Lasiluuranko suljettu!

höpsö

eeii! rupesin itkee ku tajusin et se on täydytty ihan oikeesti sulkee! vittu varmaa sen subin ohjelman takii joku löys sinne ja anto ilmi! vittu hankkis elämän! ää, rupesin taas itkee. mä tartten sitä sivuu. kaikkii niit ihmisii siel, jotka ymmärtää. ja Suomi on muka vapaa maa. täytyy kerääntyy yhtee ja tehä uus foorumi! mä ainaki paastoon siihen asti et se sivu palautetaa. Keep the spirit girls! Hunger hurts but starving works

36

13573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ó___Ò

Ne vei meiltä sivut! Nyt joukkopaastousmielenosoitus! Dääm.. Tehään sitte tästä vaikka sellai sivusto jos ei muu auta ;) Ei toi sheriffi oo kauheen aktiivinen :D

• eva-marie

huomasin saman.

rupesin heti itkemään, mistä saan nyt
      tukea laihduttamiseen?
      tajuaako ne yhtään että sen minun
      elämälleni tosi merkityksellinen
      paikka! ja varmaankin monelle muulle.

• fhhhzsdgr

Kun mä rupesin tota seuraamaan sairastuin anoreksiaan, enkä todellakaan toivo että sivut palaisivat koska en halua tätä samaa helvettiä yhdellekkään terveelle ihmiselle. Olin siis aivan terve ennen kuin aloin noita sivuja seurailemaan.

• CillaQ
        fhhhzsdgr kirjoitti:

Kun mä rupesin tota seuraamaan sairastuin anoreksiaan, enkä todellakaan toivo että sivut palaisivat koska en halua tätä samaa helvettiä yhdellekkään terveelle ihmiselle. Olin siis aivan terve ennen kuin aloin noita sivuja seurailemaan.

Jep, muakin ärsyttää nyt ihan rutosti. Mun elämä ei oo mitenkään riippuvainen tosta, enkä itkeny, mutta oli siellä kumminkin "kiva" (välillä myös ärsyttävä, mutta silti kiinnostavaa) käydä.
        Buu.

Ja jotenkin en usko, että ihan terve ja tasapainoinen ihminen sairastuu mistään sivusta....

• superchic86
        CillaQ kirjoitti:

Jep, muakin ärsyttää nyt ihan rutosti. Mun elämä ei oo mitenkään riippuvainen tosta, enkä itkeny, mutta oli siellä kumminkin "kiva" (välillä myös ärsyttävä, mutta silti kiinnostavaa) käydä.
        Buu.

Ja jotenkin en usko, että ihan terve ja tasapainoinen ihminen sairastuu mistään sivusta....

http://www.suntuubi.com/?newspage=153

• ELLE)
        CillaQ kirjoitti:

Buu.

huomasin kans eilen päivällä saman ja en voi vieläkään uskoo todeks :(

ei vaan vois uskoo miten paljo tukee sieltä saa.
        voin sanoo että nyt kyllä vituttaa. ja paljon.

• Vitkukissa
        CillaQ kirjoitti:

Buu.

"Ja jotenkin en usko, että ihan terve ja tasapainoinen ihminen sairastuu mistään sivusta...."

Jos et ole käynyt, et voi tietää ja ainakin nuo sivut minua (sairastan mitä todennäköisimmin anoreksiaa) innostivat jatkamaan ja suhtautumaan sairauteen ei-niin-vakavasti/ei-yhtään-vakavasti.

• CillaQ
        Vitkukissa kirjoitti:

"Ja jotenkin en usko, että ihan terve ja tasapainoinen ihminen sairastuu mistään sivusta...."

Jos et ole käynyt, et voi tietää ja ainakin nuo sivut minua (sairastan mitä todennäköisimmin anoreksiaa) innostivat jatkamaan ja suhtautumaan sairauteen ei-niin-vakavasti/ei-yhtään-vakavasti.

Niin, oon käyny ite tuolla päivittäin varmaan lähemmäs vuoden, mutta en mä oo sairastunu mihinkään. Sen takia en vaan usko, että joku ksittäinen sivu sairastuttaa ketään.
        Mutta jos ite koet, että sulla oli kaikki hyvin ennen sinne eksymistä, niin en kyseenalaista. Ja oon pahoillani, toivottavasti voit nyt paremmin.

• hv

Oikkesti kaikki normaali painoiset laihduttajat vois hankkii elämän ja keskittyä todellisuuteen! todella säälittävää ja naurettavaa, kun joku koko ajan itkee sitä, kun on liian lihava. Vitun pillittäjät! Maailmassa on paljon suurempiakin asioita, kun se kuinka lihava sä olet. Hakeutukaa hoitoon!

• ja tietämätön
        hv kirjoitti:

Oikkesti kaikki normaali painoiset laihduttajat vois hankkii elämän ja keskittyä todellisuuteen! todella säälittävää ja naurettavaa, kun joku koko ajan itkee sitä, kun on liian lihava. Vitun pillittäjät! Maailmassa on paljon suurempiakin asioita, kun se kuinka lihava sä olet. Hakeutukaa hoitoon!

Ootko sä vähän tyhmä tai jotain?
        Mitäpä luulet kuinkakohan moni alipainonen on ennen ollu normaalipainossa tai ylipainossa ennen sairastumistaan.
        Toisekseen susta voi olla äärimmäisen tyhmää kun joku normi/alipainonen itkee läskeyttään,mutta muille sairastaville se on kaikkea muuta.

• NIINPÄ!!!!!

yhyyyy yhyyyyy yhyyyyy nyyh byääääääh!!!!1111 apua nettisivu suljettu, en ehkä selvii tästä ikinä meen ehkä viilteleen ranteet auki ja kiskon putkeen ainaki neljä buranaa et saan pään sekasin ku ei tätä tuskaa muuten kestä!!!!1111 Oon vaa itkeny koko päivän paskaki tuli just housuu ku en osaa keskittyy muuhu ku tähä itkemiseen!!!111 mut ehkä tää tästä ku vähä viiltelee ja sit rakensin sivujen muistoks itelleni alttarin jonka äärellä uhraan vuohia ja esikoispoikia ja juon verta!!!!!

• -__-

Mulle on oikeastaan ihan sama vaikka lasiluuranko suljettiinkin, syömishäiriön alkuaikoina ramppasin siellä ahkerasti, mutta sitten alkoi ne pikku teiniäxät vituttamaan liikaa. Kukaan ei edes valvonut tai siivonnut sitä mitenkään ja foorumi täyttyi niistä "yhyy painan x kiloa, olenko lihava?" ja "voi ei söin omenan"- viesteistä.

Eli perustakaa pikkulissut uusi foorumi jos noin kamalasti itkettää.

• haistaisvat..

Joo ja ei niinku voi yhtää kunnioittaa niitä pitkiä viestiketjuja mihin kirjotettu kaikkii reseptei ja niksei ja kaikkee. Siinä vaa poistettu meijän urotyöt! Läskit ne vaan kateellisina sulkee sivuja kun ei niillä muutakaan tekemistä ole. SAATANA!

• jei

• kuolevan laihuuden ihannoin...

Miksi pitää olla sairautta edistävä,ihannoiva ja lähemmäs kuolemaan vievä sivusto?

• höyheneksi haluava

Lasiluuranko suljettu ;/
      Olen alkanut nyt ite käymään höyhen palstalla:

http://hoyhen.palstani.net/

Kaikki sinne! ei vedä vertoja kyllä lasiluurangolle mutta parempi kuin ei mitään!

• ..........

tiiätkö ei taia itelläs olla elämää ku siellä surffailet

• -M-

Ah. tehtyäni suntuubille useita kertoja valituksen ja pastettuani teidän keskusteluita heille lasiluuranogn sivuilta, sekä otettuani yhteyttä suntuubin ylempään johtoon, sivut vihdoin suljettiin.

Tottakai sivut olivat teille tärkeitä, ne neuvoivat kuinka laihduttaa, huom. laihduttaa väärin. Sairastuen. Kuten joku tuossa jo sanoikin, sairastui sivujen takia. En ole yllättynyt.

Te jotka tulette vielä vastaamaan tähän viestiin, että " ei se ollu sellasta, siel tuettii niitä jotka haluaa oikeesti laihduttaa terveesti ja auttaa pääseen anoreksiasta yli!!!!1111", pyytäisin teitä miettimään hetken ensin, että kauanko aijotte jatkaa itsellenne valehtelua?

• sun kanssas!

Oletko kuullut koskaan sanan- ja ilmaisunvapaudesta?
        Tämä oli vain Suntuubin ratkaisu ja lähinnä kai sivuston suosion vuoksi, joka oli heille noloa mainosta.

Kyllä syömishäiriöisilläkin on oikeus ilmaista itseään ilman holhotuksi tulemista. Tältä se valitettavasti kuulostaa - pidät siitä tai et.
        Ei näitä tyttöjä kuunnella missään muuallakaan sen enempää. Ei lohikäärmettä nimeltä Anoreksia voiteta sensuurilla, eikä syömishäiriöiden yleisyys näistä sivuista johdu!

Ns. hoito saattaa vain opettaa heille vielä pahempaa itsestä vieraantuneisuutta. Mikään ei ole niin kaameaa kuin se, että ei ole oikeutettu omaan kokemukseensa. Aiotko seuraavaksi sulkea kaikkien masennusta sairastavien blogit?

• Haloo kansa!

Mut varmaan siksi, jos siellä on pienempiä lapsia käynyt. Ja ei ne ikärajoitukset lapsia pidättele. Ja asian laita saattaa olla niin, että jotkut ovat myös ruvenneet yrittämään laihduttaa. Sairasta! - Vanhempi

• tyttö90

onko teistä kiva, niiden mielestä joille anoreksia on elämäntapa, olla sellanen luuranko , se ei ole edes nättiä ? se on rumaa, ja siihen voi KUOLLA. eikö olisiki mielummin parempi elää terveellistä elämää, olla lihaa luiden ympärillä ja olla onnellinen? kuin vahtia jokasta suupalaa, ettei vaa lihoo.. voi luoja. parempaa hoitoa saatte kyllä muualta kun jostain nettisivulta

• rythegwefads<
        tyttö90 kirjoitti:

onko teistä kiva, niiden mielestä joille anoreksia on elämäntapa, olla sellanen luuranko , se ei ole edes nättiä ? se on rumaa, ja siihen voi KUOLLA. eikö olisiki mielummin parempi elää terveellistä elämää, olla lihaa luiden ympärillä ja olla onnellinen? kuin vahtia jokasta suupalaa, ettei vaa lihoo.. voi luoja. parempaa hoitoa saatte kyllä muualta kun jostain nettisivulta

tänään tulee uusintana tuo dokkari miks noi sivut suljettiin.

subtv klo 22.30

• asdsadasd
        rythegwefads< kirjoitti:

tänään tulee uusintana tuo dokkari miks noi sivut suljettiin.

subtv klo 22.30

Nyt kyllä joku tekee kunnon foorumin, kun tuo lasiluuranko suljettiin ;(

• fgedgsd

Henna kalinainen hymyn blogissaan mainitsi lasiluuranko sivustosta , jossa kuulemma kävi ihannoimassa kuvia ja lukemassa laihdutus vinkkejä . Luulempa että sen takia lasiluuranko sivusto suljettiin .

• jujujujj

Hah, ennen kuin esittelet tätä idioottimaista teoriaasi voisit perehtyä faktoihin :)
        Lasiluuranko suljettiin ennen Hennan blogitestejä. Esim se kirjoitti blogissaan menneessä aikamuodossa joka viittaa siihen että sivusto oli blogikirjoituksen aikaan jo suljettu.

• anoreksian voittanut
        jujujujj kirjoitti:

Hah, ennen kuin esittelet tätä idioottimaista teoriaasi voisit perehtyä faktoihin :)
        Lasiluuranko suljettiin ennen Hennan blogitestejä. Esim se kirjoitti blogissaan menneessä aikamuodossa joka viittaa siihen että sivusto oli blogikirjoituksen aikaan jo suljettu.

Onpa aivan hirveää, että yksi sivusto on suljettu. Menkää ja ahmikaa ulostuslääkettä ja viiltäkää ranteenne auki, niin ei tarvii täällä porata.

• ei hele :DD

hahah :D no onko teidän oma pikku säälittävä yhteisönne suljettu. eiköhän sitä syyttävää sormea voi osoittaa ihan vaan teidän suuntaanne. mitäs itse hölmöilitte ja nolasitte itsenne ja viljelitte niin idioottimaista juttua nettiin että sivusto piti oikein sulkea. niinhän se menee että tyhmyydestä saa kärsiä. kukaan tuskin on käskenyt teitä olemaan niin naurettavia...joten kiittäkää vaan itseänne. kiitos ja kumarrus. suntuubin "johto" on kerrankin tehnyt jotain fiksua ja olen ylpeä heidän toiminnastaan.

• ldffd

:((( loppu

• EDNOS
        ldffd kirjoitti:

:((( loppu

Miksi ns normaalit ihmiset tulevat jonnekkin Suomi24 keskusteluun vittuilemaan, kun eivät itse ymmärrä asiasta mitään? Anoreksia on sairaus, yrittäkää nyt molemmat osapuolet ymmärtää. Tuollainen halventava solvaaminen ei todellakaan auta mitään, joten millainen ihminen ottaa tavoitteekseen aiheuttaa sairaille nuorille mielipahaa, aivan kuin sitä ei heillä jo olisi tarpeeksi. Sivusto on varmasti tarjonnut monelle vertaistukea, vaikka sisältö onkin kyseenalaista ja kannustaa usein jatkamaan.

• xs
        EDNOS kirjoitti:

Miksi ns normaalit ihmiset tulevat jonnekkin Suomi24 keskusteluun vittuilemaan, kun eivät itse ymmärrä asiasta mitään? Anoreksia on sairaus, yrittäkää nyt molemmat osapuolet ymmärtää. Tuollainen halventava solvaaminen ei todellakaan auta mitään, joten millainen ihminen ottaa tavoitteekseen aiheuttaa sairaille nuorille mielipahaa, aivan kuin sitä ei heillä jo olisi tarpeeksi. Sivusto on varmasti tarjonnut monelle vertaistukea, vaikka sisältö onkin kyseenalaista ja kannustaa usein jatkamaan.

no nyt nää uudet; höyhenen kevyt

käykää laittaa ilmoitus niistä, nekin saatais pois!!!!

• 151cm 48kg ”läski”
        xs kirjoitti:

no nyt nää uudet; höyhenen kevyt

käykää laittaa ilmoitus niistä, nekin saatais pois!!!!

en jaksaisi valittaa mutta nyt on pakko! Tiedän, että niille joille anoreksia on elämäntapa se on tapa selviytyä. Jos tuntuu ettei pää pysy kasassa käy lenkillä eikä syö mtn se ”auttaa”. Joo auttaahan se. Mutta vaan hetken. Vähän aja päästä pitää taas mennä lenkille ja olla syömättä.
        Te jotka pidätte anoreksiaa elämäntapana se on ihan okei. Mutta voisitte miettiä läheisiänne. Yksi kaverini laihduttaa jatkuvasti ja saan monta kertaa viikossa kuulla valitusta siitä kuinka HUI kamalaa mä söin palan suklaata. Siinä alkaa suht tervekkin ihminen ahdistua. Tämän lisäksi saa kuunnella mieletöntä roskaa siitä että oiii kamalaa en oo käyny viikkoon lenkillä.
        Lisäksi anorektikot ja bulimikot saavat enemmän huomiota kuin ne, jotka purkavat ahdistusta muilla tavoilla esim viiltelemällä.
        Anorektikot ja bulimikot satuttavat läheisiään paljon näkyvämmin ja huomattavammin kuin esim ne , jotka viiltelevät.

• öööööööööööööööööööö

Eiks se poistettu osin siks et siel diilattiin huumeita? Ku mones paikas kerrotaan semmost tarinaa ja et toi sääntömääritys tuli vast sen jälkee...

• arghjklöä

"pro-ana" ja "pro-mia". Voi että.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe