Neitsytmiehet?

Roosa

Neitsytmies; mistä saan selvän oletko yhtään
kiinnostunut ? joitain vinkkejä...

35

14451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      miten ihastunut neitsytmies käyttäytyy?
      Tämä yksilö nostelee kulmiaan, hymyilee ja katselee pitkään kun nähdään. Katseessa on jotain jännää... vai kuvittelenko vain? ;)

      • neitsyt merkin

        kiikarissa.katselee onko sinusta hyotya,jos on niin kertoo olevansa rakastunut.onnea sinulle.


      • *****
        neitsyt merkin kirjoitti:

        kiikarissa.katselee onko sinusta hyotya,jos on niin kertoo olevansa rakastunut.onnea sinulle.

        ...ei voi muuta sanoa. Mitä jos katselua on puolin ja toisin kestänyt jo todella pitkään?
        Onko neitsyt kovakin testailemaan? ;)


      • analysoi
        ***** kirjoitti:

        ...ei voi muuta sanoa. Mitä jos katselua on puolin ja toisin kestänyt jo todella pitkään?
        Onko neitsyt kovakin testailemaan? ;)

        huomaat sen vasta kun on jo myohaista. on kokemusta merkista. et muuten tule oleman se ainoa vaikka nyt tunnet niin.


      • *****
        analysoi kirjoitti:

        huomaat sen vasta kun on jo myohaista. on kokemusta merkista. et muuten tule oleman se ainoa vaikka nyt tunnet niin.

        olevani ainoa? En väittänyt.
        Kysyin vain mitä tarkoittaa neitsyen pitkät katseet ;) Ja sitäpaitsi on jo liian myöhäistä :P


      • neitsyt ja mies
        ***** kirjoitti:

        olevani ainoa? En väittänyt.
        Kysyin vain mitä tarkoittaa neitsyen pitkät katseet ;) Ja sitäpaitsi on jo liian myöhäistä :P

        Se voi tarkoittaa sitä, että kynnys sinuun on hänen mielestään korkea ja voi silloin madaltaa vaatimusrasoa ja siirtyä astetta vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Kyllä helkkarissa hän on sinusta (ja vain sinusta) kiinnostunut. Neitsyt on varovainen ja turhankin varovainen varsinkin nuori neitsyt. ;)


      • *****
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Se voi tarkoittaa sitä, että kynnys sinuun on hänen mielestään korkea ja voi silloin madaltaa vaatimusrasoa ja siirtyä astetta vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Kyllä helkkarissa hän on sinusta (ja vain sinusta) kiinnostunut. Neitsyt on varovainen ja turhankin varovainen varsinkin nuori neitsyt. ;)

        Sitä tuntee olevansa sekopää, kun miettii mitä ne katseet tarkoittavat ja onko ne vain omaa kuvitelmaa. Hänen katseensa tuntuu erilaiselta kuin muiden "paikan" miesten ;) En katsele muita edes niin pitkään kuin häntä.. ehkä hän on sen myös huomannut ;)


      • neitsyt ja nainen
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Se voi tarkoittaa sitä, että kynnys sinuun on hänen mielestään korkea ja voi silloin madaltaa vaatimusrasoa ja siirtyä astetta vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Kyllä helkkarissa hän on sinusta (ja vain sinusta) kiinnostunut. Neitsyt on varovainen ja turhankin varovainen varsinkin nuori neitsyt. ;)

        Neitsytmies on kokemukseni mukaan vähän huono päättämään, mitä oikeasti haluaa ;) Tästä voi seurata se, että neitsytmiehelle jää luu käteen kun haaveilee vielä entisestä, arastelee osoittaa tunteitaan hänestä kiinnostuneelle naiselle tai vetäytyy kuoreensa miettimään. Harmi, jos jää luu käteen vain varovaisuuden takia ja monta kaunista asiaa kokematta ;)


      • neitsyt ja mies
        neitsyt ja nainen kirjoitti:

        Neitsytmies on kokemukseni mukaan vähän huono päättämään, mitä oikeasti haluaa ;) Tästä voi seurata se, että neitsytmiehelle jää luu käteen kun haaveilee vielä entisestä, arastelee osoittaa tunteitaan hänestä kiinnostuneelle naiselle tai vetäytyy kuoreensa miettimään. Harmi, jos jää luu käteen vain varovaisuuden takia ja monta kaunista asiaa kokematta ;)

        Eikö se entinen ole alemmalla tasolla kuin uusi, jonka perään katselee? Mitä järkeä entisessä silloin on. Usein jää luu käteen, niin....ja monta kaunista asiaa jää kokematta ;)


      • neitsyt ja nainen
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Eikö se entinen ole alemmalla tasolla kuin uusi, jonka perään katselee? Mitä järkeä entisessä silloin on. Usein jää luu käteen, niin....ja monta kaunista asiaa jää kokematta ;)

        Se entinen voi miehen mielessä vielä kaivertaa jos jotain on jäänyt sanomatta/tekemättä eli asiat ovat kesken. Se harkitseminen ja varovaisuus kun voi joskus olla sitä, että asioita ei kerrota toiselle ja välit rikkoutuvat sen vuoksi, ettei nainen yksinkertaisesti tiedä missä mentiin ja miksi ;)


      • neitsyt ja mies
        neitsyt ja nainen kirjoitti:

        Se entinen voi miehen mielessä vielä kaivertaa jos jotain on jäänyt sanomatta/tekemättä eli asiat ovat kesken. Se harkitseminen ja varovaisuus kun voi joskus olla sitä, että asioita ei kerrota toiselle ja välit rikkoutuvat sen vuoksi, ettei nainen yksinkertaisesti tiedä missä mentiin ja miksi ;)

        Ihmistä ja myös kumppaniaan voi tuntea vain niin paljon kuin kumppani itse antaa tuntea, mutta ei enempää. Mielestäni sitä on turha jäädä sitten kuitenkaan miettimään. Se olisi loputonta pohtimista ja oikeastaan jos ei ymmärrä pohtia, niin silloin uskoo tuntevansa toisen kokonaan. No se on minun mielipiteeni ja ehkä naisnäkökulma on toinen ja perusteellisempi. Vai liekö niin että suhde on 1:9 eli mies antaa tuntea vain 1 osan ja nainen 9 osaa itsestään? Vai kenties päinvastoin?


      • neitsyt ja nainen
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Ihmistä ja myös kumppaniaan voi tuntea vain niin paljon kuin kumppani itse antaa tuntea, mutta ei enempää. Mielestäni sitä on turha jäädä sitten kuitenkaan miettimään. Se olisi loputonta pohtimista ja oikeastaan jos ei ymmärrä pohtia, niin silloin uskoo tuntevansa toisen kokonaan. No se on minun mielipiteeni ja ehkä naisnäkökulma on toinen ja perusteellisempi. Vai liekö niin että suhde on 1:9 eli mies antaa tuntea vain 1 osan ja nainen 9 osaa itsestään? Vai kenties päinvastoin?

        Niin, en yleistäisi tuota 1:9-teoriaa. Neitsytmiehen kohdalla saattaa kuitenkin pitää paikkansa. Jos toinen paljastaa itsestään vain murto-osan eikä kumppani sitä edes huomaa, on mielestäni epäsopiva pari :) Itse neitsytnaisena paljastan kaiken ja vähän ylikin, mikä ei aina ole ollut hyvä juttu. Kaikki miehet eivät halua tietää naisen syvimpiä ajatuksia ja tunteita vaan ahdistuvat. Ehkäpä pieni salaisuuden verho olisikin hyvä suhteessa - en vain osaa sitä ylläpitää ;)


      • neitsyt ja mies
        neitsyt ja nainen kirjoitti:

        Niin, en yleistäisi tuota 1:9-teoriaa. Neitsytmiehen kohdalla saattaa kuitenkin pitää paikkansa. Jos toinen paljastaa itsestään vain murto-osan eikä kumppani sitä edes huomaa, on mielestäni epäsopiva pari :) Itse neitsytnaisena paljastan kaiken ja vähän ylikin, mikä ei aina ole ollut hyvä juttu. Kaikki miehet eivät halua tietää naisen syvimpiä ajatuksia ja tunteita vaan ahdistuvat. Ehkäpä pieni salaisuuden verho olisikin hyvä suhteessa - en vain osaa sitä ylläpitää ;)

        Ei minullekaan itseni paljastaminen vaikeaa ole, mutta haittaa siitä on ollut. Mutta se miten paljon paljastaa kertoo sen millä tasolla suhde on. Meille neitsyille lienee itsestään selvää se, että paljastamme paljon tai mieluummin enemmän kuin toinen, jotta vastapuolen ei tarvitse epäillä rehellisyyttämme. Kaikki eivät näe asiaa niin vaan joku ymmärtää se kehumiseksi toinen pitää lapsellisena, kolmannen mielestä kerään sääliä. Siksi paljastan itsestäni vain sen minkä haluan, mutta teen sen rehellisesti ;)


      • *****
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Ei minullekaan itseni paljastaminen vaikeaa ole, mutta haittaa siitä on ollut. Mutta se miten paljon paljastaa kertoo sen millä tasolla suhde on. Meille neitsyille lienee itsestään selvää se, että paljastamme paljon tai mieluummin enemmän kuin toinen, jotta vastapuolen ei tarvitse epäillä rehellisyyttämme. Kaikki eivät näe asiaa niin vaan joku ymmärtää se kehumiseksi toinen pitää lapsellisena, kolmannen mielestä kerään sääliä. Siksi paljastan itsestäni vain sen minkä haluan, mutta teen sen rehellisesti ;)

        lapsellisena, sillä taidan olla itsekin samanlainen... vaikka en neitsyt olekaan ;)
        Kaikki ihmiset eivät tosiaankaan ymmärrä rehellisyyttä... sen olen minäkin huomannut. Mukava huomata, että myös muissakin horoskooppimerkeissä on samanlaisia piirteitä kuin omassani. Ehkä juuri senkin vuoksi tämä neitsytmies kiinnostaa ;)


      • merkkisi???
        ***** kirjoitti:

        lapsellisena, sillä taidan olla itsekin samanlainen... vaikka en neitsyt olekaan ;)
        Kaikki ihmiset eivät tosiaankaan ymmärrä rehellisyyttä... sen olen minäkin huomannut. Mukava huomata, että myös muissakin horoskooppimerkeissä on samanlaisia piirteitä kuin omassani. Ehkä juuri senkin vuoksi tämä neitsytmies kiinnostaa ;)

        jos olet rapu on neitsyt myyty


      • *****
        merkkisi??? kirjoitti:

        jos olet rapu on neitsyt myyty

        .... vaan toinen maan merkki. Härkä ;)


      • neitsyt ja vielä mies
        ***** kirjoitti:

        .... vaan toinen maan merkki. Härkä ;)

        Eikun paranee! Härän kanssa mulla on ollut välittömin ja teeskentelemättömin olo. Tietysti härkä sopii ja ehkäpä parhaiten. Rapumerkin huonona puolena on mielenlaadun ailahtelevaisuus, mutta tunne-elämä muuten sopii neitsyelle. Niin, kyllähän kaikki merkit sopii, toiset vaan ovat haasteellisempia.


      • *****
        neitsyt ja vielä mies kirjoitti:

        Eikun paranee! Härän kanssa mulla on ollut välittömin ja teeskentelemättömin olo. Tietysti härkä sopii ja ehkäpä parhaiten. Rapumerkin huonona puolena on mielenlaadun ailahtelevaisuus, mutta tunne-elämä muuten sopii neitsyelle. Niin, kyllähän kaikki merkit sopii, toiset vaan ovat haasteellisempia.

        Oletko nykyisessä suhteessa härän kanssa.. vai onko sinulla kenties härkä-nainen kiikarissa? ;)


      • neitsytjamies
        ***** kirjoitti:

        Oletko nykyisessä suhteessa härän kanssa.. vai onko sinulla kenties härkä-nainen kiikarissa? ;)

        Ei ole kiikarissa härkää (eikä saakaan olla )ja oikeastaan puhun vaan siitä mitä on tullut eri yhteyksissä elämässäni vastaan. En tiedä vaikuttaako asiaan se, että kuuni on tiukasti härässä. Mutta kyllähän pääsääntö on, että maan merkit keskenään jne. Luontevinta kuitenkin on ollut olla juuri härän kanssa, olipa sitten kyse työstä tai vapaa-ajasta,työkaverista tai sukulaisesta tms. Niin se vaan on ja olen oppinut luottamaan siihen. Vielä on syytä muistaa se, että härkä on trinissä neitsyeen ja siksi ns. helppo merkki neitsyelle.


      • *****

        kommentti tähän, kun alapuolelle ei enää sopinut.
        Kyllä sen tosissaan huomaa jo alussa, miten joidenkin ihmisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin toisten.. ja yllätys yllätys.. myöhemmin sitten selviääkin että horoskooppimerkit "natsaa".
        Kaikkihan eivät usko horoskooppeihin, mutta kyllä mielestäni ne kuvastavat melko hyvin ihmisen luonnetta. Eri asia on se, kannattaako uskoa päivittäisiin horoskooppiennustuksiin ;)

        Ja tietystikään ei voi yleistää ihmistä horoskooppimerkin mukaan niinkuin jotkut täällä tekevät. Jos joku on "naistenhakkaaja, törppö tms." ei kaikki samaa merkkiä olevat ole. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaiseen meihin jää jälki kaikesta eletystä ja koetusta maan päällä ;) Toisiin eletty ja koettu vaikuttaa valitettavasti ikävälläkin tavalla...

        No tää meni nyt vähän pohdinnan puolelle, mutta liekö tuo niin vakavaa :)

        Kiitos "neitsyt ja mies" sinulle pohdiskelevista kommenteistasi ja oikein hyvää jatkoa elämääsi :)


      • neitsyt ja mies
        ***** kirjoitti:

        kommentti tähän, kun alapuolelle ei enää sopinut.
        Kyllä sen tosissaan huomaa jo alussa, miten joidenkin ihmisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin toisten.. ja yllätys yllätys.. myöhemmin sitten selviääkin että horoskooppimerkit "natsaa".
        Kaikkihan eivät usko horoskooppeihin, mutta kyllä mielestäni ne kuvastavat melko hyvin ihmisen luonnetta. Eri asia on se, kannattaako uskoa päivittäisiin horoskooppiennustuksiin ;)

        Ja tietystikään ei voi yleistää ihmistä horoskooppimerkin mukaan niinkuin jotkut täällä tekevät. Jos joku on "naistenhakkaaja, törppö tms." ei kaikki samaa merkkiä olevat ole. Jokainen ihminen on yksilö ja jokaiseen meihin jää jälki kaikesta eletystä ja koetusta maan päällä ;) Toisiin eletty ja koettu vaikuttaa valitettavasti ikävälläkin tavalla...

        No tää meni nyt vähän pohdinnan puolelle, mutta liekö tuo niin vakavaa :)

        Kiitos "neitsyt ja mies" sinulle pohdiskelevista kommenteistasi ja oikein hyvää jatkoa elämääsi :)

        Olen huomannut myös sen ehkäpä kummallisenkin asian, että sen sopivan merkin löytää myös tältä palstalta ja merkki tuntuu sopivalta, mutta ei vaan tiedä miksi. Keskustelut vievät sitten asiassa eteenpäin ja usein syykin sitten selviää. On tietysti eri asia, miten meikäläisen keittiöastrologialla asia tulkitaan tai selitetään. Pahalta tuntuu se, kuinka epätoivoisesti jotkut ylistävät tai lyttäävät merkin omien kokemustensa perusteella. Silloin ei olla vaivauduttu katsomaan ihmistä syvemmälle.
        Me olemme eri ihmisten näkökulmasta erilaisia ja siitä huolimatta vastapuolen havainto on usein oikea. Silloin voi kysyä myös sitä, mitä sain hänestä tai häneltä. Sainko oikean käsityksen hänestä, kun hänestä ollaan niin montaa mieltä. Oli miten oli, sitä yleensä saa mitä tilaa.
        Rauhaa ja rakkautta!


      • tilaus
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Olen huomannut myös sen ehkäpä kummallisenkin asian, että sen sopivan merkin löytää myös tältä palstalta ja merkki tuntuu sopivalta, mutta ei vaan tiedä miksi. Keskustelut vievät sitten asiassa eteenpäin ja usein syykin sitten selviää. On tietysti eri asia, miten meikäläisen keittiöastrologialla asia tulkitaan tai selitetään. Pahalta tuntuu se, kuinka epätoivoisesti jotkut ylistävät tai lyttäävät merkin omien kokemustensa perusteella. Silloin ei olla vaivauduttu katsomaan ihmistä syvemmälle.
        Me olemme eri ihmisten näkökulmasta erilaisia ja siitä huolimatta vastapuolen havainto on usein oikea. Silloin voi kysyä myös sitä, mitä sain hänestä tai häneltä. Sainko oikean käsityksen hänestä, kun hänestä ollaan niin montaa mieltä. Oli miten oli, sitä yleensä saa mitä tilaa.
        Rauhaa ja rakkautta!

        olisi edes vähän sinnepäin. Kyllä se vastapuoli sais kanssa näyttää ne todelliset tunteensa ja ajatuksensa.

        Tässä varmaan syy NeitsytM kovaan arvosteluun, kun alussa ollaan niin kilttejä. Sitten kun huomataan ettei niin kovaa kiinnostakaan ei osata sanoa hyvästi vaan ihan oikeesti käytetään toista niin kauan hyväkseen että se sanoo hyvästi.

        No meillä jokaisella on oman mittainen pinna kuinka kauan katsoo hyväksikäyttöä ja uskoo elämän vielä siitä muuttuvan paremmaksi.

        Rauhaa ja rakkautta minäkin etsin ja miestä joka uskaltaa puhua asiat niinkuin ne on :-)


      • KivapoikaOulu
        neitsyt ja mies kirjoitti:

        Se voi tarkoittaa sitä, että kynnys sinuun on hänen mielestään korkea ja voi silloin madaltaa vaatimusrasoa ja siirtyä astetta vaatimattomampaan vaihtoehtoon. Kyllä helkkarissa hän on sinusta (ja vain sinusta) kiinnostunut. Neitsyt on varovainen ja turhankin varovainen varsinkin nuori neitsyt. ;)

        Puhuit kuin juuri minusta. Tälläinen juurikin olen, ujo ja vertaileva. Jos nainen ei osoita tarpeeksi kiinnostusta, niin luulen, etten ole tarpeeksi hyvä hänelle ja lopetan pikku hiljaa yhteyden pidon. Vaikeaa on.
        Ja se on tosi, että naisesta pitää olla hyötyä. Eli siivoaminen ja ruuanlaitto täytyy naisella sujua, muuten se ei kiinnosta.


      • nouseva leijona
        ***** kirjoitti:

        ...ei voi muuta sanoa. Mitä jos katselua on puolin ja toisin kestänyt jo todella pitkään?
        Onko neitsyt kovakin testailemaan? ;)

        Tähän riittää yksi ja ytimekäs vastaus, joka ei selittelyä kaipaa; ON, AINA JA IKUISESTI; HAUTAAN ASTI!!


    • järki käteen

      Nyt stoppia!

      Kaikki keinot käyttöön!

      Ota vaikka loparit, jos et muuten saa silmiäsi ja ajatuksiasi irti tästä tyypistä. Usko pois se on ainoa oikea vaihtoehto neitsytmiehen kohdalla.

      • Kiitti mulle riitti.

        Neitsytmiehen kanssa pitkään eläneenä voi todeta, että pitkämielisyyttä pitää löytyä naiselta keskivertoa enemmän ja silti saa kuulla päivittäin naismaista nalkutusta ja joka asiasta valittamista. Siistiä pitäisi olla aina! Jos lapset sekottaa paikat, seuraa natina. Nimimerkkini kertoo tulevaisuuden sen pilkunviilaajan kanssa.


    • neitsyt ja neitsyt............

      Olen itse neitsyt (N). En taas ymmärrä härkä (M) lainkaan. Olen ehkä "helppo" härälle mutta toisinpäin homma ei ole toiminut.

    • Neitsyt mies

      Niin, osoita oma milenkiintosi sanomalla esim. Hei! Kyllä se siitä sitten

    • toivon onnea

      Avaa suusi heti alkuun.
      Kerro kaikki tuntosi...
      Veikkaan että lähtee käpälämäkeen.
      Muttet menetä mitään...kun niin teet.
      N-m ei lopulta rakasta kuin itseään.

      • Tyrkytä

        Itseäsi.


      • tiedät

        että neitsyt mies rakastaa vain itseään? Minäkin olen neitsyt mies. Enkä todellakaan rakasta itseäni. Oliskohan se jotain muuta, josta vedät niin yksinkertaisen johtopäätöksen, että on itserakas.


      • Voit tehdä
        tiedät kirjoitti:

        että neitsyt mies rakastaa vain itseään? Minäkin olen neitsyt mies. Enkä todellakaan rakasta itseäni. Oliskohan se jotain muuta, josta vedät niin yksinkertaisen johtopäätöksen, että on itserakas.

        Elämäntäapa muutoksen, jos tuntuu sille.


    • abcd....

      Neitsyt mies on hyvä kumppani ja osaa osoittaa rakkauttaan ja kiintymystään aidosti ilman teeskentelyä. Aikaa neitsyt miehen kiintymyksen saaminen vie mutta se kannattaa. Neitsyt mies on kiinnostunut naisesta joka pitää itsestään huolta niin ulkoisesti, sisäisesti kuin terveydellisestikin joka osaa keskustella älykkäästi ja myös kuunnella sekä näyttää tunteensa aidosti sitten kun niiden aika on. Ehkä suhteeni neitsyt mieheen toimii sen vuoksi hyvin kun olen itse myös neitsyt ja meillä on samanlaiset toiveet toisen suhteen. Rakastunut olen ja saan myös vasta rakkautta eikä suhteemme ole mikään kuiva vaan hyvin intohimoinen. Joten Roosa älä anna periksi vaan tutustu ajan kanssa tähän kaveriin

    • neitsytmiehen

      käyttäytymistä kun hän tuntuu flirttailevan paljon jollain omalla erikoisella tyylillään. Erikoisilla lausahduksilla jotka saavat minut yllättymään ja menen sanattomaksi. Hän tuntuu huomaavan tämän ja taitaa jopa pitää siitä. Tämä tyyppi on kaverini poikaystävä mutta tiedän että hän ei ole tosissaan, enkä ole hänestä edes kiinnostunut koska hän on varattu.
      Hänestä huokuu kuitenkin sellaista rentoa itsevarmuutta joka tuntuu sopivan minun luonteeseeni (olen jousimies) joten yllätyin kun kuulin että hän on neitsyt koska jousimies ja neitsyt ei välttämättä ole se paras yhdistelmä. Niin onko tällainen käytös ja luonne ns. perus neitsytmiestä?

    • Anonyymi

      Mua oudoksuttaa tosissaan tää neitsytmies. On sinkku. Välillä ihana ja välillä hermostunut ja epäkohtelias tavatessa. Viestitellään aamusta iltaan.
      Haukku mut lyttyyn tapaamisen jälkeen suorapuheinen ku on mutta silti hän ehdottaa uutta tapaamista.
      Omasta mielestäni jos jostain välittää sitä kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä.

      Lisäksi hän on ylimielinen maailmanomistaja. Ikää 29v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6531
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3971
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3681
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3238
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2532
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1857
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe