Jouduin tässä suorittamaan johtajatehtäväradan. No, suoritin sen niin huonosti kuin kykenin. Oma halukkuus aukkiin on ehdoton ei (ja on ollut tämä ehdoton ei aivan alusta asti). Mutta eräs asia mua mietityttää. Miten ihmeessä mut oli voitu valita johtajatehtäväradalle, vaikka kuntotestin tulos oli aivan surkea ja ampujana olen vieläkin surkeampi enkä muutenkaan tahdo hallita mitään asiaa intissä. Ainoa mahdollisuus on kait sitten ne paperitestit.
Kaiken lisäksi olen vielä B-mies. Lääkärintarkastuksessa lääkäri kirjoitti B:n paperit astman takia. Kysyin lääkäriltä, että mitä palveluskelpoisuusluokka B tarkoittaa, niin lääkäri vastasi, että se tarkoittaa sitä että peruskoulutuskausi on sama kuin kaikilla muillakin, mutta sen jälkeen mua ei määrätä mihinkään raskaisiin tehtäviin. Siksi juuri mua toi ihmetyttääkin, että miten mut voitais määrätä aukkiin, jos kerran mut on määrä laittaa kevyempiin tehtäviin.
Sitten vielä tosta johtajakoulutusradasta. Joutuuko sen kaikki suorittamaan, vai pelkästään jotkut tietyt henkilöt? Itse en tiedä ollenkaan, koska toiset väittää toista ja toiset toista.
B-mies ja auk (määrääminen)
4
6012
Vastaukset
- Bemari itsekin
Jokaikinen alokas suorittaa johtajatehtäväradan, oli sitten parasta A-luokkaa, ylpeä B-luokkalainen tahi mieleltään vajavainen.
- Bemariukko
Tietääkseni läheskään kaikki ei suorittanut meillä johtajatehtävärataa. Mutta eipä tuolla ole enää mitään väliä, koska en johtajakoulutukseen joutunut, vaan enää semmoiset reilut 120 aamua jäljellä.
- ............
Santahaminassa johtajatehtäväradalle menivät ainoastaan ne, joiden vastaus johtajakoulutushalukkuuskyselyssä oli vähintään "en vastusta".
Vaihtoehtoina "en halua", "en vastusta", "haluan", "haluan ja tahdon myös osallistua vapaaehtoiseen maanpuolustustoimintaan" ja "haluan Maanpuolustuskorkeakouluun".
- vain parhaansa
Ei intissä ole mitään raskasta tehtävää, riittää kun yrittää parhaansa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881315
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560