Sanat vain särkis
älä sano.
Ole vaiti
Tuon hiljaisen metsän reunan,
sen jokaisen puun,
tuon harmaan rakkaan,
ladon ovisuun.
Saapuu taas kevät ja
tutut samat puut,
lato ovisuu.
Katsonko väärään tauluun
jotai uutta ovisuulla,
istuu siinä mietteissään.
Vettä kaivosta vinkkaan,
hetkes ladon suuntaan,
katsomaan jään.
Vesiki ämpäristä loiskuu,
jalat helmat kastuu,
kuis noi eloisaks,
veskii alkoi.
Sydän, sieltä se alkoi,
virtas käsivarsiin asti,
ämpärissä kuohutti veden.
Tuli kirjoittaa
sydämen oveen nimeä,
valveilla yöllä pitää,
ei maata ei voi.
Unettomaks yö,kuu paistaa,
kuka on tuo vieras,
nimeään tuli taas kirjoittaa.
Yön hiljaisuus läsnä,
sanat vain särkis,
älä sano.
Olen vaiti.
Älä sano
10
332
Vastaukset
- Mysteriet
Sanojesi hiljaisuus huutaa kaikkea kaunista!
En sano - olen mykistynyt!Jota niin pitkään katsonnu,
jotaki uutta siihen ilmestynny.
Somaahan se myönnän,
ovisuulla joku siinä istuu.
Ei passaa sanoo -
särkyis taulu.
Mysteriet
hymysuin tässä kiitosta laitan,
kohta maalle meenki,jospa sielä,
tuon ladon osisuun nään
Liisa samalla kiikaroi
- kaaru
Sanon näin julkisesti
kerta toisensa jälkeen
että pidän näistä
olet minun menu
silloin kun täällä kuljen
saapuu kevät
tutut samat puut
Liisa töllin ovella
istuu mietteissään
tuli kirjoittaa
runoja sulkakynällään
joka teksti lähtee
hänen sydämestään
Olin nyt tuhma...en ollut vaiti:)))Tulen läpi lumikenttien,
hiljaisuuden vuorien.
kaaru
sen sydämen kynän,
sille anoen sanoa jotaki,
kiitos avaa tietä,
olen otettu muistat minua.
Sain taas elää hetken,
talven lumivalkoisen,
kuulla, kuinka lumi,
jalkaini alla narskui.
Sen vanhanajan lämmön,
sytytin tulen
kammarin suloinen lämpö läsnä,
jääkukat ikkunoissa suli.
Sinulle ajatuksiani toin ja
hyvää alkanutta uutta viikkoa,
runolapselles Liisalta terkkuja
- Minanoita
Kevättä ilmassa....
Runosi
saa minut vaikenemaan,
en halua sanoillani särkeä kauniin
runosi tuomaa tunnelmaa=)))On meidän olla,
sanat särkis,
hiljaisuus olkoon ylin.
Minänoita
Näin kiteissä lumihangen,
niissä kevään säteilyä,
valkoinen vaippa kaikkialla,
ohenee, ohenee,
yks hiutale kerrallaan.
Sinulle tiedätkö, sanat ei riitä,
kiitos mikä sydämessä asuu,
sen tielleen luokses,
keväisiä valoisia ajatuksia päivääs.
Liisa toivottaa hyvää alkanutta viikkoa
Kiitos "Liisukka"
Nämähän on näitä kuvia joita,
joissa yhäti elää,
vaikka ei kerro puut,
ajanpatinaa harmaata siinä näkyy,
ajan kämmenen harmooninen jälki.
Margitta
Kauniit maisemat ne sieläki ja
seki avantooo!!!
ketäs muuta niin odottaa,
kuin Sinua Magitta.
Terkkuja täältä maisemista ja
kiitos kun poikkesit,
keväistä mieltä säätiedotus lupaa..Liisa
istuu hän jolle ei
sanoja löydy,,ei tarvi.
Ymmärtää sanoittakin.
Taas kävi suoraan sydämeen runosi.
Sanoitta niiaan ja kumarran ystävälle.:)On jääny ja katsoo syvään,
ilmestyy vasta kun kaikki muu,
huuto, kysymykset on laannu.
On opetuksen saanu,
mitä on kun,
ei enää läsky.
ruusu-kielo
Sunulle lämmin halaus,
sydän sielä elää,
koskettaa myönnän, sitä syvintä.
Olin mökilläni viikonlopun ja
sielä taas tulin,
kauneudesta saraaks, tiedätkö.
Katsoi minne vaan oli,
valkoista koskematonta lunta.
Tämä tauti minussa jo,
onki kroonista, aina sairastun.
Kiitos lämmin tuulahdus sydämelles,
täälä aurinko yhdellä silmällä katsoo..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
