Millainen huumorintaju sinulla on, kalat?
Itse olen kalat ja täytyy kyllä myöntää, että välillä saan miettiä mitä suustani päästän koska vitsini voivat loukata herkimpiä. Yleensä vitsini ovat sarkastisia. Jos vitsi on huono, nauran koska vitsi oli huono. Pidän huumorista paljon ja nauran paljon.
millainen huumorintaju?
5
1401
Vastaukset
- <3<3
mutta tunnen hyvin kalat. Hän on mielestäni vitsikäs, mutta minulla on muutenkin aika laaja huumorintaju. Sitä vaan en ymmärrä, miksi miestä slkaa niin hirveästi huvittamaan kun olen vihainen jostakin? Hän alkaa naureskelemaan ja se on minusta todella ärsyttävää! Muuten mies on aivan ihana! =)
- Danzigi
Sarkastinen huumorintaju mullakin. Jep ja joo, nauran helposti.
- weeho
Täytyy kyl sanoo, et mulla ainakin on aika sarkastisia vitsejä.. oon kuulemma kavereiden mielestä hassu ja oon yleensä se, joka keksii kaikkea tyhmää :D. Kokemuksia? :)
- huumorintajua..
...riittää joka lähtöön. Testien mukaan omaan 100% huumorintajun, viljelen sitä ja myös kestän itseeni kohdistuvan vitsailun. Harrastuksiini kuuluvat "källit" perheelle ja työkavereille jotka muistavat onneksi järjestää niitä ilokseni myös minulle. Toki katson kelle latelen mitäkin koska kaikille ei sovi kaikki =) XD
- Danzigi
Joo, mullakin tapana vitsailla itseni kustannuksella. Kaikki ei sitäkään tajua. :D Niin ja jos joku oikein vitsailee mun kustannuksella pistän vaan lisää pökköä pesään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki742839Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752358Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752208Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä102123Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51554Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831247
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81100- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191044