Remontoimme vanhaa taloa ja olisimme kiinnostuneet tietämään mistä löytäisimme ikkunavalmistajan joka tekee kauneimmat perinneikkunat. Onko kenelläkään tietoa ja kokemusta mistä tällaiset ikkunat kannattaisi hankkia?
Mistä perinneikkunat?
7
4554
Vastaukset
- Ikkunamyyjä
Museokohteisiin parhaimmat saa paikalliselta puusepältä
- vaarista vinkkiin
Kysyppä Heinolan työkeskuksesta josko tekisivät?
- Perinneikkunat
Olemme kahteen otteeseen ostaneet perinteisiä kitattuja ikkunoita kahdelta eri toimitsijalta; Sydänpuu Ikkunat ja Ovet ja Backas Fönster. Suurin piirtein samanhintaiset mutta Sydänpuun ikkunat olivat selkeästi laadukkaammat.
- pena8
Ruukin kylällä Siikajoella on ikkunaseppä joka niitä toimittaa, itse teetätin mökkiini ikkunat siellä ja hyvät tuli:-)
- ikkuna remppaaja
Olen ikkuna-oviremonttien yhteydessä käyttänyt ja tilannut useampien puuseppien tekemiä perinneikkunoita sekä parvekkeiden erikoisovia.
Parhaat puulaadut sekä korkeatasoiset vanhan-ajan ammattipuusepän työsuoritukset oli: Ruokolan Puu, Kuhmoinen/Päijälä
Hinta/ laatusuhde todella hyvä. - Anonyymi
Puuseppä Seppo Hämäläinen Varkaus ja yleensä luullaaan että puusepät ovat kalliimpia mutta vrt esim suurempien valmistajien perinneikkuna hintoihin niin teen liki puolet edullisemmin, riippuu tietysti mallista. sposti [email protected]
- Anonyymi
Minulla on vaivaksi asti 50-luvun ikkunoita, joiden lasissa on paikoin aitoja virheitä. Ei tunnu kelpaavan kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068