Huulirihmakalat

Seepratyttö

Ostin noin kuukausi sitten kolme huulirihmakalaa yhden pojan ja kaksi tyttöä. No kävi niin, että uros muuttui apaattiseksi ja kuoli..syytä en tiedä. Voiko olla, että tämä toinen "naaras" ei olekaan naaras ja ahdisteli urosta niin, että tämä stressaantui kun ei saanut omaa reviiriä. Tämä "naaras" on nimittäin muuttunut tummemmaksi ja kasvanut paljon enemmän kuin toinen naaras. Se on myös agressiivinen. Nyt toinen naaras kyhjöttää piilossa ja jos tulee näkyviin ni turpiin tulee toiselta. Onko siis mahdollista että minulle onkin myyty kaksi urosta ja yksi naaras. ? Saakohan siitä mitään korvausta. Täytyy varmaan käydä ostamassa lisää tyttöjä kun muuten tuo yksi on hyökkäyksen kohteena koko ajan. Johtuuko se piileskely ja apaattisuus siitä agressiivisesta rihmasta vai onko jokin muu vialla ?

2

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      LUE ENSIN TÄMÄ, ONGELMIA AKVAARION TAI KALOJEN KANSSA

      Vastaa kysymyksiin...

      Epäilysi ovat mahdollisia mutta tuskimpa mitään uutta kalaa saat kuolleen tilalle, tai mistäpä sen voi tietää kun käväset kysymässä ja esität asian vilpittömästi... ei voi tietää mitä päättävät, yleensä eivät anna uutta kalaa tosta noin kuolleen tilalle, vaihtaa voivat akvaarioon sopimattomia lajeja mutta ei siinäkään tiliä tee, yleensä jää tappiolle, rahallisesti.

      Älä täytä akvaariotasi liikaa!

      • seepratyttö

        Juttelin asiasta jo liikkeessä. Tämä " naaras" nyt sitten onkin koiras. Kaksi muuta rihmakalaa kuolivat. Syytä en saanut selville. Nämä ovat näitä mystisiä kala kuolemia. Toivottavasti kaikki muut kalat pysyvät kunnossa eikä akvaariossani ole mikään vikana. Mutta juu..luen tuon juttusi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe