Olen katsellut hieman sääpalveluja tuonne brasiliaan,ja aika paljon vaikuttaa olevan sateita sekä ukkosta? miten on onko kukaan paikalla tai tullut juuri? FORTELEZAAN siis matkani käy.
Sää FORTALEZASSA NYT?
4
1088
Vastaukset
- täältä...
br.weather.com
Ukkostaa....- Maire-seppo
Millainen tuo ukkonen brasiliassa on? onko ns kokopäivän? vai muutaman tunnin kova salamointi ja sitten ohi? kovasti on näköjään luvassa ukkosta tosiaan.
- Mies Riosta
Maire-seppo kirjoitti:
Millainen tuo ukkonen brasiliassa on? onko ns kokopäivän? vai muutaman tunnin kova salamointi ja sitten ohi? kovasti on näköjään luvassa ukkosta tosiaan.
Samanlaisia ne ukkoset taalla on kuin muuallakin. Valilla kestaa koko paivan, valilla ihan vaan tunnin kaksi.
Fortalezassa en muista nahneeni sadetta koskaan, mutta kun olin Recifessa jokunen vuosi taapain niin siella satoi toista viikkoa yota paivaa.
Eli sillalailla ne menee.
- Olin...
... juuri tuolloin Fortalezassa, sadetta oli vain aamuyöllä tai aamuisin, ukkosta en kuullut yhtään kertaa eikä salamointia näkynyt.
Lähtöpäivänä ma 23.2. satoi, mutta sillä ei enää väliä ollut.
Oli hieno loma, yksi parhaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5897792Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3402975Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3932111- 1281307
- 311263
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51199Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061095- 911063
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641033- 46913