Eilen tuli parin kaverin ja tyttöystävän kanssa dokattuun ensin paikallisessa räkälässä muutama tuoppi ja sitten kämpälle päästyä lonkeroa ja oluttölkkejä useita kappaleita perjantai illan kunniaksi.
Oli ihan kiva ilta ja juttu luisti, musaa kuunneltiin ja viihdyttiin, mutta nyt veti mielen maahan ku heräs. Ei tee mieltä tehdä juuri mitää ja päässä jomottaa ja vihloo. Enpä tiedä mitä tekisin, kun tänään piti mennä vanhempien kämpille saunomaan mut nyt on tosiaan huonompi happi. No seittemän aikaan tulee faija hakemaan mua saunaan.
Ja se faija on raivoraitis ja kuulustellu mua usein viinan´juonnista ja haukkunu mut pataluhaks kavereiden edessä ja nyt siis tarviisin krapularyyppyä mut en tiedä uskallanko ja paha paikka, onko mitää ehdotuksia, perunko koko saunan ja huijaan saaneeni lenssun?
Viina veti mielen maahan
6
1510
Vastaukset
- mutta silti..
elä sinä huoli. Niin kauan kuin viinanjuontisi on vaan päivä kerrallaan niin näkisin sen normaaliksi. Useamman päivän putket eivät sitten olekaan enää normaaleja. Viina vetää mielen matalaksi, sen tiedän itse, koska omat kännit kestääkin viikon verran jos ei enemmän.
Raivoraittiit ihmiset ei usein ymmärrä edes kohtuullista alkoholinkäyttöä.- gaygaygay
Raivoraittiit on vähän epäilyttäviä. Sellasia "kaappihomon" olosia. Jotakin pitää peitellä ja isoon ääneen julkisuudessa kieltää vaikka siellä komerossa...
- kummoo hommoo
gaygaygay kirjoitti:
Raivoraittiit on vähän epäilyttäviä. Sellasia "kaappihomon" olosia. Jotakin pitää peitellä ja isoon ääneen julkisuudessa kieltää vaikka siellä komerossa...
Tässä yhtenä iltana oltiin syömässä isolla porukalla ja viiniähän siinä pöydässä virtasi. Aattelin, että hyvinhän tää menee, kukaan ei ole vielä ottanut esiin, etten juo muuta kuin vettä, kunnes joku äkkäsi ja HÄN alkoikin kailottaa kovaan ääneen, että hei mikset sää juo, mikä on jne. Ei ollut minullakaan tarvetta huudella, että alkoholistina en halua enää juoda, kun kuivilla olen ollut jo pari vuotta. Hirvittävän usein juomattomuudesta juuri enemmän viinaan mieltyneet tekevät numeroa.
- en kaljen
kummoo hommoo kirjoitti:
Tässä yhtenä iltana oltiin syömässä isolla porukalla ja viiniähän siinä pöydässä virtasi. Aattelin, että hyvinhän tää menee, kukaan ei ole vielä ottanut esiin, etten juo muuta kuin vettä, kunnes joku äkkäsi ja HÄN alkoikin kailottaa kovaan ääneen, että hei mikset sää juo, mikä on jne. Ei ollut minullakaan tarvetta huudella, että alkoholistina en halua enää juoda, kun kuivilla olen ollut jo pari vuotta. Hirvittävän usein juomattomuudesta juuri enemmän viinaan mieltyneet tekevät numeroa.
Juomaton ihminen on ryyppyseurueessa sellainen, joka ei kuulu joukkoon.
Raitis ihminen on ryyppyseurueessa erittäin pitkästyttävää, borettavaa, tylsää seuraa, ja kaiken lisäksi vielä muistaa kaikki tapahtumat tarkalleen, ja sitten jälkeenpäin vittuilee niistä.
Kukaan ei halua pilata iltaansa jollakin selväilevällä henkilöllä, ellei hän sitten maksa kaikki kustannukset.
- alkoholisti
Tiivistettynä:
1) joit liikaa,
2) seuraavana päivänä mielesi oli masentunut,
3) kaipasit krapularyyppyä, minkä takia olit valmis jättämään sovitun menon väliin ja valehtelemaan, jotta omaisesi ei saisi tietää juomisestasi.
Niin moneen kertaan omakohtaisesti tuttua tuo touhu, että olisiko itsetarkastelun paikka? - llorca
Terve!
Onhan siitä jo mennyt vähän aikaa ja faijas on joko haukkunu tai ei ja uskon ettei sun kannattanut paljon selittää että omapahan krapulani on! Mutta jos itse olet sitä mieltä että krapulapäivä menee hukkaan, ehkä kannattaa miettiä jotain ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä esim täksi illaksi tai huomiseksi. Kuten varmaan tiedät "viina on viisasten juoma" ja krapula pahanlaatuinen myrkytystila. Olen itse elämässäni pilannut muutama sata viikonlopppua - kun juodaan otetaan aikavelkaa korkoineen - mulle kesti 20 v oppia se asia.
Vointeja
llorca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579