haluaisin tietää jos joku on virittänyt samuraita, niin onko siitä ollut mitään hyötyä tai jotain haittaa. ei mitään mankin virittämisiä kiitos, vaan samurai crossin. enkä ole mikään lapsi, joten ei mitään "aja turvallisesti vakiolla"- ohjeita. itselläni on siis samurai cross 110. vakiona se on aika laiska. tosi laiska. mutta jos jollain on kokemusta niin kertokaa ihmeessä.
samurai crossin virittäminen
3
818
Vastaukset
- Viritys....Mä viritin Hondan Z50J:n eli Monkeyn koneen vaihtamalla kireämmän nokka-akselin, jäykemmät venttiilinjouset, koneistamalla kannen kanavat, muokkaamalla pakoputkea ja vaihtamalla kaasuttimen ja ilmanputsarin. Virinokkaa ei saanut mun vuosimalliin, mutta sorvasin toisen vuosimallin virinokan kaulat pienemmiksi ja kiillotin ne yläasteen teknisen työn tunnilla. Porasin vielä öljykanavat niin kuin oli alkuperäisessäkin. 
 Vääntöä tuli ihan sikana lisää yläkierroksille eli teho kasvoi reippaasti. Öljyt vaihdoin usein ja tsekkasin myös venttiilinvälykset. Kiihtyi 0-50 km/h 5,6 s.
 Jos et ole aloittelija, niin nämä onnistuu helpolla. Kannen työstäminen on se työläin homma.
- jak€Kyllähän noita pystyy virittämään niin kuin muitakin laitteita. Mutta kannattaa varmaan heitää aluks se samurai roskiin ja ostaa oikea pyörä missä on tehoa jo valmiiksi ja kun ne tehot loppuu niin sit voi puhua virittämisestä - XDrivernoinhan se olis paras ratkaisu, mutta kun nimenomaan haluan viritää samuraita 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti725426
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset665192
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut353784
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052887
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942762
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k312712
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131971
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2241599
- 1561394