onko sisiliassa paljon gigoloita? suunnittelen matkaa sisiliaan mutta ystävättäreni oli naxoksessa ja kertoi näkeneensä paljon gikoloita?? onko gigolot casa novamaisia vai jotain itsensä paljastelijoita tai kauppaajia joita saa ranta kaduilla varoa? vähän pelottaa ja naxos vaikuttaa huonolta kohteelta, oliskos Cefalu parempi?
Sisiliassa paljon gigoloita??
5
850
Vastaukset
- vai....
gikolo?
Ymmärrätkö nyt tämän luettuasi, että sinua kusetetaan. Tästä voi rivien välistä lukea, että kirjoittaja on sama kuin siinä aleksander-hotelli jutussa...
Vaikka se tietääkin reganaatista...miksei Naxoksessa käynyt voisi sua kiusailla täällä?
Olet niin lapsenuskoinen hömppä :D- Naxos -fani sempre
Hei Saganna!
Kiitos huolenpidostasi, mutta lukeekos tässä jossain, että tämä kysymys olisi osoitettu minulle?
Eli minua kusetetaan?
Luuletko, että tuollaiseen kysymykseen vastaisin?
Harva kysymys on kuitenkaan, suoranaisesti osoitettu minulle.
Mitä nyt nämä sinun kirjoituksesi :).
Sinä se et taida muuta osata, kuin haukkua täällä muita vajaaälyisiksi, lapsenuskoisiksi hömpiksi jne...
Matkailupalsta, juu?
T. Naxos- fani sempre
- paljon onkin
kigeleitä.
- täytteillä
ja kaikilla herkuilla. Onhan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123