Ihmettelen,
miten niin monet ihmiset pärjäävät elämässään ilman rakkautta.
Tuntuu kuin rakkaus olisi kuin happi,
jota on pakko saada pysyäkseen helgissä.
Sain kerran kokea rakkauden.
Luullakseni vain yksipuolista.
Jossain syvällä sisimmässäni tiesin,
ettei me yhteen kuuluta,
ei meidän kemiat yhteen sopisi.
Tiesin sen päivän tulevan,
en vain uskonut,
että se jo huomisessa tapahtuu.
Onhan erostamme jo aikaa,
silti joskus uppoudun haikeita runoja rustaamaan.
Silti joskus sydämeni valtaa suru ja kaipuu.
En kaipaa sinua.
Kaipaan rakkautta.>
Elämää
19
833
Vastaukset
- Unreg.
parka. Oletko niin huonolla itsetunnolla varustettu yksilö ettet voi jatkaa itse aloittamiasi keskusteluja vai onko joku muu käynyt siivoamassa ketjuitasi. Joka leikkiin ryhtyy se leikin myös kestäköön.
En ole sinä luulet vain.. mutta minä oon väsynyt tuohon jatkuvaan kissa ja hiiri-leikkiin.. jota näilläkin palstoilla on..
Jos oikeasti haluat tietää kun elämän tilanteen.. niin soitappa mulle.. mä voin kyllä jutella puhelimessakin..
Ja Hyvää yötä..- Unreg.
pirre-tyttö kirjoitti:
En ole sinä luulet vain.. mutta minä oon väsynyt tuohon jatkuvaan kissa ja hiiri-leikkiin.. jota näilläkin palstoilla on..
Jos oikeasti haluat tietää kun elämän tilanteen.. niin soitappa mulle.. mä voin kyllä jutella puhelimessakin..
Ja Hyvää yötä..puhelinnumerosi, niin soitan heti.
- Unreg.
pirre-tyttö kirjoitti:
Ja Hyvää yötä..ole puhelinnumeroa näkynyt. Oletko edes olemassa enää?
Unreg. kirjoitti:
puhelinnumerosi, niin soitan heti.
Suomi24.fi profiilini kautta löydät mun yhteystiedot.
Samalla voisit katsella mulle paria olkipaalia.. ja tuoda sen vaikka tullessasi kun tuut käymään kylässä. Vaimosikin voit ottaa mukaan.. en mä kenenkään miehiä vie.. ja normaalissa yhteiskunnassa kun tässä on menty muutenkin eteenpäin jo vuosikymmeniä. Sanoit yhdessä viestissä, joka se leikkiin lähtee se leikin kestäköön.. samahan se pätee sinuunkin. Sinäkin elät tässä suomalaisessa yhteiskunnassa.. Niin myös minun ja mieheni jolla on se ICH. Ennen niin monessa mukana ja edelleen mukana oleva mies ja sen vaimo.. jostain täältä suomalaisesta yhteiskunnasta.. Kesällä tämä alue on kaunista seutua.. tervetuloa sitten vaikka ihan oikeasti käymään.. meiltä löytyy majoitustilaa voi laittaa vaikka teltan tuonne ulos..- Unreg.
pirre-tyttö kirjoitti:
Suomi24.fi profiilini kautta löydät mun yhteystiedot.
Samalla voisit katsella mulle paria olkipaalia.. ja tuoda sen vaikka tullessasi kun tuut käymään kylässä. Vaimosikin voit ottaa mukaan.. en mä kenenkään miehiä vie.. ja normaalissa yhteiskunnassa kun tässä on menty muutenkin eteenpäin jo vuosikymmeniä. Sanoit yhdessä viestissä, joka se leikkiin lähtee se leikin kestäköön.. samahan se pätee sinuunkin. Sinäkin elät tässä suomalaisessa yhteiskunnassa.. Niin myös minun ja mieheni jolla on se ICH. Ennen niin monessa mukana ja edelleen mukana oleva mies ja sen vaimo.. jostain täältä suomalaisesta yhteiskunnasta.. Kesällä tämä alue on kaunista seutua.. tervetuloa sitten vaikka ihan oikeasti käymään.. meiltä löytyy majoitustilaa voi laittaa vaikka teltan tuonne ulos.."pirre-tyttö", kävin katsomassa profiiliasi, mutta ei siellä mitään yhteystietoja ollut. Rekisteröityä en halua, enkä tiedä olisiko siellä ollut esim. puhelinnumerosi. Jos vaikka olisikin, niin ihmettelen kuinka joku voi olla niin luottavainen, että laittaa yhteystietonsa näin julkiseen jakeluun.
Toisaalta olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi esim. ICH'sta, vaikka en ymmärrä miksi käytät lyhennettä asiasta, jonka voi ilmaista sanoillakin. En tiedä millä kirjaimilla elvytystä ilmaistaan, mutta olen kuusi kertaa toimenpiteen läpikäynyt ja jälkiä jokainen niistä on varmasti jättänyt ja rakas vaimoni niistä joutuu kärsimään mm. lähimuistini pätkimisenä.
Olkipaaleja voisin sinulle kesäasuntona olevalta pikkutilaltamme tuoda vaikka kuinka paljon, jos vain tietäisin minne ne tuoda.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennenkaikkea jaksamista. Unreg. kirjoitti:
"pirre-tyttö", kävin katsomassa profiiliasi, mutta ei siellä mitään yhteystietoja ollut. Rekisteröityä en halua, enkä tiedä olisiko siellä ollut esim. puhelinnumerosi. Jos vaikka olisikin, niin ihmettelen kuinka joku voi olla niin luottavainen, että laittaa yhteystietonsa näin julkiseen jakeluun.
Toisaalta olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi esim. ICH'sta, vaikka en ymmärrä miksi käytät lyhennettä asiasta, jonka voi ilmaista sanoillakin. En tiedä millä kirjaimilla elvytystä ilmaistaan, mutta olen kuusi kertaa toimenpiteen läpikäynyt ja jälkiä jokainen niistä on varmasti jättänyt ja rakas vaimoni niistä joutuu kärsimään mm. lähimuistini pätkimisenä.
Olkipaaleja voisin sinulle kesäasuntona olevalta pikkutilaltamme tuoda vaikka kuinka paljon, jos vain tietäisin minne ne tuoda.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja ennenkaikkea jaksamista.Hei,
profiilissani on sähköpostiosoite, lisäksi sillä on skype-osoite.. eli kyllä sieltä yhteystiedot löytyy ja muutakin..
t. Pirre- Unreg.
pirre-tyttö kirjoitti:
Hei,
profiilissani on sähköpostiosoite, lisäksi sillä on skype-osoite.. eli kyllä sieltä yhteystiedot löytyy ja muutakin..
t. Pirrepakko reristeröityä, jotta saisin yhteystietosi. Kanssasi mahtaisi olla mielenkiintoista keskustella lähemminkin kuin mitä näillä palstoilla yleensäkään viitsii tehdä.
- kuitenkin jos
Unreg. kirjoitti:
pakko reristeröityä, jotta saisin yhteystietosi. Kanssasi mahtaisi olla mielenkiintoista keskustella lähemminkin kuin mitä näillä palstoilla yleensäkään viitsii tehdä.
hieman rajoittaisit käyntejäsi täällä, tuntuu nettiriippuvuus purevan ja päivystät täällä päivin öin?
- mun aiemmin tekemiä
kuitenkin jos kirjoitti:
hieman rajoittaisit käyntejäsi täällä, tuntuu nettiriippuvuus purevan ja päivystät täällä päivin öin?
töitä....
- Unreg.
kuitenkin jos kirjoitti:
lienetkään niin mikä sinä olet muita neuvomaan...
- aiga
Unreg. kirjoitti:
lienetkään niin mikä sinä olet muita neuvomaan...
sanat sinulle ;)
- Unreg.
aiga kirjoitti:
sanat sinulle ;)
ketjussa näkyy olevan aika monta, jotka uteliaana odottavat kuinka kirjoittelusuhteeni "pirre-tytön" kanssa tulee jatkumaan. Nähtäväksi jää, mutta kukaan teistä ei tule siitä tietämään.
- aiga
Unreg. kirjoitti:
ketjussa näkyy olevan aika monta, jotka uteliaana odottavat kuinka kirjoittelusuhteeni "pirre-tytön" kanssa tulee jatkumaan. Nähtäväksi jää, mutta kukaan teistä ei tule siitä tietämään.
huolestuttaa enemmän vainoharhaisuutesi ;(
- Unreg.
aiga kirjoitti:
ihmeessä kuinka olet moiseen tulokseen päätynyt.
- Unreg.
aiga kirjoitti:
aiga gummallinen ihminen gun et gysymygseen vastaa. Et taida olla keskustelukumppanin
arvoinen...
- Mies (lat. Uros Habitus)
Mutta onhan sitä rakkautta aina, välittäviä jopa rakastavia ihmisiä on lähellä.
Jopa sitä rakkaus rakkauttakin on kun avaa silmät eikä uppoudu liiaksi menneeseen. - Lakka Hilla Sydänmaanmarja
Sinä kaipaat rakkautta minä ryven yltäkylläisessä rakkaudessa. Tasan ei käy onnen lahjat.
- on Sinulle hyvä
kirja luettavaksi, mielestäni aivan mahtava. Tommt Hellstan : Saat sen mistä luovut. Jos haluaa kurkistaa miehen sielunelämään,( joka onkin yllättäen samanlainen kuin naistenkin)lue saman, ihanan suomalaisen terapeutin, kirjailijan kirja : Kolme matkalaista
mukavia luku hetkiä t, Karoliina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830