Suprima housut

.Bina.

3

2767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suprima1218

      Heippa!
      Minulla on kolmet (vrk. kierrossa) Suprima 1218 housut. Ne ovat tarkoitetut vaippojen päällä pidettäviksi. Mitään kiinnityssysteemenjä niissä ei ole. Sisälle käyvät vaikka inko-housut, tarra- tai teippivaipat.

      Muotovaipatja suorakaidevaipat jne. käyvät nähdäkseni vain hygieniahousujen tai verkkohousujen kanssa.

      Minulla on Suprimahousuissani Tena Slip Mazi ja öisin lisäksi pari harmony lisävaippaa.

      Tyytyväinen olen. Ohivuotoja ei ole ollut tippaakaan.

    • -Petri-

      Muovihousut on tarkoitettu yleensä isompiin vuotoihin ja pitämään niiden päällä olevat vaatteet kuivina. Ja noin ne toimivatkin, jos ne ovat riittävän istuvat, eivät siis liian väljät reisistä ja nukkuessa vyötäröltä. Muovihousujen ongelma on hikoilu, joten niiden ja ihon välissä olisi hyvä olla imumateriaalia joka kohdassa.

      Toisaaltaan koska kouruvaipoissa on itsessään jo muovipinta, niin kouruvaippojen toimintaan riittää että ne ovat tiiviisti ihoa vasten. Tuolloin ne harvemmin vuotavat, kunhan et ylitä niiden imukapasiteettia, joko laskemalla niihin liian nopeasti tai sitten vaan ajan kanssa liikaa. Mukavinta kouruvaippoja on käyttää verkkopöksyjen kanssa, koska noissa on se tarvittava puristus, mutta toisaaltaan ihoa vasten ei ole tarpeetonta muovia, kuten käy, jos käytät kouruvaipan kanssa muovihousuja. Tuolloin toimiva yhdistelmä voisi olla kouruvaippa, alushousut, muovihousut ja sitten päällihousut tai hame. Alushousut siis väliin lieventämään tuota hikoilua aiheuttavaa muovi vasten ihoa -ilmiötä.

      Suosittelen siis pysymään tuossa kouruvaippa ja verkkopöksy -yhdistelmässä, sillä se kuitenkin lienee mukavampi käytössä kuin muovihousut. Jos siis tuon antama suoja on riittävä. Jos ei, niin sitten joko slip, eli kokovaippa tai jokin muu vaippa, kenties jopa muovihousujen kanssa voi olla se mitä tarvitset. Varsinkin kesällä tiedossa on kyllä hikoilua, mikä taas voi teettää ihonärsytystä ja kutinaa.

      Noissa linkittämissäsi 1252-housuissa taitaa olla suorakaidevaipalle päätytaskut, mutta silti suorakaidevaipankin käyttö saattaa olla mukavampaa jos se ei ole taskuissa. Tämä taas tuon muovi-iho-alueen minimoimiseksi. Toki kouruvaippaakin voi noiden kanssa käyttää, mutta taas mielellään sen puristuksen kanssa, eli joko muovihousujen pitää olla aika tiukat tai muovihousujen päällä on hyvä olla (verkko)pöksyt. Tiukat muovihousut eivät välttämättä ole mukavat, taas syynä tuo muovi vasten ihoa. Parhaiten muovihousuissa toimivat muovittamattomat vaipat. Tällöin virtsa ei voi joutua suojamuovin ja housujen väliin, mistä se helpommin sitten vuotaa imeytymättä vaippaan.

      • ei ärsytä

        Aluksi muovihousu saattaa hiostaa mutta kas kummaa iho tottuu muovihousuun eli siis paljaan muovin kosketukseen ja jo vuoden käytön jälkeen hikoilu loppuu.
        Minä olen käyttänyt muovihousuja ja suorakaidevaippaa yli 30 vuotta ja peppuni on kuin lapsen peppu.
        Joskus kun haluan 100% varmuuden laitan imukykyisimmän kouru tai teippivaipan jonka sisään esim 3-4 Harmonyn super tai esim SCA-maxeja 2-4 kpl, tämän setin päälle istuva paksu flanellinen puuvillahousu ja sitten tämän päälle napakka muovihousu ja katso pissaa saa tulla yli vaikka koko vuorokauden ja olo on turvallinen ja varma.
        Muovihousuja on saatavana monenlaisia ja eri kuosejakin.
        Pääsääntöisesti niitä on kahta eri tyyppiä, sivuista neppareilla kiinnitettävät ja sitten umpinaiset housut.
        Myös siten muovihousut jakautuvat kahteen tyyppiin että on ompelemalla valmistetut ja sitten kuumasaumaamalla.
        Joita kiinnostaa muovihousut niin googlettakaa: tcsb inkonent (tcsb.de) tai fetware.com niin jo alkaa löytyä vaihtoehtoja. Molemmista voit tilata housuja, tcsb:lle voi maksaa visalla tai Sepa-maksuna ja Fetwarelle olen lähettänyt käteistä tilattuani noin $ 200-300 taalan erän.
        Enempää en uskalla lähettää mutta 20v aikana on aina tavara tullut perille joskin tullin kautta. Siellä tullissa sitten posket hehkuen avataan paketti ja esitellään virkailijalle plastikkipöksyjä. Vaan eipä osaa virkailija ajatella että siellä se on haaravälissä tuttu turvallinen pakkaus kivoissa plastikkihousuissa ja pojalla hymy poskella.
        Jos haluatte keskustella lisää asiasta niin: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe