jäätiin kiinni ku nussittiin

jullenpä

Tänään minulla ja vaimollani oli mukava ja rauhallinen vapaapäivä. Makoilin sohvalla lehteä lueskellen, kun vaimoni tuli kiehnäämään viereeni. Hyvin pian huomasin, mistä oli kyse. Hänellä panetti ja eihän siinä kauaa mennyt kun suutelimme kiihkeästi olohuoneen sohvalla.
Kävin nopeasti laittamassa oven lukkoon. Ja riisuiduimme. Jatkettiin kiihkeää suutelua ja pian oltiin täydessä "työn" touhussa. Oltiin siinä hommailtu niin että vaimoni oli päälläni ratsastusmallilla selkä minuun päin.
Olin kuulevinani jotain ääntä ulko-ovelta. En siihen kiinnittänyt sen enempää huomiota, kun kuvittelin koiramme ulkona kulkevan. Samassa huomasin liikettä ikkunan takana. Reitti ulko-ovelle kulkee olohuoneen ikkunan vierestä. Jotenkin minua kiihotti ajatus että joku näkee touhujamme. Varovasti katsoin ikkunan suuntaan, puhumatta vaimolle mitään. Näin siellä verhojen takaa pilkistävän tutun postinkantajan hahmon. Yritin jatkaa seksiä välittämättä luuraajasta.
Pian kuitenkin laukesin kiivaaseen orkkuun. Samalla iski hirvittävä hävetys päälle. Nousin ja koukkasin vaatteeni ja menin kohti vessaa, kun ovikello soi. Vaimoni hyppäsi sohvalta ja paineli ohitseni vessaan. Puin vaatteet nopeasti ylleni ja menin vähän hengästyneenä ja nolona ovelle. Kuitenkin siinä ryhdistäydyin ja ajattelin etten välitä äskeisestä mitään.
Postinkantaja tervehti iloisesti ja kertoi että tässä olisi tämä postipaketti kotiin kannettuna. Ja jatkoi että taisin herättää päiväunilta kun kesti hetken aikaa. No joo ei se mitään oli jo aikakin nousta ylös jatkoin. Kirjoitin nimen alle ja sain paketin. Hei hei ja oli ilo asioida teillä postinkantaja iloisesti sanoi ja lähti.
Vaimoni tuli samalla vessasta ja sanoi että olipa lähellä ettei jääty kiinni, kun tuo ikkuna on niin avoinna tuonne pihalle.
Koko päivän minua kiihotti tuo ajatus että se kivan näköinen ystävällinen noin 35vuotias nainen näki hetken aikaa puuhiamme. Samana iltana olin kaupassa ostoksilla, kun tuo sama nainen tuli siellä vastaan. Hän iski silmää ja iloisesti jälleen tervehti, että oletko tilannut nyt mitään paketteja. Kyllä niitä päivittäin tilaan kotona sijaitsevaan firmaani sanoin. Kyllä me taas sitten tavataan hän sanoi. Jäin miettimään että tajusiko postinkantaja että olin huomannut hänet siellä ikkunan takana. Ehkä järjestän jälleen jotain näytöksiä hänelle tulevina päivinä, kun hiihtolomaa tässä vietämme... Tapahtui siis tosi elämässä tänään!!!

1

14643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei määkin

ihan hieno juttu tämä voisiko sanoa "taso". SIIS OIKEESTI. ja muutenkin erilaiset jutut vailla aivan älyttömiksi meneviä perv.... Tätä lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe