Huumetestit, tärkeetä!!! vastatkaa

pakko tietää

Onko kellään tietoa, että jos menettää ajokortin huumeiden takia, niin miten huumestestit kolmen kuukauden seurannassa otetaan? Verestä vai kusesta?

10

2603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän vaan

Ikävä kertoa mutta kyllä se virtsanäyte otetaan kuten dopingtestissä että valvoja tsekkaa että se on sun virtsaa ja sit vielä verestä että saadaan pidemmän ajan mukaan. Ja neulat ovat suuria.

• Puhua paskaa

Verestä kannabista nimittäin ei ole todettavissa kuin korkeintaan vuorokauden (käytännössä vähemmän) aineen nauttimisesta. Sen vuoksi verikokeita ei oteta jos kannabista etsitään.

• siis....
        Puhua paskaa kirjoitti:

Verestä kannabista nimittäin ei ole todettavissa kuin korkeintaan vuorokauden (käytännössä vähemmän) aineen nauttimisesta. Sen vuoksi verikokeita ei oteta jos kannabista etsitään.

THC joka on rasvaliukoinen huumaava aine jota kannabiksessa siis on, näkyy virtsassa 4-6 viikkoa. Amfetamiini ja ekstaasi taas 1-4 päivää. Riippuu tietysti käytön kestosta ja määrästä.

• ja verta

>verestä että saadaan pidemmän ajan mukaan

Verestä saadaan nimenomaan lyhyen ajan tiedot. Kun huume on veressä se tuntuu myös päässä ja päinvastoin. Usein virtsasta etsitään aineenvaihdunta tuotteita ei itse huumetta koska nämä näkyvät pidempään.

• nisti69
        Puhua paskaa kirjoitti:

kuka tässä puhui nimenomaan kannabiksesta?

• pinniiii
        ja verta kirjoitti:

>verestä että saadaan pidemmän ajan mukaan

Verestä saadaan nimenomaan lyhyen ajan tiedot. Kun huume on veressä se tuntuu myös päässä ja päinvastoin. Usein virtsasta etsitään aineenvaihdunta tuotteita ei itse huumetta koska nämä näkyvät pidempään.

jesh, no, kiitos kaikille vastauksista. Ajattelin vaan jos jollain ois ollut samanlainen tilanne joskus, eli siis testit kohta, ja tuli poltettua tosiaan siis kannabista n. viikko sitten. Kusitestit oon ennenki saanu kusetettua, mutta noita veritestejä pelkäsin..mut katotaan nyt miten käy, voin tulla sit kommentoimaan kun tiedän

• liikaa paskaa
        siis.... kirjoitti:

THC joka on rasvaliukoinen huumaava aine jota kannabiksessa siis on, näkyy virtsassa 4-6 viikkoa. Amfetamiini ja ekstaasi taas 1-4 päivää. Riippuu tietysti käytön kestosta ja määrästä.

THC näkyy 24h-3viikkoa , tuo 4-6viikkoa on vähän vitusti liikaa, jos et tiedä asiasta mitään niin turha siittä on tulla kirjoittamaan tuollaista paskaa. Itellä ei näkynyt kannabis monen vuoden säännöllisen käytön jälkeen ja siittä 2½ viikkoa pidin taukoa ennen testejä. Asiaan vaikuttaa myös elintavat , eli jos juot vettä ja urheilet paljon (hikeentymiseen asti ) niin sekin lyhyentää sen näkyvyyttä huomattavasti.

• Anonyymi
        liikaa paskaa kirjoitti:

THC näkyy 24h-3viikkoa , tuo 4-6viikkoa on vähän vitusti liikaa, jos et tiedä asiasta mitään niin turha siittä on tulla kirjoittamaan tuollaista paskaa. Itellä ei näkynyt kannabis monen vuoden säännöllisen käytön jälkeen ja siittä 2½ viikkoa pidin taukoa ennen testejä. Asiaan vaikuttaa myös elintavat , eli jos juot vettä ja urheilet paljon (hikeentymiseen asti ) niin sekin lyhyentää sen näkyvyyttä huomattavasti.

Mulla kyllä näky 5 viikkoa käytön lopettamisen jälkeen.
        Riippuu paljon rasvaprosentista ja millaisia määriä hiisaa ja kuinka usein.

• bigsuoni

Huume- ja raskaustestit kätevästi ja huomaamattomasti suoraan kotiin!
      www.testerit.fi

• jomi2

kusesta,mitkä moni muuki seulat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      74
      4026
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3555
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3378
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2789
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1673
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1164
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1121
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    Aihe