Miksi Citroen

ei kelpaa

Afrikan ankariin oloihin mutta vanhat 80-luvun Toyotat viedään suorastaan käsistä Suomessakin ja katsokaa millä huippuhinnalla!

http://www.kaleva.fi/plus/Toyotasi_voi_körötellä_Afrikassa_741532 0

8

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintaa

      ei ole mus**n miehen henki minkään arvoinen!!!

    • kaipaava #

      kaasunestejousitus ei kestäisi Afrikan äärimmäisiä oloja ja sähköviat olisivat varmaankin alinomaisena harmina äärimmäisessä kosteankuumassa ilmassa. Vain aito 80-luvun japsilaatu kestää kovimmatkin vaatimukset. Made in Japan and NipponDenso ... you know.

      • C5hdi jonka

        konepellin alta löytyy nippon denso ja siemens, aika erikoista tietämättömälle. On huonoja aina vain vilkkuvalot toimii.


    • suunniteltu

      kehitysmaihin siellä tarvitaan varaosa-autoja. Eikä se ruostu ihan heti kuumassa ilmastossa. Kyllä siellä on 2CV Sitikoita joiden ajo-ominaisuudet ovat vain hieman paremmat kuin uusien Toyotien.

      • Toyota...

        kestää mutta sitikka ei. Mutta tämänhän tiesivät jo kaikki paitsi sitroenfanit.


      • Metsän mies
        Toyota... kirjoitti:

        kestää mutta sitikka ei. Mutta tämänhän tiesivät jo kaikki paitsi sitroenfanit.

        Olen ammatiltana metsäinsinööri ja olen ammattini vuoksi tutustunut Afrikan metsänhoitoon kuten siellä käytettyihin "työkaluihinkin".
        Vanha Toyota on suosittu siellä siksi, että se on varsin yksinkertainen auto korjata ja paikallisille järjestetään kursseja Toyotan huoltamisesta/korjaamisesta ja varaosia sekä työkaluja on ennestään.
        Citroen on siellä se hienompi auto.


      • suhteellinen käsite
        Toyota... kirjoitti:

        kestää mutta sitikka ei. Mutta tämänhän tiesivät jo kaikki paitsi sitroenfanit.

        tojolla ajetaan keskimäärin 60tkm ja Citroenilla 150tkm-500tkm... mutta tämä teidetään jo, oikeassa olet.


    • Saattapi olla jopa niinkin että kun PSA:n toisella merkillä eli Peugeotilla on iät ja ajat ollut siellä hyvä asema, ei toista sinne edes yritetä rahdata. Noita 404, 504 Pösöjähän sihnne rahdattiin Euroopasta niin pitkään kun niitä riittä, sitten kun loppuivat alettiin laivata muitakin. Tuota 504:äähän tehtiin Keniassa ja Nigeriassa vuoteen 2005 asti, kun kysyntää noille malleilla on riittänyt. Tosin, tekeehän Saipa Corp. Iranissa mm. Xantiaa yhä, mene ja tiedä markkinoivatko noita myös Afrikan puolelle ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

      kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

      Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

      Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

      nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

      niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe