Mistä perinneikkunat?

Kinnas

Remontoimme vanhaa taloa ja olisimme kiinnostuneet tietämään mistä löytäisimme ikkunavalmistajan joka tekee kauneimmat perinneikkunat. Onko kenelläkään tietoa ja kokemusta mistä tällaiset ikkunat kannattaisi hankkia?

7

4647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikkunamyyjä

Museokohteisiin parhaimmat saa paikalliselta puusepältä

• vaarista vinkkiin

Kysyppä Heinolan työkeskuksesta josko tekisivät?

• Perinneikkunat

Olemme kahteen otteeseen ostaneet perinteisiä kitattuja ikkunoita kahdelta eri toimitsijalta; Sydänpuu Ikkunat ja Ovet ja Backas Fönster. Suurin piirtein samanhintaiset mutta Sydänpuun ikkunat olivat selkeästi laadukkaammat.

• pena8

Ruukin kylällä Siikajoella on ikkunaseppä joka niitä toimittaa, itse teetätin mökkiini ikkunat siellä ja hyvät tuli:-)

• ikkuna remppaaja

Olen ikkuna-oviremonttien yhteydessä käyttänyt ja tilannut useampien puuseppien tekemiä perinneikkunoita sekä parvekkeiden erikoisovia.
      Parhaat puulaadut sekä korkeatasoiset vanhan-ajan ammattipuusepän työsuoritukset oli: Ruokolan Puu, Kuhmoinen/Päijälä
      Hinta/ laatusuhde todella hyvä.

• Anonyymi

Puuseppä Seppo Hämäläinen Varkaus ja yleensä luullaaan että puusepät ovat kalliimpia mutta vrt esim suurempien valmistajien perinneikkuna hintoihin niin teen liki puolet edullisemmin, riippuu tietysti mallista. sposti [email protected]

• Anonyymi

Minulla on vaivaksi asti 50-luvun ikkunoita, joiden lasissa on paikoin aitoja virheitä. Ei tunnu kelpaavan kenelläkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe