Millainen huumorintaju sinulla on, kalat?
Itse olen kalat ja täytyy kyllä myöntää, että välillä saan miettiä mitä suustani päästän koska vitsini voivat loukata herkimpiä. Yleensä vitsini ovat sarkastisia. Jos vitsi on huono, nauran koska vitsi oli huono. Pidän huumorista paljon ja nauran paljon.
millainen huumorintaju?
5
1317
Vastaukset
- <3<3
mutta tunnen hyvin kalat. Hän on mielestäni vitsikäs, mutta minulla on muutenkin aika laaja huumorintaju. Sitä vaan en ymmärrä, miksi miestä slkaa niin hirveästi huvittamaan kun olen vihainen jostakin? Hän alkaa naureskelemaan ja se on minusta todella ärsyttävää! Muuten mies on aivan ihana! =)
- Danzigi
Sarkastinen huumorintaju mullakin. Jep ja joo, nauran helposti.
- weeho
Täytyy kyl sanoo, et mulla ainakin on aika sarkastisia vitsejä.. oon kuulemma kavereiden mielestä hassu ja oon yleensä se, joka keksii kaikkea tyhmää :D. Kokemuksia? :)
- huumorintajua..
...riittää joka lähtöön. Testien mukaan omaan 100% huumorintajun, viljelen sitä ja myös kestän itseeni kohdistuvan vitsailun. Harrastuksiini kuuluvat "källit" perheelle ja työkavereille jotka muistavat onneksi järjestää niitä ilokseni myös minulle. Toki katson kelle latelen mitäkin koska kaikille ei sovi kaikki =) XD
- Danzigi
Joo, mullakin tapana vitsailla itseni kustannuksella. Kaikki ei sitäkään tajua. :D Niin ja jos joku oikein vitsailee mun kustannuksella pistän vaan lisää pökköä pesään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716