B-mies ja auk (määrääminen)

Bemariukko

Jouduin tässä suorittamaan johtajatehtäväradan. No, suoritin sen niin huonosti kuin kykenin. Oma halukkuus aukkiin on ehdoton ei (ja on ollut tämä ehdoton ei aivan alusta asti). Mutta eräs asia mua mietityttää. Miten ihmeessä mut oli voitu valita johtajatehtäväradalle, vaikka kuntotestin tulos oli aivan surkea ja ampujana olen vieläkin surkeampi enkä muutenkaan tahdo hallita mitään asiaa intissä. Ainoa mahdollisuus on kait sitten ne paperitestit.

Kaiken lisäksi olen vielä B-mies. Lääkärintarkastuksessa lääkäri kirjoitti B:n paperit astman takia. Kysyin lääkäriltä, että mitä palveluskelpoisuusluokka B tarkoittaa, niin lääkäri vastasi, että se tarkoittaa sitä että peruskoulutuskausi on sama kuin kaikilla muillakin, mutta sen jälkeen mua ei määrätä mihinkään raskaisiin tehtäviin. Siksi juuri mua toi ihmetyttääkin, että miten mut voitais määrätä aukkiin, jos kerran mut on määrä laittaa kevyempiin tehtäviin.

Sitten vielä tosta johtajakoulutusradasta. Joutuuko sen kaikki suorittamaan, vai pelkästään jotkut tietyt henkilöt? Itse en tiedä ollenkaan, koska toiset väittää toista ja toiset toista.

4

5262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bemari itsekin

Jokaikinen alokas suorittaa johtajatehtäväradan, oli sitten parasta A-luokkaa, ylpeä B-luokkalainen tahi mieleltään vajavainen.

• Bemariukko

Tietääkseni läheskään kaikki ei suorittanut meillä johtajatehtävärataa. Mutta eipä tuolla ole enää mitään väliä, koska en johtajakoulutukseen joutunut, vaan enää semmoiset reilut 120 aamua jäljellä.

• ............

Santahaminassa johtajatehtäväradalle menivät ainoastaan ne, joiden vastaus johtajakoulutushalukkuuskyselyssä oli vähintään "en vastusta".

Vaihtoehtoina "en halua", "en vastusta", "haluan", "haluan ja tahdon myös osallistua vapaaehtoiseen maanpuolustustoimintaan" ja "haluan Maanpuolustuskorkeakouluun".

• vain parhaansa

Ei intissä ole mitään raskasta tehtävää, riittää kun yrittää parhaansa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe