02 mallinen cherokee.. Miten takavalo lähtee irti polttimon vaihtoa varten?
Jarruvalot
5
1250
Vastaukset
- Jeep CRD
Morjens. Takaluukku jeepistä auki ja sitten ruuvailet valon kiinnitysruuvit auki. Sitten nytkyttelet valokopan irti. Niin ainakin irroitin/vaihdoin vaihdoin -03 malliseen Cherokee Sporttiin.
- erse
pitää kokeilla, valo tuntui olevan niin pirun tiukalla, ettei pakkasella uskaltanut kovin tempoa kovakouraisesti.
- Jeep CRD
erse kirjoitti:
pitää kokeilla, valo tuntui olevan niin pirun tiukalla, ettei pakkasella uskaltanut kovin tempoa kovakouraisesti.
Joo, tiukassa se koppa kyllä istui ja muistaakseni sivulle sitä piti työntää vetää nytkyttää.Aikaa jo kun sen kanssa tuli operoitua, ei muista ihan tarkasti =(
- Toyoda-Jeep Man
Liekkö Cherekoohen käynyt ihan normipolttimo. Patriot:iin piti olla sellainen lasinkantainen, jota ei löytynyt varaosaliikkeistä eikä oikein netistäkään, kuin ihan parista liikkeestä (Suomessa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838