240 Turbo Intercooler

240 Turbo Intercooler

Kyllä se jannut niin on, että turbovolovo se olla pittää. Kun ajokortin saatuani kokeilin kaverin gti pössöö ja menin velejelle kehuskelemaan kuinka pirtee peli se on, ni velipoika paiskas 240 turbovolovon avaimet ränsään ja sano et käypäs kokeileen kuinka turbo vinkuu...sen jäläkeen en oo turbottomilla autoilla palajon ruisaillu.

T: 240 Turbo Intercooler (1.2bar)

6

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turbo ic

      Käyhän poljettamassa 740/760 2,3 turbo ic samoilla paineilla, niin voit todeta sen 240 2,0L höpö höpö turboksi. Ja tulee tyyliä edes vähän siihen menoon, jos nyt puhutaan 80 luvun ja 90 luvun alun autoista ;D

      Ja suhteellista tuo kiihtyvyys, vakio 2,3 tic kaipaisi ainakin alemmille kierroksille lisää puhtia. Paljon ärhäkkäämmän tuntuisia alakierroksia moni 16v /tupla nokka kannella oleva ahtamaton kärry...

      • mallia

        saab 9000 englantilaisen virityspajan osilla...2.3t16 ja 335 hv...siinä on moni turbo volvo ollut ihmeessä kun rengas savuaa vielä nelosellakin......


      • 240 Turbo Intercooler

        Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.


      • Anonyymi
        240 Turbo Intercooler kirjoitti:

        Itse asiassa mulla on ollu käytössä yhen viikon ajan 740 2.3 turbo cooleri (veljen biili sekin), mut siinä oli vakio ahdot. Edellinen omistaja oli vaihtanu siihen 850 t-5:n ahtimen, joka antoi alakierroksille hemmetin hyvin puhtia...kannattaa koittaa!!! Vakio 740 2.3 TIC ja 240 2.1 TIC 1.2 barin ahdoilla on yhtä kulkevia pelejä minun kokemusten perusteella. 240 on vaan enemmän meikäläisen makuun...kun tälläät kaasun pohjaan 2 sekuntiin ei tapahdu mitään, mutta sitten...! 740:ssä on taas enemmän vääntöä.

        Siitä turbo potkusta tykään ite kanssa


    • Anonyymi

      VOLVO 240 TURBO KUULOSTAA AINA HYVALTA
      SAMOIN 740 TURBO
      850 T5R
      242
      142

    • Anonyymi

      olihan se 240 turbo peli kun uutena vuonna -82 ostin sellaisen 2.1 kone kattoluukku metallin musta ym,,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe