millainen huumorintaju?

kalatt

Millainen huumorintaju sinulla on, kalat?
Itse olen kalat ja täytyy kyllä myöntää, että välillä saan miettiä mitä suustani päästän koska vitsini voivat loukata herkimpiä. Yleensä vitsini ovat sarkastisia. Jos vitsi on huono, nauran koska vitsi oli huono. Pidän huumorista paljon ja nauran paljon.

5

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <3<3

mutta tunnen hyvin kalat. Hän on mielestäni vitsikäs, mutta minulla on muutenkin aika laaja huumorintaju. Sitä vaan en ymmärrä, miksi miestä slkaa niin hirveästi huvittamaan kun olen vihainen jostakin? Hän alkaa naureskelemaan ja se on minusta todella ärsyttävää! Muuten mies on aivan ihana! =)

• Danzigi

Sarkastinen huumorintaju mullakin. Jep ja joo, nauran helposti.

• weeho

Täytyy kyl sanoo, et mulla ainakin on aika sarkastisia vitsejä.. oon kuulemma kavereiden mielestä hassu ja oon yleensä se, joka keksii kaikkea tyhmää :D. Kokemuksia? :)

• huumorintajua..

...riittää joka lähtöön. Testien mukaan omaan 100% huumorintajun, viljelen sitä ja myös kestän itseeni kohdistuvan vitsailun. Harrastuksiini kuuluvat "källit" perheelle ja työkavereille jotka muistavat onneksi järjestää niitä ilokseni myös minulle. Toki katson kelle latelen mitäkin koska kaikille ei sovi kaikki =) XD

• Danzigi

Joo, mullakin tapana vitsailla itseni kustannuksella. Kaikki ei sitäkään tajua. :D Niin ja jos joku oikein vitsailee mun kustannuksella pistän vaan lisää pökköä pesään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 313
      4323
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2172
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      187
      1991
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      104
      1423
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      71
      1285
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      939
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      58
      927
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      3
      869
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      803
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      716
    Aihe