yhdistelmä. Ihan vähän aikaa sitten vasta selvitin tuon nousevan merkin, kun olen jo pitkään ihmetellyt ettei luonteeni sovi oikein oinaaseen. Tai löytyy toki oinastakin.. =)

      • dfasff

        Itse olen huomannut ehkä nousumerkin siinä, että olen ehkä hieman itsepäisempi ja rohkeampi yleisön edessä, koska kaloja kuvaillaan usein ujoiksi tai hiljaisiksi. *Yleensä muut kuvaavat minua vahvaksi persoonaksi ja minun horoskoopppimerkkini luullaan olevan leijona tai kaksonen. Tunnistan kuitenkin kalojen kuvauksen itsessäni kun horoskooppien luonnekuvauksia lueskelen.


      • xcccc
        dfasff kirjoitti:

        Itse olen huomannut ehkä nousumerkin siinä, että olen ehkä hieman itsepäisempi ja rohkeampi yleisön edessä, koska kaloja kuvaillaan usein ujoiksi tai hiljaisiksi. *Yleensä muut kuvaavat minua vahvaksi persoonaksi ja minun horoskoopppimerkkini luullaan olevan leijona tai kaksonen. Tunnistan kuitenkin kalojen kuvauksen itsessäni kun horoskooppien luonnekuvauksia lueskelen.

        Taida hirveästi teitä nousevia vesimiehiä olla.


      • dinah2008
        xcccc kirjoitti:

        Taida hirveästi teitä nousevia vesimiehiä olla.

        Moikka!

        Te muut vesimiesnousuiset =)
        Mulla askendentti vesimies,
        kuu leijonassa (ristiriitaista, tiedän)
        ja aurinko kaksosten viimeisellä asteella.

        Tiesittekös, että myös Barak Obamalla
        on nousussa vesimies.
        Jee!


      • bbbbbbbwww
        dinah2008 kirjoitti:

        Moikka!

        Te muut vesimiesnousuiset =)
        Mulla askendentti vesimies,
        kuu leijonassa (ristiriitaista, tiedän)
        ja aurinko kaksosten viimeisellä asteella.

        Tiesittekös, että myös Barak Obamalla
        on nousussa vesimies.
        Jee!

        Korjailen tuohon, kun olin saanut väärää tietoa. Obama on siis nousumerkiltään leijona. Samoin on muuten Niinistökin.


      • Anonyymi
        bbbbbbbwww kirjoitti:

        Korjailen tuohon, kun olin saanut väärää tietoa. Obama on siis nousumerkiltään leijona. Samoin on muuten Niinistökin.

        Obama on aurinko leijona nouseva vesimies. Tiedän sen kun olen itsekin.


    • rapuliini

      nouseva vesimies, aurinko ravussa, kuu leijonassa !
      outo pakkaus mutta minä olen ,,,

      • RApua.Papua87

        nouseva vesimies täällä!! aurinko ravussa ,kuu jousimiehessä,merkurius ravussa,venus ravussa,mars leijonassa...TÄMMÖNEN TAITEELLINEN SYMPPIS!! ;)))))


      • justiinassu

        Samat sanat, aurinko ihan ravun nolla-asteella, kuu leijonassa,
        nouseva vesimies. Eipä ihan kaikki ymmärrä mun aivoituksia =)
        Kun ei aina itsekkään =)


    • nolove

      nousumerkki vesimiehessä, aurinko neitsyessä ja kuu neitsyessä. ja noihin rapuihin tunnen vetoa aina...

    • Aurinko-Vaaka

      Nouseva merkki Vesimies ja Aurinko Vaa'assa. Koen olevani hieman ristiriitainen ihminen...

      • Aurinko-Vaaka

        Niin ja vielä kuukin on Vesimiehessä... En ihan hirveästi tiedä näistä horoskooppijutuista, mutta tilasin sellaisen kartan josta näin nuo. Jos joku osaa kertoa lisää, niin kuulisin mielelläni. :)


      • jousim-vesim-harka
        Aurinko-Vaaka kirjoitti:

        Niin ja vielä kuukin on Vesimiehessä... En ihan hirveästi tiedä näistä horoskooppijutuista, mutta tilasin sellaisen kartan josta näin nuo. Jos joku osaa kertoa lisää, niin kuulisin mielelläni. :)

        Horoskooppisivujen googlailu on mun mielipuuhaa, joten tässä sulle joitakin hyviä sivustoja joiden avulla oon itsekseni opetellut astrologiaa:)

        Paljon tietoa : http://www.horoskooppi.com/ilmaiset.html http://www.kuutarha.fi/astrologian-maailma/

        Siinä nousevasta: http://www.oocities.org/twiggyspage/nousevatmerkit.html

        Tässä kuumerkistä: http://www.varjojenkirja.com/kuuhoroskooppi.html

        Itselläni on aurinkomerkki jousimiehessä, nouseva vesimiehessä ja kuumerkki härässä....(niimpä, kaverit siis ihan syyllä pitää outona!)


    • ..............

      Jouskari nainen olen. Kaikki muu pitää paikkaansa, mutta tuon "mars neitsyessä" ei oikein täsmää. Olen erittäin suurpiirteinen ihminen ja en todellakaan ole tarkka. Tosin en tiedä täsmällistä syntymäaikaani, mutta käytin klo 12:00 aikaa

      Nousumerkki Vesimiehessä

      Mitä! Ollaanko täällä suunnittelemassa joitakin uudistuksia tai kehittelemässä uusia sovellutuksia? Vesimiesnousuisena olet silloin hereillä ja valmis suuriinkin henkilökohtaisiin uhrauksiin yhteisen hyvän nimissä. Valitettavasti muut eivät yleensä pysy sinun tahdissasi ja hyvät ideasi saavat täysin asiaan kuulumattoman vastaanoton. Et voi käsittää miksi jotkut voivat olla niin tyhmiä ja itsekkäitä. Asenteestasi johtuen vedät puoleesi itseään täynnä olevia Leijona tyyppejä, joiden lämpö ja ymmärrys katoavat kuin tuhka tuuleen tosipaikan edessä.


      Aurinko Jousimiehessä

      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia seikkailemaan ja etsimään uusia totuuksia tässä hetkessä. Vasta kun oivallat, että jokainen suunnitelma on tehty muutettavaksi pystyt toteuttamaan elämääsi mielekkäästi pysähtymättömänä tutkimusmatkailijana.


      Kuu Skorpionissa

      Tunneskaalasi yltää vaivattomasti tulikuumasta jääkylmään aina tilanteen mukaan yleensä tässä järjestyksessä. Innostuessasi olet kuin tulivuori laavan roiskuessa vähän sinne tänne ja pettymyksen iskiessä Saharakin muuttuu napajäätiköksi.


      Merkurius Jousimiehessä

      Sinulla on taipumusta opettaa tai julistaa jotakin aina kun suusi aukaiset ja siksi kaikki eivät kerta kaikkiaan jaksa kuunnella sinua. Toisaalta osaat esittää asiat myönteisessä valossa ja pystyt tukemaan niitä jotka ovat kriisissä.


      Venus Kauriissa

      Rakkaus on asioiden ja ihmisten ytimessä. Et kaipaa näyttäviä osoituksia toisen rakkaudesta, mutta sitäkin tärkeämpää on aito sydämen rakkaus ja sinä kyllä huomaat mikäli se puuttuu. Itse saatat helposti kangistua liikaa kaavoihisi.


      Mars Neitsyessä

      Olet tarkka kaikessa tekemisessäsi ja usein yksityiskohtien hiominen vaarantaa kokonaisuuden valmistumisen. Tarkkuutta vaativat hommat ovat sinun heiniäsi ja sinuun voi varmasti luottaa, sillä olet tehtävissäsi usein liiankin vaativa itseäsi kohtaan.

      • Anonyymi

        En haluaisi tiputtaa sinua jalustalta, mutta jos et tiedä tarkkaa syntymäaikaasi ja käytit tuota klo:12 random aikaa, niin silloin nouseva merkkisi hyvin suurella todennäköisyydellä ei ole vesimies. Vesimies on suomessa yksi harvinaisimmista nousuista ja "nousee" kerrallaan vain muutaman minuutin ajan.


    • hih2

      Oon skorpioni mut nousevassa oon vesimies :/

      • outo olio

        sama täällä,aurinko skopu,kuu kala ja nousu vesimies,mulla veskari alkaa jyrätä aurinkomerkkiä mikä saattaa tapahtua kun vanhenee,ihan jees saapahan noita tunnepurkauksia kuriin:)


    • Ccix

      Nousu vesimies täällä. Aurinko kalat. Kuu neitsyt. Repikää siitä huumoria 😅

    • Anonyymi

      Vesimies ja nouseva vesimies, kiinalaisessa horoskoopissa kukko. Olen kaikkein pröystäilevin kukko, mutta en sen takia että haluaisin olla muita koreampi, vaan siksi että olen aidosti korea ja näen muissa heti jos he esittävät jotain muuta mitä he oikeasti ovat. Asiat joita osaan teen äärimmäisen hyvin, joka jostain syystä aiheuttaa epäilyjä rehellisyydestä sekä tulkitsemistä yritykseksi lytätä muita. En itse koe kilpailevani ketään vastaan, enkä oikeastaan pidä kilpailuasetelmasta laisinkaan. En kuitenkaan aina ymmärrä että jotkut ihmiset eivät voi sietää sitä että kokevat itsensä huonommaksi seurassani. Nämä ihmiset joskus hyökkäävät minua kohtaan tai pettävät minut omien tarkoitusperiensä edistämiseksi. Toiset ihmiset taas viihtyvät kanssani ja toimivat synergeettisesti yhteisen hyvän saavuttamiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe