Kyllä se jannut niin on, että turbovolovo se olla pittää. Kun ajokortin saatuani kokeilin kaverin gti pössöö ja menin velejelle kehuskelemaan kuinka pirtee peli se on, ni velipoika paiskas 240 turbovolovon avaimet ränsään ja sano et käypäs kokeileen kuinka turbo vinkuu...sen jäläkeen en oo turbottomilla autoilla palajon ruisaillu.
T: 240 Turbo Intercooler (1.2bar)
240 Turbo Intercooler
6
894
Vastaukset
- Turbo ic
Käyhän poljettamassa 740/760 2,3 turbo ic samoilla paineilla, niin voit todeta sen 240 2,0L höpö höpö turboksi. Ja tulee tyyliä edes vähän siihen menoon, jos nyt puhutaan 80 luvun ja 90 luvun alun autoista ;D
Ja suhteellista tuo kiihtyvyys, vakio 2,3 tic kaipaisi ainakin alemmille kierroksille lisää puhtia. Paljon ärhäkkäämmän tuntuisia alakierroksia moni 16v /tupla nokka kannella oleva ahtamaton kärry...- mallia
saab 9000 englantilaisen virityspajan osilla...2.3t16 ja 335 hv...siinä on moni turbo volvo ollut ihmeessä kun rengas savuaa vielä nelosellakin......
- 240 Turbo Intercooler
Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.
- Anonyymi
240 Turbo Intercooler kirjoitti:
Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.
Siitä turbo potkusta tykään ite kanssa
- Anonyymi
VOLVO 240 TURBO KUULOSTAA AINA HYVALTA
SAMOIN 740 TURBO
850 T5R
242
142 - Anonyymi
olihan se 240 turbo peli kun uutena vuonna -82 ostin sellaisen 2.1 kone kattoluukku metallin musta ym,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453