240 Turbo Intercooler

240 Turbo Intercooler

Kyllä se jannut niin on, että turbovolovo se olla pittää. Kun ajokortin saatuani kokeilin kaverin gti pössöö ja menin velejelle kehuskelemaan kuinka pirtee peli se on, ni velipoika paiskas 240 turbovolovon avaimet ränsään ja sano et käypäs kokeileen kuinka turbo vinkuu...sen jäläkeen en oo turbottomilla autoilla palajon ruisaillu.

T: 240 Turbo Intercooler (1.2bar)

6

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo ic

      Käyhän poljettamassa 740/760 2,3 turbo ic samoilla paineilla, niin voit todeta sen 240 2,0L höpö höpö turboksi. Ja tulee tyyliä edes vähän siihen menoon, jos nyt puhutaan 80 luvun ja 90 luvun alun autoista ;D

      Ja suhteellista tuo kiihtyvyys, vakio 2,3 tic kaipaisi ainakin alemmille kierroksille lisää puhtia. Paljon ärhäkkäämmän tuntuisia alakierroksia moni 16v /tupla nokka kannella oleva ahtamaton kärry...

      • mallia

        saab 9000 englantilaisen virityspajan osilla...2.3t16 ja 335 hv...siinä on moni turbo volvo ollut ihmeessä kun rengas savuaa vielä nelosellakin......


      • 240 Turbo Intercooler

        Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.


      • Anonyymi
        240 Turbo Intercooler kirjoitti:

        Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.

        Siitä turbo potkusta tykään ite kanssa


    • Anonyymi

      VOLVO 240 TURBO KUULOSTAA AINA HYVALTA
      SAMOIN 740 TURBO
      850 T5R
      242
      142

    • Anonyymi

      olihan se 240 turbo peli kun uutena vuonna -82 ostin sellaisen 2.1 kone kattoluukku metallin musta ym,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe