aina monta rauta tulessa? eli heillä on yhtä-aikaa monta naista ja aina niillä on varaahenkilö sivussa?? siis pelimiehiäkö?
Olen rakastunut kalamieheen ja haluun olla hänen ainoa nainen:-D kiitos
onko totta
19
2825
Vastaukset
- kala36 nainen
kaloilta? kun ne rakastuu tosissaan niin ne ei muuta tajuakkaan kuin rakkautensa kohteen....Onko teidän suhde miten alussa?
- luulisin
ettei kalat m on sellaisia, mutta kaverilta sain tämmösen kuvaan kalamiehestä hän antoi neuvoa että kuulemma ne on kaikki pelimiehiä, mutta mun kalamies ei ainakaan vaikuta siltä. suhde on ihan tuore vasta alussa, mut minä kala naisena ihastuin heti häneen, kun kalamieheen ei voi olla ihastumatta, ne ovat ihania ja vetää ihmisiä puoleensa.. hän on kiltti ja söpö, mut liian etäinen ja hidas:)
- kalat miehen kalastanut härkä
mutta kalat miehen sydän sykkii kyllä vain sille yhdelle tietylle naiselle.. =)
- Danzigi
Olen täysin samaa mieltä. =) Ei auta siinä väliin tulla kenenkään kun sydän on jo varattu toiselle.
- menossa
jatkuvasti.
- paskaa D:
Mikä jousimies latelee tuommoisia juttuja.
- kkkkkkk
Älähän pety, ei tunne sanaa yksi.Ei pelimies vaan täydellinen raukka.
- Totuus kirpaisee.
jättänyt, et vaan ollut hänelle se oikea ja hän jatkoi etsimistä.
- löydät paremman
pariin kalamieheen olen hiukan pettynyt.
Kala ei ole kenenkään.
Pitää hetken lämpimänä,,,,suorastaan kyllästyttävä.
Viehätysvoima,,,alhainen.- uskollisuus
Kalamies sanoi mulle, että sillä ei ole ketään muuta kuin minä, ettei ole edes kiinnostunut kenestäkään muusta. Sanoi näin vaikkei olla edes suhteessa. Aika näyttää, kuinka tosissaan hän on.
Sanoi myös, ettei missään tapauksessa halua mitään on/off suhdetta, jossa tapaillaan vaan joskus, vaan että haluaa olla yhdessä kunnolla.
Hän ei myöskään suostu avoimeen suhteeseen. Kertoi myös olevansa mustasukkainen. No, minäkin olen kyllä hänestä; sen verran ihana mies on..
Toivottavasti päästään jossain vaiheessa suhteeseen; jäitä hattuun sitä ennen. Vaikeeta on; kipinät lentelee kun ollaan lähekkäin!! - Danzigi
uskollisuus kirjoitti:
Kalamies sanoi mulle, että sillä ei ole ketään muuta kuin minä, ettei ole edes kiinnostunut kenestäkään muusta. Sanoi näin vaikkei olla edes suhteessa. Aika näyttää, kuinka tosissaan hän on.
Sanoi myös, ettei missään tapauksessa halua mitään on/off suhdetta, jossa tapaillaan vaan joskus, vaan että haluaa olla yhdessä kunnolla.
Hän ei myöskään suostu avoimeen suhteeseen. Kertoi myös olevansa mustasukkainen. No, minäkin olen kyllä hänestä; sen verran ihana mies on..
Toivottavasti päästään jossain vaiheessa suhteeseen; jäitä hattuun sitä ennen. Vaikeeta on; kipinät lentelee kun ollaan lähekkäin!!Tuo on jo hyvä merkki jos toinen osapuoli noin sanoo. Taisin itsekkin aikoinaan jotain samankaltaista sanoa ja kyllä se myös valitettavasti piti/pitää paikkansa. (Niille epäilijöille) Eli kun kalat mies on tosissaan niin asiat tehdään selväksi ja niistä myös pidetään kiinni. Tämä on ainakin oma näkemykseni asiasta, kala kun olen. :)
Taitaa suhde olla vielä aika alussa tuossa. Niin ja jostainhan se on tosiaankin aloitettava. :)
On/Off suhdetta en kyllä itekkään aikoinaan tahtonut vaan sen kunnon suhteen ilman mitään epäilyksiä et ollaanko tässä yhdessä vaiko ei. Todella rassaavaa semmonen..
Toivottavasti tuossa nyt vielä suhteeseen päädytte. Ainakin nuo sanat merkitsee jo paljon. :) - kalamiehen uskollisuus
Danzigi kirjoitti:
Tuo on jo hyvä merkki jos toinen osapuoli noin sanoo. Taisin itsekkin aikoinaan jotain samankaltaista sanoa ja kyllä se myös valitettavasti piti/pitää paikkansa. (Niille epäilijöille) Eli kun kalat mies on tosissaan niin asiat tehdään selväksi ja niistä myös pidetään kiinni. Tämä on ainakin oma näkemykseni asiasta, kala kun olen. :)
Taitaa suhde olla vielä aika alussa tuossa. Niin ja jostainhan se on tosiaankin aloitettava. :)
On/Off suhdetta en kyllä itekkään aikoinaan tahtonut vaan sen kunnon suhteen ilman mitään epäilyksiä et ollaanko tässä yhdessä vaiko ei. Todella rassaavaa semmonen..
Toivottavasti tuossa nyt vielä suhteeseen päädytte. Ainakin nuo sanat merkitsee jo paljon. :)..rohkaisusta.
Suhde on todellakin alussa. Ollaan tapailtu muutaman kerran. Puhuttu ollaan kuitenkin todella paljon ja käyty elämän perusasioita yhdessä läpi; kalamiehellä tuntuu olevan arvomaailma kohdallaan, mistä olen erityisen tyytyväinen.
Valitettavasti hän on tullut hyväksikäytetyksi edellisessä suhteessaan ja siksi pelkää kovasti heittäytymistä..
En tiedä, pitäisikö minun tehdä jotain. Tiedän, että hän on herkkä ja ehkä ujokin, mutta luulen, että hän tekee moovit kun on siihen valmis..? - odottaa
kalamiehen uskollisuus kirjoitti:
..rohkaisusta.
Suhde on todellakin alussa. Ollaan tapailtu muutaman kerran. Puhuttu ollaan kuitenkin todella paljon ja käyty elämän perusasioita yhdessä läpi; kalamiehellä tuntuu olevan arvomaailma kohdallaan, mistä olen erityisen tyytyväinen.
Valitettavasti hän on tullut hyväksikäytetyksi edellisessä suhteessaan ja siksi pelkää kovasti heittäytymistä..
En tiedä, pitäisikö minun tehdä jotain. Tiedän, että hän on herkkä ja ehkä ujokin, mutta luulen, että hän tekee moovit kun on siihen valmis..?sen voin sanoa jos kalamiestä hyväksi käytetään tai luottamus petetään,tasan tarkkaan hän on varovainen kennes aloittaa vakavasti seuraavan suhteen,keskustelkaa ja kuunnelkaa toisianne
- jotain erikoista ?
kalamiehet jos kuka on pelimiehiä,vaikka ei välttämättä päällepäin näy,kalamiehenä voin sanoa omasta kokemuksesta että välillä on monta rautaa tulessa vaikka ei aina itse haluaisikaan,
mutta kun naiset on niin ihania ja olen aina tullut hyvin juttuun heidän kanssaan,välillä ehkä liiankin hyvin että ei oikein itsekään tiedä mitä haluu,naisia on siis riittänyt ja kysynkin naisilta et mikä ihme se on joka kalamiehessä viehättää ja vetää puoleensa?- paätee kala naisiin
itse olen kala nainen ja vedän magneetin lailla miehiä puoleeni:) en tiedä mikä meissä kaloissa on niin erikoista kun ihmiset ihastuvat meihin niin nopeasti? olen lukenut näistä horosk jutuista paljon, ne sanoo että kaloissa on paljon vetovoimaa ja vetää kyllä toista sukupuolta puoleenssa paljonkin... ja minä olen itse hullun lailla rakastunut kalamieheen vaikka hän ei ole superkomee mies! mut se kelpaa mulle hyin ja halun sitä niin kovasti, itsekkään en ymmärrä miksi ihastuin niin nopeasti häneen:) mut ku se on niin ihanaa ja söpö, häneen ei voi olla ihastumatta:-)
- ihastuin....
paätee kala naisiin kirjoitti:
itse olen kala nainen ja vedän magneetin lailla miehiä puoleeni:) en tiedä mikä meissä kaloissa on niin erikoista kun ihmiset ihastuvat meihin niin nopeasti? olen lukenut näistä horosk jutuista paljon, ne sanoo että kaloissa on paljon vetovoimaa ja vetää kyllä toista sukupuolta puoleenssa paljonkin... ja minä olen itse hullun lailla rakastunut kalamieheen vaikka hän ei ole superkomee mies! mut se kelpaa mulle hyin ja halun sitä niin kovasti, itsekkään en ymmärrä miksi ihastuin niin nopeasti häneen:) mut ku se on niin ihanaa ja söpö, häneen ei voi olla ihastumatta:-)
...kalamiehessä hänen ihanan cooliin tapaansa lähestyä minua. Hän oli kuin patsas, joka hengitti.
Puhalla minuun elämä, hän sanoi.
Hengitin hiljaa hänen tuoksuaan ja lupasin. - härrrkänainen
ihastuin.... kirjoitti:
...kalamiehessä hänen ihanan cooliin tapaansa lähestyä minua. Hän oli kuin patsas, joka hengitti.
Puhalla minuun elämä, hän sanoi.
Hengitin hiljaa hänen tuoksuaan ja lupasin.Hän on niin rauhallinen ja cool ja silti saa minun pulssini lyömään tuhatta ja sataa pelkällä olemuksellaan. Kun hän katsoo silmiini, olen ihan myyty.
- pettäjä
verta suonissa virtaa. Seurustelin kalat miehen
kanssa puoli vuotta ja koko tämän ajan hän petti
minua....minä en yksin riittänyt ja se toinenkaan
ei riitänyt- voi liittyä....
..kalamiehen epävarmuus ja takertuvuus.
Tuntemani kalamies roikkuu entisessä tyttöystävässään ihan epätoivoisesti. Kun nainen kaataa kylmää vettä sen niskaan, kalamies juoksee seuraavaksi parhaan luo takertumaan. Tuntuu, ettei se osaa olla yksin yhtään. Tämän lisäksi sillä on muutamia uusia tuttavuuksia, joita pitää hollilla ja tapailee, jos ei muut keksi.
Et musta tuntuu, et toi pelimies-touhu on varsinaisesti epävarmuutta ja pelkoa yksin olemisesta, ihan suorastaan läheisriippuvuutta. Ei taida ymmärtää, että tolla menolla ei voita kenenkään luottamusta puolelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091