Tuli tossa vaihdettua auto varmari primeraan vm -99, auto on todella ruosteeton ja hyvässä kunnossa muuten mutta takapaksin lasin ympärillä on useita ruostepisteitä, kokoluokkaa sormen pää.
Vehje on puhtaasti käyttöauto jne mutta koska auto on muuten niin siisti niin ei varmaan tekisi pahaa korjata. Joku edellisistä omistajista on jo vähän tuota yrittänytkin, mutta huonolla menestyksellä.
Osaako joku sanoa millaista hintaa tuollaisesta joku ammattiliike veloittaa? Tarviikohan tuossa ottaa lasi irti kun osa on "taitteessa"..
Vai kannattaako alkaa itse räveltämään. Lopputuloksen ei tarvitse olla virheetön....
Lancerista joskus yritin niin paskaakaan tullut siitä.
Takapaksissa ruostetta, mikä kannattaa
5
841
Vastaukset
- niin tekisin näin
pienet ruostetäplät helposti pois
1. raaputa maali ja etenkin ruoste pois pellistä n. 0.5cm laajemmalta alueelta kuin minne ruoste ulottuu.
2. muovikitillä peität muodostuneen syvennyksen, pyyhkäise vielä ohentimella kastellulla peukalolla yli niin että kitin pinnasta tulee sileä eikä se jää maalipintaa ylemmäksi
3. 'kynsilakka' paikkamaalilla maalaat sopivan paksun maalikerroksen, tai pikemminkin kerroksia
(4. jos paikkamaalaus jäi vähän epätasaiseksi hio pintaa tarkasti hyvin hyvin hienolla vesihiomapaperilla)
5. viimeistele lopputulos pyyhkimällä hiomatahnalla pintaa (älä hankaa!) huomaamattomaksi
takaan ettei paikkaus näy kuin lähietäisyydeltä tarkasti katsoessa- Eisenfaust
On metalliväri. Kuten oli lancerissakin. =)
Tuo pohjien tekohan sen ratkaisee... tarvii kattoo. Auto nyt ei ole kovin kallis vehje että kai se pitää vaan huumorilla ottaa. Jotain voisi vähän kokeilla kyllä.
- onnea valitsemallasi tiellä
Tuommoisia ne japsiautot on. Suunniteltu käyttöikä vain kuusi vuotta (sen jälkeen japanissa paalataan). Jos ruostetta on tuommoisessakin paikassa, niin voi vaan kuvitella millaisessa kunnossa esim. kotelot ovat sisältä. Itse en noihin enää kajoa, kun eurooppalaiset ovat parempia ajaa, hiljaisempia ja niitä ostamalla vieläpä tuetaan yhteisiä eu:n kotimarkkinoita.
Suosittelen vaihtamaan autoa.- rahamies
Ensinnäkin tuo nissani on valmistettu englannissa. Vittu sinä kuitenkaan uutta auto koskaan osta eli tue yhtään mitään. Minä ostan 3 vuoden välein uuden, niin silloin on ihan saatanan sama vaikka olis koko pohjaa.
- dsasadsadsa
rahamies kirjoitti:
Ensinnäkin tuo nissani on valmistettu englannissa. Vittu sinä kuitenkaan uutta auto koskaan osta eli tue yhtään mitään. Minä ostan 3 vuoden välein uuden, niin silloin on ihan saatanan sama vaikka olis koko pohjaa.
No väärässäpä olet autohankintojeni suhteen. Ihan hyvä, että Nipponiakin jo rakennetaan Englannissa, mutta voitot siitä valuvat sinne Kiinaan. En ymmärrä, miksi te niitä riisikuppejanne ostatte. Mitä parempaa jossain Nissanissa muka on verrattuna vaikka saksalaiseen tai ruotsalaiseen autoon? Kamalan näköisiäkin nuo nisut! Kunnollista autoa ei tarvi vaihtaa 3 vuoden välein, kuten noita japsiritsoja.
Haha, nytpä vasta huomasin nimimerkkisi. Rahamiehethän noita kiinalaisia ostaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775258
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264615Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3411962- 891609
- 931534
- 2571476
- 3371163
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.56980