Pitäis saada teksti ympyräksi niin, että ympyrän yläpuolella on teksti normaalisti vasemmalta oikealle. Tän saan toki tehtyä, helppoa kuin heinänteko. Mut sit ympyrän alapuolelle pitäis saada toinen teksti kulkemaan myös tavallaan vasemmalta oikealle, eli niin että se on katsojalle oikein päin ja loogisesti luettavissa.
Yhdessä putkessa ei siis voi kirjoittaa, kun sitten menee putkena. Kahtena tekstinäkin se aina menee väärin päin, eli ylöalaisin lukijasta katsoen. Mit vit?
Teksti ympyrään
5
1127
Vastaukset
- sit nit
jos ketosit millä ohjelmalla teet?
- Ropleema
auttais, kun kerron että Paint Shop Pro 9:llä :)
- Homman
Ropleema kirjoitti:
Openofficella.
- tunne tuon
Ropleema kirjoitti:
psp:n anatomiaa mutta photoshopilla näin toivottavasti jotain apuja
http://www.planetphotoshop.com/text-on-a-path.html
- Mutta jokin kikka.
En tiedä PSP:tä juurikaan.
Mutta ehkä voisi tehdä kaksi ympyrää eri tasoille, eri kokoisina. Katkaista kumpikin ja laittaa kummallekin tasolle tekstit yläpuolelle, ympyrät pois ja flättäys.....
Todennäköisesti siellä jossain on jokin namiskuukkeli, jolla homma onnistuu suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962